Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Alternativou jsou ty jeho hry
  • No. Ono se to hezky keca. To ale vzdy. Dalsi co si muze zaridit nejakej koutek v levelu... On je problem skutecnost a teorie. Ty lidi vetsinou nejsou lini. Jen na to nemaji schopnosti - aby ve stanoveny cas, s urcitym poctem lidi a omezenymi moznosti zacli neco vymyslet - nehraji to, nejsou vuci tomu otevreni, nemaji zajem, znalosti nebo cas a pod. V praxi, hlavne v cechach, to vypada tak, ze kazdej akorat chytre keca, potom neco naslepo zkousi a nakonec z toho vypadne jako nekolikaleta mafie2, ze...
    • Jinak ano - vypada to zajimave. Ale podle grafiky vych rekl, ze na to moc financi nesehnali. :P
  • Malleth
    Lidi jako je je on, David Cage nebo Fumiito Ueda potřebuje herní průmysl jako sůl, protože posunují hranice interaktivní zábavy tvorbou originálních her. O lenosti designérů má pravdu.
    Taky už mě nebaví hrát dokola to samé. Flower byl skvělý a na Journey se hrozně těšim. Ten trailer byl boží
  • Par rozhovoru s timhle panem jsem uz precetl a prijde mi jako arogantni kritik vseho, ale alternativu schopen dat neni, jedine co mu jde je neurcite krafat a shazovat praci ostatnich
    • oin.odin
      sry a Flower je podla teba čo ... vzduch ...
      • flower je sice originalni hra, ale pochybuju ze by se to dalo nejak vynaset do nebes (hral jsem ji)
        • oin.odin
          ja tiež a vynášam ju do neba tak dobre som si pred telkou už dávno neodpočinul ... (ale to je asi vec názoru)
  • "Viděl jsem ne-hardcore hráče, jak zkouší střílečku na gamepadu a nebyli schopní zamířit." Tak ať jdou hrát Maria. Co se serou do stříleček? Je to jako kdyby šli na Ramstein a stěžovali si, že je to moc nahlas.
  • Spousta keců, nakonec to bude o ničem (rád bych se pletl).
  • Na toto som velmi zvedavy, dost inovativne a lakave.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit