Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nejdřív ve videu brečí a říká, jak musí propustit zaměstnance a riskovat existenci svého studia a celoživotní práce a když peníze nevybere, tak to najednou zas taková katastrofa není, protože "i've been working in background" a hra nakonec stejně bude

    tak takovýmu člověku já bych nedal ani dolar, ať si tu hru klidně vycucá z prstu
    • Kdybys jen nekvákal a něco o tom věděl, tak víš, že podle zákulisních informací se díky kickstarteru podařilo sehnat nějakého "investora/vydavatele". Kdyby k tomu nědošlo, situace je jiná... Ale to je jako s tímhle komentářem - kdybys netvrdil kraviny, nemusím to tu vyvracet.
    • Takovych je tam sposta jen tady si naivně myslíte, že když přispějete že tim někomu pomůžete. Je to tak snaží se na vás vybrat co to jde aby do toho nemuseli dávat svoje prachy když nemusí. Snad vám i tento příklad otevře oči a přestanete vyhazovat svoje peníze tam kde je nepotřebují a jen se chtějí přiživit. KS ve většině případech je jen žebračina lidí který to nemají zapotřebí...
    • Blue.Shark
      Zas se není co divit, že chtěl na vývoj sehnat nějaké ty prostředky navíc...a jak už tu napsali jiní: kdyby to bylo zajímavěji podané, pravděpodobně by sehnal prostředků docela dost.
  • x_ander
    Upřímně, dalo se to čekat. Nejde ani tak o GPG. Chrise Taylora a jeho studio mám rád (ikdyž jsem od nich hrál jen Dungeon Siege sérii), ale proč na Kickstarter přišli zrovna s něčím jako je Wildman? Nevím, jestli to bylo špatnou prezentací nebo zkrátka hrou samotnou, ale působila naprosto nezajímavě a tuctově. GPG a Chris Taylor mezi hráči jednoznačně mají silné jméno, ale ani silné jméno neznamená, že se automaticky pohrnou statisíce (viz. Tom Hall, že).

    Jak už psal někdo v poslední diskusi, Wildman působí jako nicneříkající hra, kde běhá nějaký neandrtálec. Je mi jasné, že ve finále by to takhle jednoduché nebylo, ale ta hra takto zkrátka působila. A tím pádem hráče neoslovila natolik, aby ji zafinancovali. Já tam taky nic neposlal, ačkoliv GPG úspěch hodně přeju. Ale prezentovaným materiálem mi zkrátka nedali jediný důvod, proč Wildmana podpořit... škoda. Snad to vyjde jindy, Chrisi.
    • Chtěl vyrobit hru, od které je těžké očekávat něco konkrétního. Prostě jako bych v roce 2000 přišel za EA s Dotou. Asi bych neuspěl.
      • Možná naopak by si už nikdy nemusel pracovat :D
    • rancor1223
      Jako jsem už poznamenal v předešlé diskuzi. Když nenabídnou něco nedostatkového, originálního, tak jim prostě nikdo mega nedá. Skvělým příkladem je Planetary Annihilation, taky on několika ex-GPG lidí. Perfektně zpracovaná kampaň, přestože ze hry neměli napsanou ani čárku. Jen ilustrační video s designem. Ale především, strategií s měřítkem Supreme Commandera je nedostatek (vlastně jediné co se blíží je Total War a to jen v real-time režimu).
      A pořád tvrdí, že s tímto malým rozpočtem (2,2 mega) jsem schopni vytvořit rozsáhlou strategii s tím, že díky malému rozpočtu se vykašlou na kampaň. Já předpokládám, že zbytek hodlají zafinancovat z vlastních zdrojů (přeci jen mají celkem úspěšný SMNC F2P). Alespoň jsem se na KS nedočetl nic o pomoci od velkého vydavatele.
      Takovou hru měl udělat Taylor. Strategii. Ne MOBA hru, kterými je trh přesycen.
    • Blue.Shark
      Souhlas. Mě by třeba mnohem víc upoutalo pokračování Supreme Commandera v duchu prvního dílu...
      • GlaDOS
        Planetary Annihilation?
        • Blue.Shark
          No...proč ne, jen...nevím, z nějakého neznámého důvodu si zatím nedokážu představit, jestli mě to bude bavit stejně jako Supreme Commander. Já spíš vkládám velké naděje do Revamp modu k Supreme Commander 2. Dělá na tom parta talentovaných amatérů a poněkud tu hru odklání zpátky do správného směru ( http://www.moddb.com/mods/revamp-mod ). Planetary Annihilation ale počínaje dneškem začínám bedlivě sledovat :)
      • Chris jasně řekl, že hra takového rozsahu stojí mnohem více a že pokud by se rozhodl ji udělat, tak by se lidem asi nelíbilo tam mít 100 jednotek a pár map, takže to chce zkusit s něčím levnějším jako je Wildman (navíc přiznal, že 1,1 M na Wildmana rozhodně není dost, ale je to slušný nakopávák). Jinak z video updatu to spíš vypadalo, že našel investora, ale i tak se divím, proč tu kampaň zrušil, ta šance tam byla (možná nějaké podmínky toho investora).
        • x_ander
          No je jasné, že na Kickstarteru nevybereš desítky milionů, které by spokla rozsáhlá hra se vším všudy. Rozhodně mu nemám za zlé, že to zkusil s menší (a tím pádem levnější hrou). Ale celý Wildman působí tak zoufale nezajímavě a nudně. To byl imho hlavní důvod neúspěchu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit