Citadelum – recenze budovatelské strategie, která by chtěla být Caesarem
-
Jak je to ve srovnání s Nebuchanezzarem?
-
-
Za mě Nebuchadnezzar mnohem lepší. Hlavně po posledním updatu (1.4) je to opravdu skvělá klasická budovatelská strategie.
-
-
Jako někdo, koho nedávno zaujalo demo Citadelum a Caesara atd. hrál ve věku 12 let, kdy bylo nejdůležtější, že to pěkně vypadá a že se to hezky hýbá, ale z recenze mám pocit, že by se dala aplikovat přesně na Ceasara 🤷♂️
V čem byl tedy lepší než Citadelum, prosím? -
-
Určitě, obě hry jsou principiálně de facto totožné (což já bych třeba chtěl po 25 letech nějaký posun). Navíc ta hra se díky absenci více produkčních řetězců a mála scénářů a nemožnosti stavět monumenty jako např.: ve Pharaoh, strašně rychle ohraje. Je to vlastně grafický remaster 30 roků staré hry, který je ale obsahově chudší.
Ale jak píšu, pokud chcete vyloženě „caesarovskou“ budovatelskou strategii, na pár hodin vás Citadelum určitě zabaví. -
-
Díky moc za objasnění!
-
-
-
Hral autor spominane Zeus, Pharaoh alebo Caesar? Lebo velka cast recenzie podla mna pasuje na dane hry. Zaroven je dana hra ale implicitne prezentovana ako horsia.
-
-
Pharaoh byl mnohem variabilnější: vlivem požadavků scénáře, úrodnosti mapy a monumentů jsem aspoň já měl pocit, že pokaždé vzniká jiné město, a i výzva často spočívala v trochu něčem jiném. Navíc se budovy nemusely odemykat pokaždé od začátku, takže se s každým scénářem rozšiřovaly možnosti. Z recenze na mě Citadelum působí jinak.
-