Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Článek fajn, ale tvrdit že PUBG je competitive game je přehnané.
  • Problem? Jakej problem, tvurci to tak chteli. Kdyby ne, tak je trivialni hru napsat tak, aby se 99% cheatu vubec nedalo aplikovat.

    To by me zajimalo, za co chce nekdo soudit nekoho, kdo dela zcela vlastni kod ... jestli by nekoho bylo treba zavrit, tak prave tvurce, to on se ve velkym doupousti podvodu, kdyz za penize poskytuje neco, co ve skutecnosti nefunguje.
    • Jack1947
      Prostě nemaj efektivní a funkční anticheat systém kterej by fungoval tak jak by měl co se u tak velké hry kdy je nemožnost spectatorovat celou mapu dá chápat ale hře to rozhodně na atraktivitě moc nepřidá ( nebo jo ?)
      • To neni o anticheat systemu, to je o tom, ze to mas od zacatku blbe napsany.

        Jednoduchej axiom = uzivatel vyuzije na 100% vse, co mu hra vyuzit umozni. Tzn pokud ses dment, a nechas health pocitat klienta, tak pochopitelne uzivatel muze vypocet libovolne zmenit. To plati o zcela libovolny herni mechanice. Pokud by v nejakym mmo byl random loot a to co padne by pocital klient, tak proste bude vsem padat to co chteji oni.

        To je proste neco, s cim musis pocitat driv nez napises prvni radek cehokoli. Tzn veskery herni mechaniky musej bezet na serveru. Klient funguje jen a pouze jako zobrazovadlo. A k zobrazovani dostava jen takovy data, jaky potrebuje === o hraci za kopcem tvuj klient vubec nevi, protoze SERVER vyhodnotil, ze ho videt stejne nemuzes.

        Dtto autoaim, ten jako takovej eliminovat nemuzes, ale muzes jeho efekt minimalizovat, trebas tak, ze opet na serveru budes pocitat nejakou maximalni "rychlost" zamereni. Rekneme ze reknes, ze nejrychlejsi hrac muze zamirit za 200ms, a rychlejs to proste nejde. Tim padem vyhoda bota proti cloveku bude 00prd.

        Atd atd, proste u kazdy mechaniky musis resit, jaky data ma klient, a co snima muze nebo nemuze delat a jak to pripadne muzes nebo nemuzes resit. Ale 99% cheatovani === autori se na to vysrali.
        • Jack1947
          Jo to jo to je špatně napsanej kod když se dá tak snadno zneužít ale to má více her.
    • Tady hoch (xy) je očividně velký programátor, když tomu tak hodně rozumí.
      Čím to bude, že něco mi říká, že tomu tak vůbec není a prostě je to jenom obyčejný troll, který mluví o věcech, kterým vůbec nerozumí...
      • Cim to, ze se vzdycky najde hromada blbu, ktery vubec netusej vo cem zvanej. Vi ty trotle jak finguje wallhack? Zjevne nemas paru. A vis ty trotle ze (trebas) ve WOTku nefunguje? Protoze nemuze. Kde nic neni neni co zobrazit, zejo.
    • A ja si zase myslim, ze nekde v podminkach se kterymi clovek pri zakoupeni hry a tvoreni uctvu atd souhlasi je napsane, ze neni dovoleno zasahovat do kodu hry... a jakkoliv ji menit :D nezapomen, ze dneska si jiz nehru nekupujes, ale v podstate pronajimas a jakmile tvym konanim (cheatovanim) kazis zazitek ze hry ostatnim (nepodvadejicim) hracum zaslouzis si pouze a jen ban... neni na tom nic sloziteho *5*
      • Do podobnych blabolu si muze psat kdo chce co chce ... navic do kodu hry zasahovat vubec netreba (a to nemluvi o tom, ze pravo libovolne zkoumat a upravovat ti dava primo zakon). Na veci jako autoaim mi staci chytat pakety na sitovce a posilat si souradnice. V principu to klidne muzu delat i na jinym HW => technicky ani neexistuje zpusob jak bys to moh odhalit.
    • Tak ty ses poved. Pan bude zrejme velkej programator. Takze podle tebe budeme zavirat tvurce her a podvodniky nechame bejt. Mas to trochu pomotany v ty tvy hlavicce, ne? Logika = 0. Nevolils nahodou Zemana?
      • Pan se programovanim mimo jine zivi, a vzdy prepoklada, ze u klavesnice sedi stejny blb jako ses ty. Cemuz prizpusobuje kod. Kdyby vysledek jeho prace vypadal jako vysledek prace tvurcu her, tak nejen ze nedostane zaplaceno, jeste bude hradit zpusobeny skody.
        • mx0r
          vy ste sa nasli... ono bojovat s cheatermi v produkte, ktory ma miliony hracov a teda aj dostatok motivacie pre vyrobcov cheatov, je vopred prehrany boj. samozrejme zakladne opatrenia proti cheaterom urcite implementovane maju, avsak nemas sancu vychytat vsetko a v jednom momente sa uz proste nema cenu snazit a je lepsie radsej bojovat inymi prostriedkami a programatorov vyuzit na vylepsenie produktu. to iste plati aj o drm a podobne.

          mozno hlavny problem pubg nie su ani tak cheaty ako to, ze je to v skutocnosti pomerne nudna hra.
      • Politika? Ale to ne, taky mimo mísu.
  • Za chvily prijde novy kral survivalu.
    https://www.youtube.com/watch?v=UWUOrsoZyak
    • Nemyslim si, je to jen dalsi kopie jiz tolikrat omilanych survivalu, lidi to za chvili omrzi, uz je toho moc.
      Ja uz treba PUBG smazal, je to neustale se opakujici nuda bez jakohokoliv progresu, jen bedynky s oblecenim, nove dokonce na klice za 2 eura, to je konecna.
      • Na ty bedynky ti poviem len tolko ze ja som za ne rad. Vlastnim hru 10 dni a uz sa mi za predaj novych bedynek vratilo 15€ co je polovica z hry. Ak nebude rapidne klesat cena bedynek, tak za 3 tyzdne mam splatenu celu hru.
        • možná bys měl zkusit nějakou brigádu. tam si 45 éček vyděláš podstatně rychleji.. a když tě začne bavit mít peníze, můžeš pak zkusit i práci *3*
  • Bohuzel smutna realita PUBG ... pri oznameni 30 milionu prodanych kopii bylo zabanovano uz 1,5 milionu podvodnicku :D S tim, ze vetsina je z ciny. Pomalu v kazde druhe hre, kde to clovek dotahne ke konci na nejakyho narazi. Region lock se nechysta ..takze pak s radosti sleduje jak v chatu litaj hlasky jak xioxao213 sundava jednoho za druhym. Hodne hraje PUBG yolo stylem a do minuty umre ..takze je to tak nesere a navic na zacatku maj vetsi sanci toho cheatera urvat :D
  • Rejsek
    Pro Petr- Kolik toho víš o reálné střelbě ty šašku? Jak to můžeš vůbec srovnávat s hrama?! Pokud už chceš vidět reálnou rychlou střelbu, tak si pusť třeba na YT video od pána co se jmenuje Jerry Miculek. Ten ti např. se střelbou přebije revolver tak rychle, že za tu dobu nevyměníš v CS zásobník do M4. Pak se mrkni na to jak přenáší po 2 ranách na 3 terče a ukaž mi to samé v CSku, ty fyziko :-D Obě platformy o kterých píšeš mají k realitě asi tak daleko, jako ty k alespoň základním znalostem o reálné střelbě. Hrej si a o tomhle nepiš ;-)
    • Proč srovnaváš s někým kdo umí přebíjet? Si asi v životě nedržel reálnou zbraň viď?
      Něž napíšeš nějakou blbost živím se testováním zbraní :)
      • Rejsek
        Ten první příklad nebyl asi úplně nejšťastnější, uznávám. Spíš to bylo o tom, že reál střelba není nijak pomalá, což si asi Petr myslel. Dál jsem to už ale rozvedl myslím dost jasně. A jako člověk, který se živí testováním kvérů mi musíš dát za pravdu v tom, že srovnávat ovládání hry na K+M/G s realitou je kravina, ať se na to podíváš z jakéhokoliv pohledu. A taky nechápu, kde furt berete to, že jsem nikdy nedržel kvér. Co z toho, co jsem tu napsal, není pravda?
        • Ja taky nikde nepsal ze je pomala. Psal jsem o tom ze pohyb celeho tela je v realu fyziologicky a fyzikalne pomalejsi nez to jak reaguje v pc hrach postava na posouvani mysi po podlozce.
          • Rejsek
            Dobře, promiň, máš pravdu! Míření s gamepadem je pomalejší, a proto je blíže realitě než K+M. Sice asi tak blízko, jako od Země ke Slunci, ale je. To jsi chtěl slyšet? *7*
            • Ano. ;)
    • ááá pán bude zřejmě "youtube shooting specialist" :D Byls aspoň na vojně a vystřelil sis alespoň ze samopalu vzor. 58, pochybuju. Jj dnes je plnej svět podobnejch životních teoretiků a youtube specialistů a pak se člověk v práci jen diví až mu tohle přivedou do kanclu že s tím máš pracovat.
      • Rejsek
        Klidně si mě vybarvi jak chceš, aby sis připadal povolanější, ale jsi uplně mimo kloučku ;-) Já nakonec nejsem ten, kdo tu dá do jedné věty reálnou střelbu a herní ovladač (jakýkoliv). Je to neskutečná blbost, už jen z principu. Jediné, co můžou mít FPS hry s realitou společné, je případně max vzhled zbraní. Tím to hasne. Už jen vytrhnout z kontextu rychlost zamíření a použít to jako jediný argument pro porovnání je mimo samo o sobě. Záleží na zbrani, na ráži, na tom kde má těžiště, na stylu úchopu atd. Prostě je to mimo už jen když tě to napadne, nemusíš to ani psát. Spekulace o tom, kolik toho asi diskutér výše ví o střelbě na pohyblivé cíle taky raději nebudu vířit. Ale to je jedno, nebudu tu házet perly sviním. Nechci vás z toho vašeho světa vytrhávat, to by nebylo hezké. Omlouvám se. Jako bych nic neřekl ;-)
        • "Jediné, co můžou mít FPS hry s realitou společné, je případně max vzhled zbraní."
          Lol. Takže máme rezignovat na snahy o střílečky usilující se o přiblížení realitě? Váha zbraní samozřejmě simulovat lze, ráže taky. Lze taky simulovat pohyb lidského těla (říká se tomu animace a fyzika, víme?). Simulace některých věcí je samozřejmě zbytečná a nereálná, jako např. úchop nebo těžiště.
          • Rejsek
            Ach jo *7* Ještě jednou, trochu jinak a slušně. Já se tu nebavím o tom, kam mají směřovat střílečky. Reálná střelba z reálné zbraně je prostě pocitově a fyzikálně tak komplexní věc, závislá na tak mnoha faktorech, že se o ní v souvislosti s hraním na K+M/gamepad vůbec nedá mluvit. Nemá to s tím společného lautr nic a je jedno co z toho na to použiješ. Už sis to aspoň někdy zkusil? Zajdi si na střelnici, drapni opravdovej kvér do ruky (dlouhej, krátkej to je jedno) a pak mi sem přijď říct, jestli je to blíž gamepadu, nebo K+M. Hry musí z důvodu zábavy ignorovat spoustu věcí a nikdo jim to nebere. Já chápu kam míříš a jak si to představuješ, ale říkám ti znovu, že je to blbost a je to úplně mimo. Hry jsou hry, realita je realita. Ano můžeme se bavit o simulaci a simulátorech, ale sem lze objektivně zařadit akorát tak odpružené kabinové VR simulátory (za miliony), které se realitě blíží a ty se dají použít akorát tak na létání/ježdění. Reálnou střelbu prostě ve hrách/VR nenasimuluješ nijak, aby se jí to objektivně alespoň trochu blížilo, dokud člověku nevrazíš do ruky něco civilního, co by mělo reálné parametry reálné zbraně + buď třeba nějaké plynové kapsle, nebo mechaniku k vyvolání recoilu (nevím jak by to fungovalo), nebo alespoň reálnej kvér+slepé náboje+chránítko ústí hlavně a miles system na zbrani i na cíli, ale to už pomalu není hra ale spíš výcvik. Proto je to cos řekl mimo, prostě to nesrovnávej, nijak. Srovnávej klidně K+M vs gamepad z hlediska pohodlí a rychlosti reakce při hraní FPS, ale rozhodně ne K+M/gamepad vs realita střelby. Je to směšné. Kapiš? Čus
            • Ja to taky vzdavam.
            • Rejsek
              Já ničím neopovrhuju proboha. Proti let. sim. nic nemám. Jak jsi na to přišel? To byl příklad dovedený do extrému, že snad jen v tom případě se dá srovnat ovládání "hry" s realitou. Už totiž nevím, jak ti jinak vysvětlit, abys nesrovnával hraní FPS na K+M/G s reálnou střelbou. To prostě nejde. To je to jediné o čem tu celou dobu mluvím - Nic víc. Už to vzdávám. Buď si to, co jsem napsal, znovu přeber, nebo žij dál v tom, že G má k reálné střelbě blíž než K+M, protože je pomalejší. Jak chceš.
              Edit: když už bych pominul trochu té reality, tak se možná dá v některých hrách hovořit o určitém "jakoby reálném chování" zbraní které ve hře vidíš při výstřelu, jakkoliv je to pořád na hony vzdálené realitě. Rozhodně to ale nemá nic společného se samotným ovládáním hry.
            • Chápu to tak že opovrhuješ leteckými simulátory ovládanými joistikem, protože nesimulují přetížení a nemusí fyzicky trénovat aby si zahráli hru? WTF. A stejně je rozdíl mezi letovým modelem v GTA, World of warplanes, War Thunderem nebo nějakou simulací. Už to konečne pochop.
      • A pak je tu druhý typ, který byl na vojně, jednou si vystřelil ze samopalu vzor 58 (pravděpodobně ale omylem, když usnul na stráži) a je najednou profesionál. *6*
    • Hmm, střílení statických cílů blízko u sebe v známém prostředí, které má natrénované. Ukazuje akorát že má rychlý prst a dobrou mušku. Tím nechci nijak snižovat jeho výkon. Podobný pokus v prostředí počítačové hry, kde by parametry zbraně byly nastavené stejné, by dopadl ješte rychlej.
      Ale my se tu bavíme o nečem jiném, o trefování pohyblivých cílů které nestojí pár centimetrů od sebe. A když už se bavíme o základních znalostech, možná by to chtělo dávat ve škole pozor když se bude probírat fyzika *3*
      • V tom případě doporučuju si vyhledat, co je např. IPSC a trochu si rozšířit obzory...
  • owny
    Mě přijde jako urážka slova hacker to používat jako označení nějakých loserů, kteří ztrácí čas podváděním v hloupé hře.
    • Hackeři jsou ti, co ty cheaty dělají. Což je správné označení.
      • reportovat, banovat, zatýkat. Nulová tolerance jak pro tvůrce tak pro usery. Stejně k tomu časem dojde, je to prostě podvod který ostatním kazí zábavu.
  • Tak to mají fakt hodně fušérský síťový kód, když cheatama si člověk může zvýšit zdraví.
    Jako na wallhack a aimbot se nedá nic říct, ale přímo ovlivňovat základní proměnné (zdraví), který by měli být uložené na serveru, to je už moc.

    Jinak nejenom číňané by měli mít své vlastní servery, ale taky i rusové a poláci.
    • Jack1947
      Pokud tam hrají španělé a jiní Brazilci tak by to mělo platit i pro ně + vysoké ping " jajajaja kkk soy lixooo "
  • TheGGG
    jako vždy čímani všechno zkazí... mají pro ně udělat speciální servery a jinam je nepustit... jinak je toto ovšem pro PC hraní typické... cheateři kam se podíváš. Proto hraji na PC hlavně SP hry a na MP když už tak většinou na konzolích, kde má i samotná komunita obvykle zcela jinou úroveň...
    • Akorát na konzolích v MP nesmíš hrát na K+M, protože jinak budeš taky za cheatera hah...
    • Jack1947
      Protože neumí hrát nebo si to aspon myslí že neumí.
    • Minev
      No aby nebyl MP na konzolích lepší, když už ho musíš platit.
      • TheGGG
        za kvalitu si rád připlatím... a nemusím se bát, že tam nějaký číman bude střílet přes celou mapu pistolí...
        • No jo , ale musíš se bát těch co mají klávesnici s myší ke konzoli , nebo jí máš ty ???
        • je to za cenu toho, že hrajete FPS hry přes gamepad!
          • Řekl bych že gamepad je pro FPS lepší protože je pomalejší a tím blíž k realitě. Zkus si v reálu pohybovat puškou tak rychle jak to dělají hráči v CS. Nejde to protože fyzika.
            • Nejde to tak rychle, jako v CS, ale furt je myš blíž realitě, než krkolomný pomalý pohyb gamepadu...
    • Že se vůbec odvažuješ psát potom jak jsi dostal naloženo v diskuzi o Elite dangerous.
      • TheGGG
        pořád ještě brečíš anonymku, jak jsem tě rozdrtil a rozprášil tvoje argumenty, zatímco mě nikdo nebyl schopen vysvětlit co je vlastně na hře v niž se nic neděje zábavného?
        • Chlapče, ty máš neustále nějakou podivnou představu, že si někoho někde rozdrtil, brzdi s těma videohrama *15* A co se týče té anonymity, buď tak laskav a přestaň se schovávat za nic neříkající nick, co ty na to dítě?
  • Chudáci v BattlEye, všichni hejtujou BE žeprej nefunguje ale nikdo z nich si neuvědomuje, že AC nezachrání lazy MP coding xD
  • Odulin
    Tak trochu kontra -->Stále mě to baví. Teď jsem najel na pacifista styl a přijde mi to fakt bžunda. Nehraju sice každý den, ale týdně si vždy čas na pár zápasů najdu a prostě miluju ten "chaos" a RNG , který z toho sálá....od seskoku, lootu až do posledního killu. Nejsem profík a nemám nahráno, ale snažím se držet si 50% úspěšnost být v TOP 10 na zápas a zatím se mi to celkem daří. Docela by mě zajímalo kolik cheaterů jsem už potkal. Za ty prachy je to pecka.:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit