Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak moc je to JRPG? (nemám rád JRPG)

  • Hlavní hrdina je Jan Olejník?:o

    Proto to má 10/10.

  • Lukyz

    Původně jsem díky slušnýmu backlogu neplánoval kupovat vůbec nic, pak přišlo náhlý vydání Oblivionu a navíc mi dost učarovala i E33 a byl jsem dost na vážkách. Každopádně Oblivion jsou vody už nejednou prozkoumané, navíc s vyšší cenovkou než E33, což mi přijde jako mazec + si můžete připomenout "zlaté" časy a za dalších 10 éček si přikoupit i horse armor 🤦‍♂️

    Volba tak padla na E33 a nelituju! Doufám, že ten OST vydají na LP 🎶

  • Ako hra sa mi paci, je vyborna ale ja sa zial s tou 10kou nemozem stotoznit.

    Zda sa mi nerealne ze recenzentovi vsetko vyhovovalo. Mne osobne najviac vadi:

    -vlastne nuntnost opakovat suboje 2-3x na naucenie sa casovania QTE aj u beznych mobov. (co noby mob=nove ucenie casovania a to od zaciatku hry snad do konca -sam som hru este nedohral, musim mat naladu na takyto  styl postupu)

    -bossovia to iste, najprv sa ucis casovat a ked uz to mas naucene, uz to davas s prstom v nose....

    -nutnost mat v istych psazach/bojoch konkretnu postavu (Gustave/Verso, Maelle, Lune a obcs tam je to vyhodnejsie/nutne zamenit Maelle za Sciel ci jak..)

    -koridorka kde sa nemozes stratit, cize to ze hra nema minimap v lokalitach az tak neboli, horsie je najst v istych lokalitach zamky na "truhly", ktore su obcas tak mimo zorneho pola a tak umiestnene ze priam musis byt na konkretnom jedinom mieste a pozerat spravnou stranou a uhlom pohladu aby si zamok videl... IMHO cisty fail, najma ak truhlaobsahuje dajaku hernu vyhodu (napr. pocet elixirov na zotavenie medzi bojmi)

    -nevyvazenost/nedoladenost ovladania, hodne hodin v hre som hral na kl.+mys, posledne hodiny skusil na novom Dualsense. to je rozdiel ako kamen. Ako ano, hra odporuca hrat na gamepade, ale po hrani na gamepade mi pripadalo ako keby som si obtiaznost znizil z expedition na noob :D (easy) a to prosim pekne nie som zvyknuty hrat na gamepade (30+rokov hrania na kl.+mysi proste je pevne zakorenene) A to som este zvedavy na minihry, typu skakanie po brvnach kde na kl.+mys to proste nebolo mozne spravit ani po 20.pokuse, postava proste driftovala na stranu (cim padla do vody), Ak takyto drift na gamepad nebude, tak to je dalsi riadny FAIL... a to sa este bojim ze to dam na prvy pokus... (ako som pripraveny to opakovat viac krat, sak uvidime)

    • Taky mi desítka připadá moc, dal bych spíš devítku.

      - S moby jsem zatím problém neměl, i ty neznámé jsem vždycky užužlal (expeditioner). Spousta skupinek se dá vyřídit nebo značně oslabit ve first striku. S bossy jsem na tom hůř. Už jsem některé opakoval i pětkrát. Správné poskládání družiny, schopností, elementů a komb hodně pomáhá, o tom ta hra je.

      - U truhel mi spíš ta mechanika přijde laciná. Zatím nemám problém s hledáním zámků (a to to hraju na malém displeji Steam Decku), ale nepřijde mi to zajímavé. Ale dobře, je to jen truhla, není jich moc a menší bonusy jsou přístupné volně.

      - Na postřehové hry je ovladač vždycky o řád lepší. Tlačítka jsou lépe rozmístěná, mají menší zdvih a tak. Platí to pro soulsovky, plošinkovky, a bojovky. FPSka nebo strategie jsou zase hrozný opruz na ovladači. Nicméně tady se pořád snažím přepínat mezi nepřáteli pomocí bumperů nebo triggerů a schopnosti vybírat D-padem. Z nějakého důvodu mi aktuální nastavení nepřijde intuitivní. S plošinkami mám teda problém i na ovladači, naopak jsem přemýšlel, že připojím K+M, protože tím se obvykle líp drží směr a páčku nikdy nenatočíš 100% nahoru. Ale já obecně nemám rád 3D plošinkovky, tak je to možná mnou.

      - Na Steam Decku mám rozporuplné zkušenosti ohledně odladění. Není to plně podporované, ale o něco se tam snažili. Problém je v tom, že jim šlo o stabilních 30 fps (což jim vyšlo), ale grafika a barevná paleta se úplně rozpadá. Naštěstí se to dá spustit i v desktopovém režimu (pomocí spouštěcího parametru). Framerate to pak stabilní neudrží (což se na tak slabém zařízení dalo čekat), ale vypadá to o dost líp a vlastně mi to ani nevadí. Nejsou tam záseky na půl sekundy jako u jiných her s nestabilním frameratem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit