Chystané MMO New World od Amazonu vůbec nevypadá dobře
-
Mně se líbí, jak recenzent, který produkuje neustále stejné, nemastné neslané textíky, které jako by vypadly z pomyslného oka herních serverů HREJ, PLAYzone, Gamebro či Doupě, se škaredí nad tím, že ve hře jsou prvky, které se objevují i v jiných. Je to taková česká nemoc pomlouvat, hledat chyby kde to jde a škodit už jen z principu, i když sám nemám level ani na desetinu z toho co kritizuji. Na mě hra už formou otevřeného světa a velmi líbivých exteriérů působí velmi vydařeně. Ono 99% dospělých, kteří chodí do práce, starají se o děti, nějaké rodinné zázemí atd. nepotřebuje k relaxu o moc více, než si poslechnout na pár desítek minut pěknou hudbu, kouknout se na vizuálně povedené dílo, tu a tam něco vybudovat, povylepšit si postavu, dům, atd. Legendy herní scény nenabídly o nic více a vždy něčím kopírovaly ty předešlé.
-
Ačkoliv se herní produkci Amazonu nedaří, tak aspoň jejich streamovací divize Prime má úspěch. Právě se vysílá 2. řada The Boys a je to nářez.
Na podzim by měla vyjít nová řada (Tom Clancy's) Jack Ryan a na začátku příštího roku The Expanse. YAY.
-
-
Tom clancys Jack Ryan se musí sakra snažit páč dvojka vlečcems zaostávala za jedničkou. Expanse jsem četl je typ seriálu co už měl " it has to go" před asi třema řadama. Kvalita šla strmě dolů.
The Boys 2 čekám na titulky a ještě na 2160p až někdo ripne :) vzhledem k tomu že mám ještě resty z dosavadního roku, tak není kam spěchat.
-
-
S tím Expanse se dost mýlíš. Té knižní předloze se opravdu vyčítalo, že od 3. knihy šla kvalita strmě dolů, ale seriál ji v tomhle trendu vůbec nenásleduje.
Scénaristi se dost odchýlili od knižní předlohy a dokázali z námětu vytáhnout fakt maximum a proto jsou 3. se 4. sérií pořád dobré. Proto mám i vysoká očekávání od 5. série.
-
-
" Hajp není nikdy dobrý" 🙂
-
-
Haha, se vším se to nesmí přehánět.
-
-
-
-
-
Zdá se mi že minulý článek byl podobně kritický, je možné že si Amazon ukousl až moc velké sousto a zardousí se, ale taky může překvapit mě osobně je to šumák MMo mě nezajímá a pochybuji že nějaké nové MMO sesadí letitého upoceného, páchnoucího giganta jako je WOW. I když netvrdím že by to bylo třeba ale mnozí zkusili a všichni padli. NOPE😉
-
-
Jak tady někdo napsal, budoucnost WoW není moc růžová, protože ta hra je dávno za zenitem. Je to prostě velmi stará hra a některé poslední datadisky se moc nepovedly.
Čísla odběratelů neúprosně klesají dolů a jenom nějaký zázrak (perfektní datadisk) by to možná mohl zastavit.
-
-
Many came, no one prevail
Prostě si drýí pomyslné žezlo a iron tthron Nikdo třeba nečekal že ESo bude jeho pokořitel a nebyl a pokud RPGčka byli jsou, budou tak stejně jeddou vlastní cestou.
Jj je to zastaralé, a má to méně obsahu ale já to nikdy nehrál( to se vracíme do roku 2004 lol kdy se todalo hrát neofiko ol sweet pirates days) ani netoužím to samé třeba ten, Guild wars 2 prostě sobě vlastní eko systém. Jiná hra.
-
-
-
Přečetl jsem si pouze první odstavec, kde autor článku hovoří o BETĚ a přitom to byl jen PREVIEW. Dál pro mne nemá cenu dále číst a můžu si jen domýšlet, jaké s prominutím zhovadilosti autor v článku uvádí ( opět opakuji, že jsem četl pouze první odstavec ) a jako hráč, který strávil 154 hodin ve hře mohu zatím doporučit. Nechme se překvapit, co vývojáři připraví a změní do APLHA a poté až BETA testování.
-
-
vážně..co jsi tam těch 154 hodin dělal? Já jsem po asi 10-15h byl někde na levelu 25, proběhl jsem si tu mapu, udělal asi všechny ty copy-pasted questy na town boardech, + nějaký z covenantů (seber X beden, cull X mobek), namaxoval sem si skilly v Hatchet protože healuje s killama (OP mechanika na pve), zavřel pár portálů.. a dál už tam fakt nebylo co, až mě děsí jak málo contentu ten preview měl. Nedovedu si představit že by tu hru za rok o 200% zvětšili.
-
Když už toužíš slovíčkařit - netušíme stádium vývojovýho cyklu, nevíme, co bude probíhat dál, tudíž to mohla bejt alfa a mohla to bejt beta. A vzhledem k tomu, že to mělo původně vycházet teď, by to rozhodně neměla bejt alfa, ale dobře, na stránkách to nazývaj alfou. Že tomu v amazonu taky ještě řeknou "preview" je irelevantní.
A je hlavně naprosto jedno, jak to nazvem. Když si vývojáři věřili dost na to, aby to pustili mezi lidi, musej počítat s tim, že si lidi na základě toho udělaj obrázek.
Že ses 154 hodin dokázal zabavit mačkáním tří tlačítek ti nicméně naprosto bez ironie závidím.
-
-
120hodin.. spokojenost.. snad dopilují těch 10-20% co tomu chybí.. času moc není.. a jako bonus se to nelíbí borcům z games.cz.. co víc si člověk může přát :D
-
-
Lidi mají různé požádavky. Někomu stačí ke štěstí málo. Na tom není nic špatného a naopak je to dobře pro ty lidi s proklatě nízkými nároky.
Bohužel ne každý se dokáže zabavit u průměrné hry, která ničím obzvlášť nevyniká.
-
-
Bohužel nic lepšího na trhu teď není a já si raději dám něco nového, než sice možná něco lepšího, ale co sem hrál už 100x.
Jediná přímá konkurence je ESO, ale k tomu se mi nějak nedaří vrátit, ale jestli nevyjde toto, tak tam asi pudu.
-
-
Presne tak, i kdyby to byla zabava jen na par tydnu, tak je to proste nove/neohrane. Osobne jsem jeste zvedav na "Ashes of Creation" a "Crimson Desert".
-
Kromě ESO je ještě velmi dobrý Star Wars: The Old Republic a Final Fantasy 14.
-
-
FF14 jsem zkoušel a připadalo mi to na mě až moc velké kombo asie a WoW.
WoW už mám dost a asijské MMO jdou nějak mimo mě (třeba mě bavil WildStar, ale GW2 ne)
SWTOR sem hrával kdysi a pořád mě zpátky láká příběh, ale bojím se, že se mechanicky zasekli na WoW/WotLK rotacích. Posunulo se to nějak od dob Hutt Cartel?
-
-
Tak po Rise of the Hutt Cartel vyšly celkem masivní expanze Knights of the Fallen Empire a Knights of the Eternal Throne. Ty dvě rozšíření nejsou samostatná, ale příběhově na sebe navazují.
Ty dvě expanze jsou celkem dost zaměřené na příběhové hraní (singleplayer), takže pokud takové věci preferuješ, tak je to jasná volba.
Pokud ale preferuješ tu MMO část, tak ty rozšíření zas tak nic zásadního nepřináší a je to prostě MMORPG se stárnoucími mechanikami.
Já osobně jsem byl velmi spokojený.
-
-
-
-
-
-
vidim v tom pruser zvany konzole
-
-
a já nevidím v tomtvým komentáři pointu :D
-
-
zjednodusene ovladani, aby to slo snadno hrat i na gamepadu ?
-
-
Ale to neni ohlasene na konzole? :D
-
-
-
-
No nevím, co jsem shlédl videa z "Preview" třeba od Steraka, což tam i samo je v horním rohu, tak mi to přijde jako Albion a to bych za pořádné MMORPG považoval. Ale jak jsem napsal, je to Preview, takže nikdo zatím nemůže přesně říct, kam se to ubere a nějaké unáhlené závěry bych od GAMES.CZ nečekal.
-
-
Závěry samozřejmě nikdo nedělá, text je čistě o současný formě hry a o tom jak působil tejden jejího hraní.
A jelikož CHCI, aby to bylo dobrý, snažim se pořád doufat, ale, jak už sem psal... snad bude ten rok stačit.
-
-
Jen bych autora rád opravil že se nejednalo o oficiální betu nýbrž Preview (dalo by se říci Alpha Preview)
-
-
Preview neoznačuje verzi, čísluje se alfa, beta, gold, ... ale preview ne. To je jen způsob předhození hráčům, neříká nic o verzi.
-
-
Na konec roku je oficialne ohlasena uzavrena alfa s NDA, takze ma v podstate pravdu.
-
-
-
Ah jo... co je to zas za článek...
"není pořádné mmorpg" - co je Destiny 2 nebo WoWko...
"Hádám, že úmysl bylo New World nenechat sklouznout do klasických MMORPG kolejí, v nichž se výkon hráče měří v tom, jak dobře dokáže mačkat sekvenci čtrnácti tlačítek beze změny pořád dokola."
- a jak jako jinak má MMORPG vypadat?
Ta hra je a bude totální propadák.
-
-
Ani Destiny ani WoW není MMORPG...
Navíc ještě WoWko je právě uváděná hra dávno za zenitem.
-
-
WoWko je všechno, jen ne za zenitem....
-
Destiny( je mmo ) a není mmorpg, ale Wow ano( dokonce jedním z prvních novodobých mmorpg.
-
-
Nejsem sice autor clanku, ale dovolim si reagovat:
- "neni poradne MMO" je vytrzene z kontextu. V clanku je vyslovne uvedeno, ze od posledniho dobreho zapadniho MMORPG uteklo uz dost vody a to je pravda. WoW je staricke. A Destiny 2 navzdory svym kvalitam MMORPG tedy neni (spise takove MMO-lite). ESO, GW2, FF a dalsi uz maji take nejaky ten patek. Proste velke dobre zapadni MMORPG tu uz dlouho nebylo.
- mackani nekolika tlacitek porad dokola MMORPG nedela. Je to jen jedna z mechanik, jak lze ovladat akce postavy a MMO rozhodne mohou vypadat i jinak, nez porad tocit dokola stejne rotace skillu.
-
-
Ten odklad jim, doufejme, prospeje. New World neni uplne propadak, ten potencial tam je, ale je proste treba jeste hodne prace. Jedine dve veci co se mi na probehle verzi libily bylo zminovane vylepsovani mest a gathering surovin, coz je ponekud malo. Ale cely projekt urcite nezatracuju a treba se jim ve finale z toho jeste povede neco vykresat. :)