Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ringmancz
    tohle udělal i Rockstar s GTA Online. jenom ne kvůli aimbotům, ale penězům
  • Chtěl bych vidět nějakýho borce co by ty cheatery rozsekal i bez cheatování...(a věřím že i takoví existujou ) to by teprv bylo pro ně ponížení *1* *1*
    • Beztak by si mysleli ze cheatuje, uplne to vidim - "Jaky cheat pouzivas? Skill? Hm ten neznam, hned si to jdu vygooglovat.."
  • Nejlepší pocit v FPS = když vás označí za cheatera a vy nejste. :D V Q3A jsem tohle zažíval často. :D
    • a plus pocit ked nejakého cheatera killnete(to je jedno na kolký krát.:)..to je už len paráda *1*
    • Jojo, v CS se mi to stávalo v jednom kuse. :D
  • Jo a nejlepší je, když má někdo tzv. full= WH, aim, speed a stejně to dostává *15* . Pak se mu v chatu smějeme, co si to koupil, vyhozený prachy atd. a nejlepší je to ve chvíli, kdy se sám odpojí.
    • Jeden hrac proti viacerym cheaterm by nemal sancu ani keby mal nejaky mega skill. Teda hlavne proti cheaterom s aim botom. Tam mu ani taktika nepomoze kedze je sam. Ale verim ze keby sa postavili prosti sebe nejaky mastri vs cheateri ako timy tak vdaka taktike by ty dobry hraci mohli udolat aj cheterov (teda ak sa bavime o FPS).
  • Hra, která za mě vybere server pro hraní u mě nemá šanci. Zlatý serverbrowser.
    Jinak řešení je to logické a jak už někteří zmiňují- nic nového pod sluncem.
    Např. v CSS jsme jednoho cheatera nechali hrát a soutěžili jsme v tom, kdo ho nejvícekrát zabije. Až to omrzí, voteban to jistí :P
    • Nuz ale neni problem aby sa takemu hracovy v server browseri zobrazovali len severy pre cheaterov. Ostatne aj tak v dnesnych hrach sa clovek prihlasuje na nejaky master server s loginom/heslom a z neho sa stiahne serverlist, takze to neni problem.
  • Nevím, proč by se měl za tenhle systém vynášet do nebes zrovna noname Respawn, když první, kdo s tímhle přišli byli Rockstaři s Max Payne 3 multiplayerem...
  • Zajímavé. Cheatr může na privátní server ale člověk který si koupí tuto čistě MP (v ceně AAA titulu) variaci Call of Duty si ho založit nemůže.
    Myslím že vývojáři by se měli zaměřit na skutečné problémy (např. SP který je hloupost). Za X hodin hraní jen narazil jen na minimum podvodníků. Myslím že snad jednoho. Jistě globálně půjde o jiné číslo. Ale ta hra má větší problémy.
  • 5irp373
    On je to takovy novodoby PunkBuster (VAC co se tyce Steamu) u her kde funguje jenom matchmaking a ne ze si hrac sam vybere na kterem serveru chce hrat (oprav te me, kdyby to nahodou u Titan Fallu slo).
    U PunkBuster reseni je to tak, ze pokud vas to chytne u cheatovani, tak vam to znemozni hrat na serverech (vetsinou officialnich) ktere Punkbuster (VAC) maji, kazdopadne muzete porad hrat na serverech bez neho (s lidma co ty cheaty pouzivaji) :).

    Tak ze vtipne reseni urcite, ale nic noveho pod sluncem.
    • zalezi, ak sa dobre pametam tak PB jednak kickol hraca zo serveru s tym ze poslal poznamku do serverlogu a adminovy a tusim to aj spravilo screenshot a zaznam ake procesy bezali na pozadi, tj aky hack (ale niesom si isty ci to zalezalo od nastavenia serveru). Druha vec je ze PB je jednak stary a hlavne mal tendenciu niekedy detekovat aj veci ktore neboli a nahodne vyhadzovat zo severov. Obcas sa mi stavalo ze PB pri niektorych hrach zblbol a vyhadzoval ma v kuse z niektorych serverov. Zasa celkom zabavny bol Starcraft: Broodwar kde nebol ziaden oficialny nastroj ale vzniklo zopar pluginov na detokovanie cheaterov. Lenze tiez to nebolo dokonale a ak bol protihrac fakt dobry tak ho to obcas oznacilo za cheatera aj ked nebol :)
    • Ne tahle hra sama vybere server na který se připojí. Člověk neovlivní nic jiného než region a druh. Nevýhodou je že i když se snaží najít server s dobrým pingem. Tak často se to prostě nepodaří.
  • Jen aby nakonec zbylo dost "normálních" aby vůbec bylo proti komu hrat?! Na PC jsou kvůli pingu uspokojive pouzitelne jen dva regiony a v modech Capture Flag nebo Last Titan Standig hlavne na North Europe je obcas docela orisek zkompletovat 12 hracu dohromady. Nedej boze aby vam ona konkretni hra z nejakeho duvodu nevyhovovala, pak vas totiž ceka několik pokusu lobby pripojit vas znovu do hry ze které jste prave odesli a nasleduje ne vždy uspesne cekani na jinou moznost. O excesech kdy se zacina hrat napr. 3 vs 6 o nejakem autobalancu v Respawn zrejme nikdy neslyseli ani nemluve.
  • Cosi
    Já když hraju nějakou multiplayerovou střílečku, tak mám pocit, že jsou cheateři skoro všichni. (Protože jsem noob)Paradoxem je, že když se mi začne dařit, tak jsem i já označován za cheatera. Snad se Respawn na hráče ostatními označenými za cheatery pořádně podívá, než je vyhodí na cheaterský server.
    • Jason_dinAlt
      Mě by se líbilo, kdyby více her podporovalo nějaký systém, který by ohodnotil skušennost každého hráče a pak sestavoval hry hráčů s podobnými vlastnostmi.

      Existuje vůbec nějaká multiplayerová hra, která má podobný systém implementován?
      • Vsechny moderni MP hry. Counter-Strike: GO, Starcraft 2, Dota 2, LoL..
      • Starcraft 2 imho prekvapuje mne ze toto neni bezne, naivne jsem se domnival ze to to je zakadni vec kazde MP hry bez vyberu hracu s podobnym skillem je jakokoliv MP hra totalni kravina aby zacinajici hraci hrali s hracema co maj nahrano tisice hodin OMG
        • Tak robit metriku na matchmaking je dost narocne , aj ked niekedy mam pocit ze ty vyvojari vyslovene bud tu hru vobec v MP nehraju alebo sleduju nieco co vobec neni podstatne. Starcraft 2 WOL mal cekom dobry matchmaking. Dost sa to pos*alo ked vysiel datadisk HoS. Jednak mali porlbem s balancovanim jednotiek a hlavne minuly rok v lete zmenili sposob ako sa rata metrika na pozadi na serveroch a zaviedli nieco ako automaticke degradovanie hracov (posuva ho v ligach nizsie) ak nehra dlhsie ako tusim dva tyzdne. Od toho momentu mu klesa rating. To znamena ze ak je nejaky hrac diamond a mesiac nehra na battle.nete tak sa moze v sezone objavit v bronzovej alebo striebornej lige a proti takemu samozrejme zacinajuci hraci nemaju sancu.
          • to uz zmenily spousta hracu si na to stezovala, ale stale to neni idealni dnes je bezne ze byvaly diamond hraje v top goldu, ale aspon uz ne proti bronzu...nicmene matchmaking je velice dobry a dohazuje hrace s podobnym skillem to by vask mel byt zaklad kazde MP hry samozrejmne ze nikdy to nebude dokonale kor kdyz se to schvalne snazi hraci ojebavat a dostat se do nizsich lig, ale aspon snaha by tam mely byt vzdy
      • Quake live hledá vhodný protivníky dle - http://www.qlranks.com/ ;)
      • WarThunder.
        Server dokonce skládá týmy podle odehrané doby - na jakém letadle - co ti jde sestřelovat - poměr win-lose atd. atd.
        Prakticky to porovnává naprostou většinu statistik aby byli týmy vyrovnané. Podle mne jde o dobrý způsob. V každém týmu je většinou "tvůj protějšek". Tedy pokud je z čeho vybírat.
        • Tyhle balancy vetsinou fungujou ale ponekud jinak ... prevazne balancujes trebas na sumu/prumer ratingu ... a to je problem, hodne zasadni. Pak se ti totiz zcela bezne deje (viz wot), ze je v tymu trebas jeden hodne dobrej hrac, a 14 uplnych idiotu. No a pokud jsou u protivnika rekneme lehce naprumerni a lehce podprumerni hraci (pricemz celkem to da stejny cislo) je bitka rozhodnuta - protoze ten jeden jich mozna 10 sunda, ale ten 11 sunda jeho.

          Vubec to neznamena, ze proti tobe stoji hrac se stejnym ratingem.
      • wenceslaus
        DoW 2 měl matchmaking na základě ratingu hráče. Určitě není samotný... myslím, že i DotA 2 a mluvili o tom i vývojáři War Thunder.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit