Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Kdyby nebyl tak natvrdlej a nežil bláhově v polovině devadesátejch let tak by se mu nic podobného nestalo... ono taky to chce mít i vlastní nápady Unreal,Gears of war byli průlomové hry - -
  • Nic jiného jsem ani nečekal. Jazz Jackrabbit - singleplayerová tehdy už skoro oldschool arkáda v nástupu 3D éry. Gears of War 1-3 - singleplayerové epické FPS, postupně by se taky dalo říct už v podstatě oldschoolové. A to vše s v podstatě neomezenými kapacitami Epicu v podobě financí i lidí... A navíc jako kreativní ředitel a gamedesigner, ne šéf studia. A pak si založí svoje studio a začne si dělat něco, co už před ním udělali jiní, bez jakýchkoliv zkušeností s touto látkou, s trhem, kterej je v rámci těch velkých mainstreamových věcí v daném žánru dávno rozebranej... Jasně, to určitě vyjde, asi protože Cliffy. Ne, tak to nefunguje.
  • Nevím samozřejmě, jak na tom byli finančně, ale kdyby býval Radical Heights pozdržel třeba o půl roku, dodělali mapu (většina budov ve hře není ani otexturovaných), vyleštili jí (vznášející se tráva, stromy, postavy do kopce běžící do půl těla v zemi), tak věřím, že by si to stabilní základnu našlo. Ale tohle vyšlo opravdu moc brzo, půl roku od začátku vývoje. Takhle tedy ne... škoda. Radical Heights vypadali solidně.
    • Tak u radical heights si prostě studio zaplatilo čínany, kteří v nějakym jejich pofidérnim enginu udělali narychlo battleroyale (v číně takovejch podobnejch her je fakt hodně) a třeba se to na mikrotransakcích uživí nebo to začne hrát nějakej streamer a studio to zachrání, což byla blbost, měli prostě rovnou zavřít, takhle se akorát ztrapnili.
  • Jack1947
    Už jsem to psal, zbytečná námaha a ještě přijít s něčím co dělá konkurence mnohem lépe... nol konečně pouhé 4 roky trvalo než přišel na to že je třeba si odpočinout.

    Přitom je škoda hlavně Lawbreakers jenže to by museli vědět co a jak a hráče by to bavilo kdyby věděli jak hrát naučit se to ale ta hra byla takhle trochu moc chaotická... takhle to byl mišmaš ale hratelnost nic extra. Radical Heights byl poslední hřebíček - tak snad se piučí a příjde s něčím jiným někdy v daleké budoucnosti.
  • Nepřál jsem mu to... LawBreakers vypadalo fakt zajímavě (i když na mě to bylo moc rychlé). Ale tohle bylo opravdu meh už od oznámení...
    Škoda možná by to chtělo přemýšlet a zkusit něco jiného než super mainstreamové žánry, kde už jsou zavedení lídři a doufat, že zabodují...
    Snad příště zkusí něco originálnějšího (pokud se najde investor/publisher, který mu ještě dá prachy).
    • ucho
      byl to velky risk. ale zase kdyz neriskujes, tezko prorazis s necim vetsim. jasny, neni problem sahnout po mensim projektu, klidne single, co by zvladli za rok. to by se jim pravdepodobne zaplatilo, otazka je, jak moc by na tom videlali. ty multiplayer hry jsou celkove celkem risk. tam nestaci byt prumerny.
    • Khanemis
      Já myslím, že by se mohl zase k něčemu dostat. Možná to nebude zrovna trojáčková produkce, ale jakmile tenhle poslední neúspěch trošku odvane čas, tak si nejspíše zase cestu k něčemu najde. Zrovna Cliff je dost výrazný typ člověka na to, aby zůstal někde tiše v koutku. Spousta mnohem větších "potížístů" se opakovaně dostává zpět k vývoji, tak to jistě zvládne i on.
      A pořád by na tom měl být s pověstí lépe než Romero:)
      • Ha! Tak přece jen nějakej oldschooler, který si vzpomněl na Johnyho.

        Stejně si ale myslím, že jsou teď v jednom pytli.
        S Cliffem se to teď potáhne úplně stejně, jako s Romerem a pokud nepůjde od začátku do něčeho vlastního, tak stejně jako Romera ho budou AAA studia odmítat kvůli negativní publicitě.
        • Stejně si myslím, že stále mají minimálně 10x lepší reputaci než slibotechna Molyneux. *1*
  • Khanemis
    Při oznámení Radical Heights jsem se přesně hned divil, že to studio ještě existuje po obrovském neúspěchu jejich prvotiny Lawbreakers. A teď je vidět, že to byl opravdu jen poslední zoufalý pokus se udržet nad vodou. Velká škoda jinak zřejmě solidně fungujícího studia a samozřejmě i jinak talentovaného Cliffa. Snad se v budoucnu vrátí s něčím, co bude zase nové a čerstvé, namísto těchto poněkud nešťastných posledních pokusů svést se na hypu jiných her.
    A pokud se nedá z neúspěchu na chlast, tak asi i jeho rodina ocení, že ho zase na chvíli uvidí:)
  • Odulin
    Safra to musí být frustrující na dva pokusy nepřekročit svůj stín a ani se mu vzdáleně nepřiblížit. Jazz Jackrabbit, Unreal, Gearsové budiž mu ke cti...třeba ještě jednou mile překvapí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit