Přejít na výpis diskuzí
Chris Taylor sází s projektem Wildman vše na jednu kartu
10.2.2013 | Pavel Dobrovský
32 příspěvků
-
Tyjo, vybornej rozhovor. Ani bych se nedivil, kdyby si trosku poplakal i po nem :)
-
-
boys don't cry
-
-
Podle mě si Taylor ty peníze prostě nezaslouží. Nějak jsem si na stránce projektu nevšiml (minimálně to tam není hned na očích) upozornění, že ta částka má být "nakopávák k zahájení vývoje" a že " nepokryje celý vývoj". WTF? Co když mu lidi ty peníze na vývoj dají, on je utopí ve vývoji, nenajde distributora / investora (sám píše, že to není sranda a že na PC only hry moc neslyší)... co pak? Lidi, co mu daji 20USD+ si podle stranky projektu hru kupuji... Jak jim chce jako garantovat, že jí dostanou? Kdyz pak nekde neschrasti treba jeste jednou tolik, tak jim pak zas zabrečí do videa? Pro mě osobně je tenhle přístup na hranici podvodu...
-
-
Co se kickstarteru tyce, tak vse je tak trochu podvod, uz z duvodu ze nikdo nevi kdo penize poslal. Kazdy vyvojar si tam muze vesele par desitek minut pred koncem dosypat z vlastni kapsicky kolik je treba do cilove castky.
A pan Taylor udelal od roku 97 tri dobre hry (z meho pohldeu Total An., Dungeon Siege 1 a SupCom1) zbytek sed sed a i par cistokrevnych propadaku (Space Siege, Dungeon Siege III) a je asi sympatak, spravnej chlap a ja nvm co vsecko, ale nemuze nikomu zarucit absolutne nic. -
-
"Podvod" to je sotva.
Když si tam vývojáři přisypou z vlastní kapsy, tak je to prakticky stejné jako by snížili částku, kterou chtějí vybrat. Kromě toho lidi co přihodí určitě chtějí hru vidět vytvořenou ... místo toho aby se jim vrátily prachy, protože kampani chybělo pár desítek tisíc. -
DS 3 byl obsidian a ne GPG jen tak mimochodem
-
Demigod není žádný propadák, grr.
:P -
-
Demigod je pecka :)
-
-
smazáno... špatná reakce
-
-
-
Z mého pohledu bude škoda, když hra nevyjde, je dost zajímavá a Chris strategie dělat umí. Takže kopírka nudné DOTY 2 to nebude.
-
-
Nechápu co tohle mělo mít společnýho s Dotou ?
-
-
Wildmen je často přirovnáván k dotě, což je hovadina, protože ji nekopíruje.
-
-
-
To porovnání prkna s hřebíkem a AK 47 je trefné.Obojí lze lehce opravit a je to spolehlivé *15*
-
Problem trochu asi je, ze nejaky neandertalec nie je pre hracov na prvy pohlad moc atraktivny. Navyse povodny art pre projekt nevyzeral moc vabne (ten teraz je lepsi), a tiez bolo niekolko dlhych dni hned na zaciatku projektu kedy neboli vobec ziadne poriadne updaty.
Tiez mali hned na zaciatku dat nejake odmeny na 5$ a 10$ a nie zacinat na 20$. Na to aku velku sumu chceli vybrat, si to mali trochu lepsie naplanovat.
Tiez by asi vybrali viac, keby neprisli so ziadnym konkretnym projektom ale nazvali to len "Masivna RTS s RPG provkami od Gas Powered Games", tak ako napr Double Fine, neprisli s nicim konkretnym a vyzbierali 3 miliony. Project Eternity tak isto, vsetko co o hre povedali boli len prirovnania k inym kultovym RPG. Treba nechat u hracov pracovat doveru v ono vyvojarske studio zalozenu na ich predchadzajucich hrach, nostalgiu a predstavivost.
Take projekty su z toho co som odsledoval najuspesnejsie.
Mrzi ma ze Wildman zlyha :( Osobne som bol pripraveny prispiet docela slusnou sumou. -
-
To co popisuješ s DFA a Projectem Equality je z části zneužívání naivity a očekávání lidí.
Jo, Wildman asi prachy nevybere, ale aspoň měl odvahu jít s jasným konceptem do Kickstarteru. To Tim Schafer nešel, prostě řekl, že udělá adventuru.
I když logicky pro vývojáře je mnohem lepší jen vykasírovat na slavném jméně a prodat něco neurčitého. Lidi, co podpořili Double Fine Adventure už z velké části budou fandové Schafera a jelikož už do projektu vložili prachy, tak se na něj budou dívat nekriticky, ať bude jakýkoliv. A Schafer na tom vyhraje nejvíc a s jistotou, protože měl dost slavné jméno a prodal neurčitost, kterou si může udělat prakticky jak chce.
Jasně, třeba Double Fine Adventure bude super. Dost s velkou pravděpodobností bude. Ale jenže ono ani nemusí. Stačí když bude průměrný... a backeři to stejně vychválí do nebes a označí veškerou kritiku za hatery.
A stejně to bude fungovat u Projectu Eternity a Obsidian. A tahle praxe, kdy je lepší a jistější prodávat slavné jméno + neurčitost, než hotový koncept, se mi nelíbí. Jak říkám, zavání to zneužíváním naivity lidí. Jo, Obsidian za Kickstarter prachy obnoví slávu starých RPG, že jo? A teď už jsou o tom backeři tak přesvědčeni, že na výsledné kvalitě Projectu Eternity ani nezáleží... jo jasně, za předpokladu, že hra nebude vyloženě otřesná a přímo nehratelná. -
-
Takže někteří hejhuláci si na Kickstarteru dost vybrali na slibech a jménech, takže bych chtěl vidět výjimečný výsledky, a ne jen nějaký průměry, který fanboyové/backeři vychválí do nebes.
A taky bych chtěl vidět, aby víc lidí mělo odvahu jít s hotovým konceptem jako Chris Taylor s Wildmanem. Hej, Wildman mě ani moc nebere, ale oceňuju, že je to jasně definovaná hra a ne jenom "hej, jsem Tim Schafer a kdysi jsem udělal dobrou adventuru, tak nasolte prachy a udělám další"... -
-
Double Fine
1) veškeré hry Double Fine jsou pro mě hitovky
2) video Tima Schafera bylo tak geniálně a vtipně udělané, že po jeho zhlédnutí měl člověk prostě to nutkání dát mu prachy, ať by byl výsledek jakýkoliv, prostě to se mu musí nechat, umí oslovit lidi a snadno si získat důvěru
Wildman
1) ukázali něco ze hry, ale osobně tuhle hru hrát netoužím. přišlo mi to nezáživný
2) žádost uměl podat taky dobře, ale bohužel to shodil tím nezajímavým projektem
neříkám, že je chyba, že něco ukázal, ani neříkám, že je lepší neukázat nic. podle mě ani jedno není záruka úspěchu na kickstarteru, ale záleží na více věcech. u klikatelný adventury si člověk udělá představu snadno. tak nějak tuší, co dostane. u wildmana je to bohužel takové nemastné neslané a chtěl prostě moc peněz. jméno samozřejmě udělá dost, ale stejně tak dost udělá vize toho projektu. u dreamfallu už taky ukázali záběry ze hry a nevadí to, ba naopak. lidé vidí, že dostanou přesně to, co si představovali a na hru se nepochybně vybere. wildmana bohužel Chris Taylor neuměl prodat a pravděpodobně by se i pak špatně prodával. tam je hlavně škoda, že už do toho očividně dali spoustu času a prostředků. můj názor.
-
-
-
ty vole co to je tohle! co to je za nesrozumitelna slova, to je nejaká maďarština nebo mongolština nebo co ! co to sem leze furt! *11* *12* *16*
-
přispej - čim vic prispeje tim je vetsi sance ze by se to povedlo - stejně nejvic lidí prispívá prvni a posledni 3 dny
-
-
Prispel som ,ale peniaze nestahuju hned jak prispejes, ale az je projekt uspesny. Tak som to myslel :), samozrejme nestaci len sa pozerat a lamentovat ze sa tomu nedari, ludia musia prispiet, keby sa vsetci len pozerali tak by sa nic nevyzbieralo.
-
-
jasny - ja dal docela dost ale vic uz dat opravdu nemuzu
-
-
Podobne :-/ Keby vsetci ludia co dali len 0-20 zvysili tak by to malo aku taku sancu.
-
-
-
-
-
„...který buduje svojí říši."
Pájo, buduje svoji říši s krátkým I ;-) -
Vůbec mě nepřekvapuje, že Wildman neuspěje. Když chci 1,100,000 na hru, měla by být něčím opravdu speciální, nedostatkové zboží. Skvělým příkladem jsou Planetary Annihilation a ROAM - obě od ex-GPG zamstananců. Na PA chtěli 900,000$, dostali 2,200,000$! A to proto, že real-time strategií v takovém měřítku je zoufale málo. A ROAM s 40,000$ cílem (teď se blíží k 70,000$) je podobný případ. Zombie her je sice dost, ale těch kde je povedený base-building už je mnohem méně.
-
-
Jak si myslíš, že dopadne Dreamfall?
-
-
o Dreamfall se nebojte, klapne to.
-
tak tam uz je jisty ze tu castku vyberou
-
-
-
šampón FTW
-
-
Head & Shoulders +5 Stamina s Kundicionérem +10 Charisma.
-
-
pardon kondicionérem
-
-
Bez pardonu .. příspěvky si po sobě kontroluju, takže tohle opravdu není překlep ty "mindžo"
Trrisko.diskuzní, běž si raději vyhledat nějakou pomoc a na mě vůbec nereaguj, děkuji převelice. -
-
ty už nejsi troll ty jsi rovnou trotl
-
-
-
-