Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • christianus
    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1100627928-ta-nase-povaha-ceska/311294340110002-epizoda-vii-jediove-vraci-uder/ Covek obcas nevi jestli to je jeste recese nebo jestli to nektery ty chlapci berou fakt vazne. :D
  • Walldstein
    Gildovní vlajkové lodě?? Juhůůůů...ale obávám se že to bude trochu o ničem jelikož sithové prostě budou používat jako vlajkové lodě křižnky třídy Centurion případně Interdictor, no a republika bude poletovat se svejma Hammerheadama...pokud ovšem nevymyslej systém podobnej STO kdy by si každá gilda mohla v podstatě z přednastavených komponent vyprojektovat vlastní loď...
  • Nepsaly už někde kolik budou stát měsíční poplatky???
    • Erien
      To už se ví delší dobu jeden měsíc to bylo myslím 12,99 Euro. Hledat se mi to nechce, ale vychází to cca stejně jako poplatky u wow.
      • ty krávo.. tolik nedám ani měsíčně za jídlo.. natož za hru..
        • sugyn
          trpite anorexii?
  • Uvidime jesli to nebude jen dalsi klon WoWka, nic moc me zatim k STWORu zasadne nelaka, spoustu veci jsem zazil v ST Online, mesicne se mi moc platit nechce za hru, kterou mozna dlouho hrat nebudu. Asi si pockam na GW2, ktery bude bez mesicnich poplatku a slibuje vic revolucnich prvku. Take me zajima PvPko, to je u kazde MMORPG zasadni, bez PvP skvela hra jak RIFT padne, zadne trapne warfronty/areny to nezachrani - chce to Open World PVP, pak ma hra sanci na uspech.
    • Náhodou v RIFTu byly updaty, který nutily hráče chdit ven z měst a dělatr world PvP. To by se ve WoW nestalo...
      • jen skoda, ze uz je asi pozde.....zaplatil jsem si mesic nekdy pred tim 1.5 updatem, a cela nase gilda a vlastne i server byl prazdnej.....kdyby tam byli lidi, a bylo uz vylepsene PvP tak bych klidne hral znovu ....
  • Nevím proč tu všichni řeší "má to dobrej příběh" = dobrá hra. Krucinál tohle je MMO, tam by se hlavně měla hrát ve více lidech. MMO je o tý komunitě kterou by si každej člověk měl kolem sebe vytvořit. Škoda, že už zmizely prvky ze starých MMO. Které prostě byly trošku HC. A potřeboval jsi prostě pomoc od ostatních. Dneska už je tak trochu solo sign....

    SWTOR sice super, pro WoW hráče malina, myšleno prostě další chuťovka, co můžou klidně hrát. A možná si postupem času ani nevšimnou, že hrajou něco jiného. Já jsem osobně zvědavej na endgame content. To je to co MMO dělá úspěšnou. Necháme se překvapit.
    • SWTOR je hlavne pokracovani skvelych Kotoru. Hry od Bioware jsou vzdy na pribeh zamerene a je to jejich (Bioware) hlavni deviza... vsechno ostatni tu uz nekolikrat bylo pribeh z toho muze udelat vyjimecnou hru
      • Malleth
        S tím příběhem ve hrách od Bioware to zas taková pecka není i když si na tom zakládají (resp. tvrdí to v interview) a ten v TOR je od začátku dost zlej.
        • ktery rpg maji vyrazne lepsi pribehy nez ty od bioware? Mozna Zaklinac..?
          • Cahir
            Zaklínač má dobrý příběh, ale pro hru bohužel celkem nešťastně vyprávěný a pojatý. Prostě a jednoduše je vidět, že scénáristé a designéři neměli zkušenosti se hrou. Obě hry jsou na tom např. po stránce kompozice dost špatně.

            Bioware je trochu více brakové, ale ve formě vyprávění je podle mého nepřekonatelné. Umějí si mnohem lépe pohrát s emocemi hráče, mají perfektně zvládnutou gradaci, působí to přesvědčivě atd. a ona "filmovost" je u nich v, alespoň v žánru RPG, naprosto nejvybroušenější (výborná kamera, střih...). Hůř je na tom Obsidian, který jde ale zase na druhou stranu více do hloubky a jejich tituly pro mě často bývají po adrenalinové, epické a emocionálě silné BW hře takovým zklidněním, zpomalením a častějším zamýšlením se.

            CD Projektu opravdu fandím a Zaklínač je moje srdcovka, ale na Bioware po výše zmíněných stránkách ani zdaleka nestačí.

            U filmu se říká, že režisér je buď spíš dobrý vypravěč, nebo dobrý řemeslník. Važme si těch, co jsou dobří v obojím. *3*
            • ad Cahirova recenze DA2 :). Vicemene se vsim se da souhlasit, az na par drobnosti. Presto existuji duvody proc ja a spousta dalsich hracu tu hru nehrajeme... Urcite je v mem pripade na i vine ta forma... (Kdyz si kupuju knihu Zlocin a trest nechci mit vazbu ilustrovanou od Disneyho :) )
              Zjednoduseni neni ve smyslu zjednoduseni boju, posuvnik s obtiznosti vsichni pouzivat umime :), ale zjednoduseni globalnich hernich mechanismu...priklad: v DA2 schema - rozhovor - boj - rozhovor- boj- strelim loot (protoze co s nim), semtam si prehodim zbroj a zase rozhovor - boj atd... V DA1 se clovek mimo rozhovoru a boje mohl zastavit, ladit zbroje pro jednotlive postavy, udelat jim vybavu esteticky i funkcne na miru, pridat enchant.. pripravit si spec. lektvary a pasti z lootu a i vyber skillu umoznoval postavu differenciovat vice smery nez rekneme zakladnimi 2ma v DA2. To je to vycitane zjednoduseni mechanismu. Zaroven to narusovalo stereotyp (a mam zkusenost jen ze zacatkem DA2 -nekolik hodin) boj - rozhovor - boj - strelit nezajimavy loot...
              Vyskakovani nepr. z niceho je divnej hloupej bug, stacilo to nejak esteticky vyresit (jako treba v ME2) a byla pulka problemu pryc, druha pulka - ze se proste valej hordy nezajimavych protivniku, ktery diky jejich neosobitosti a repetetivnosti je nudny (imho) likvidovat je vaznejsi problem ... Proc nedodrzet koncept DA1, kdy je v dungu predem dany pocet mobu a vetsi vyzvu predstavuji protivnici pojmenovani a s nejakym obsahem?.. neni zabavnejsi zlikvidovat 5 mobu s nejakym polobossem nez 5 temer identickych vln po peti nepratelich ? Mozna je to prkotina ale tenhle pristup, mraky sterilnich nepratel maji TPS a FPS a v RPG me stve...

              Pribeh necham stranou Bioware me bavi...

              Hre nepomahaji ani takove veci jako nemoznost poradne odzoomavat kameru, takze porad jakoby bezite za postavou,... prehnany animace (nepodstatny, no dobre). A i tebou zmineny ostatni zapory.
              K DA1 se vracim, protoze to hrani je klidny, postupuju po jednotlivych soubojich z nichz vetsina je zajimava vyzva (na vetsi obt.), prostredi je rozmanity -doly, jeskyne, lesy, hory, mesta a vse v patricnem rozsahu...mne to ve 2ce chybi..
              Tim vsim nerikam, ze je to spatna hra, je urcite nadprumerna, ale ja se ji nemuzu prinutit hrat, presto, ze jednicka me bavi velmi ...
            • Cahir
              Malleth: DA2 mohu vřele doporučit. Zrovna tahle hra je originální v tom, že se po tobě nechce, abys spasil svět - je to příběh o tom, jak si buduješ respekt v městském státě Kirkwall a jeho blízkém okolí. Začínáš jako nula, děláš podržtašku a postupně se vypracováváš. Navíc mají mnohem větší prostor než ty tvoji parťáci. DA2 jsou spíš takové epizody, které sledují životy několika lidí na poli 10ti let a já myslím, že v tomhle ohledu se té hře docela daří (vývoj postav, interakce s nimi a také interakce jich samotných mezi sebou je dost silná složka hry). Pravdou je, že na konci se už zadělává na problém světových rozměrů, ale Hawke je spíše iniciátorem, než že by ho měl vyřešit. Tahle úloha pravděpodobně připadne hrdinovi ze třetího dílu a podle Wikipedie by mělo jít o úplně novou postavu.

              Na druhou stranu je pravda, co jsi asi slyšel - lokace se opakují a město chtě nechtě působí docela stísněným dojmem. Pokud ti to ale nevadilo u NWN či ME (tedy opakující se lokace), tady ti to také vadit nebude (ostatně copy/paste přístup je běžný ve všech hrách od BW, hráči však začali hysterčit až u DA2).

              Kapitola sama pro sebe jsou boje. Na úrovni mechanik jsou skoro totožné, co do obtížnosti jsou podle mého těžší - člověk musí pečlivěji volit partu, jelikož na vyšší obtížnosti se neobejdeš bez cross-class komb (kombinace mocných útoků, k nimž je potřeba více povolání) a nemůžeš se spoléhat na trinity systém (alespoň ne v každé situaci). Protivníci se ti ve vlnách spawnují, kde se jim zlíbí a ty se musíš sakra ohánět, abys udržel partu naživu. Je to mechanika, na kterou je třeba přistoupit, nikoliv se v ní nimrat a hledat v ní reálnost (lidé si často pletou logiku s reálností). Dokonce bych řekl, že boje jsou o dost taktičtější - např. drak s tebou chvíli bojuje, pak se stáhne a povolá si dráčata - s těmi musíš bojovat, ale zároveň se neustále pohybovat s partou, jelikož zmíněný drak na tebe fluše ohnivé koule z nedostupného vršku. Většina boss fightů je tedy na etapy a je to mnohem větší výzva. Obzvlášť bossové z DLCéček dají vzpomenout na staré časy. Když to porovnáš s jedničkou, která byla v pozdějších fázích hry těžká zívačka s repetitivním soubojovým systémem a v níž si si mohl souboj s hlavním padouchem odbýt za tři minuty, nebál bych se to nazvat pokrokem.

              Žvásty o zjednodušování pak působí docela úsměvně, protože "pádnými" argumenty oněch žvanilů jsou fyzická nepřítomnost páčení a zneškodňování pastí (jež se však vážou na skilly a zvyšují se každými deseti body požadovaného skillu), nemožnost měnit spojencům zbroje, rychlost bojů (rychlost nemá nic společného s taktičností) apod.

              Rozhovory fungují originálním způsobem, jehož mechaniky podle mne spousta hráčů nepochopilo a naprosto neprávem ho odsuzovalo. Podle mého je z hlediska psychologického profilování avatara a zachování konzistence v rámci vyprávění geniální. Doporučuji přečíst: http://dragonage.wikia.com/wiki/Dialogue_wheel
              Snad jsem ti alespoň trochu pomohl s rozhodováním. Mimochodem, hra už zlevnila na pětikilo. Obecně špatné přijetí této hry je podle mého důkazem, že mezi současnými hráči těžce vítězí forma nad obsahem...
            • Malleth
              Tak hry od Bethesdy jsou kapitola sama pro sebe...ale na tohle téma už sem měl flamů dost. *3*
              Rozhodně nejsem nejsem žádnej Intelektuál *15* jen od příběhu ve hře očekávám, že ho prožiju a ne, že ho budu sledovat jak film. Tak je podle mě většina her (nejen od Bioware) postavená.
              Neustálou snahou o to vyprávět epický příběh o tom, jak hráčova postava spasí svět už v základu nejen celou hru shodí (protože se nedá brát moc vážně), ale ničí možnost toho že by se hráč s hlavní postavou ztotožnil a tak ten příběh prožíval.
              Záleží samozřejmě na vkusu, co člověk preferuje, ale mě nestačí se dívat na dění ve hře jen jako divák.

              PS: DA2 jsem nehrál. Odradilo mě demo. Možná ho ale zkusim až trochu zlevní.
            • Cahir
              Malleth: Tím brakovější jsem rozhodně nemyslel totálně brakový. Tím chci říct, že trochu přeháníš. S hrami od Bioware je to jako s POVEDENÝMI holywoodskými filmy. Jsou to zpravidla přepálená klišé, která jsou však emocionálně silná, mají humor, nadhled a jsou technicky vybroušená (u hrách pod toto řadím i herní mechanismy). Např takové DA2 se, co se týče vyprávění, z onoho klouzání po povrchu celkem často vymaňuje a někdy dokonce servíruje celkem trefné a chytré momenty reflektující i problémy naší civilizace - viz např. celá dohra s Arishokem, v níž za vrchol považuji jeho proslov v hradu.

              SWTOR jsem zatím nehrál, ale dosud mě tedy žádná BW hra intelektuálně neurazila. Jsou to prostě popcornovky (ale na úrovni) a je třeba je tak brát. Ale co já vím, možná jsi intelektuálně někde jinde. V tom případě ale nechápu, jak tě mohl neurážet Alpha protocol, který mě sice ohromil svou rozvětveností, množstvím voleb a pobavil dobře napsanými a šťavnatými dialogy, ale příběh, zmíněné dialogy a postavy bylo jedno obrovské megaklišé, které zastínilo i BW.

              PS: Intelektuálně mě zpravidla urážejí (častěji dokonce nasírají) jen hry od Bethesdy.
            • Malleth
              Právě ta "brakovost" je pro mě důvod proč mě příběhy Bioware nikdy moc nebrali a ani co se emocí týče. V Dragon age mají plno skvěle napsaných dialogů a super humor ale jejich zápletky jsou jinak samý patetický klíšé. A v TOR to bohužel pozvedli ještě na vyšší úroveň. Až mi bylo u toho trapně.
              Řekl bych že hry od Obsidianu jsou trochu dospělejší. Třeba Alpha Prootcol měl super dialogy. Škoda toho příšernýho gameplaye.
              Příběhy nejen v RPG hrách podle mě potřebují ještě nějaký vývoj. Z nějakýho důvodu jsou pořád zbytečně ukecaný a přeplácaný.
          • Malleth
            Fallouty (kromě trojky)
            Demons Souls
            Gothic 1

            Witcher 1 možná, ale toho sem nedohrál. Přestal mě bavit kvůli sterotypu. Witcher 2 moje PC nerozdejchalo *9*
      • Souhlas, jde o to - kdyz je to defakto COOP "adventura" s dobrym pribehem - s tim rozdilem ze krome koupe hry platis jeste mesicni poplatky za to ze hrajes ten pribeh - budou stihat pridavat stejne kvalitni pribehove linky i v budoucnu? Spousta lidi do toho jde prave kvuli tomu pribehu. Ale pribehovou linku za jeden class dohraji za mesic. Co pak? Jit znovu s novym charem? Stihne BW udrzet kvalitu pribehoveho contentu pro tyhle lidi dale? Zameri se radsi na "endgame po pribehu" a PvP slozku? Udela neco s tema neskutecne primitivnima prastenyma vesmirnyma bitvama?
        Ja myslim ze nejprve budou hlavne opravovat bugy (i kdyz hra jich ma v porovnani s jinymi MMO pri startu prijemne malo). Ja hlavne kvuli absolutne nechutne pokemonove grafice tohle scifi preskakuju a pockam jak zivotaschopne to bude koncem jara az budu mit vic casu a skonci ta edorfinova SW euforie vetsiny hracu. Ano je to lepsi nez WOW. Otazka je zda to ale bude stacit.
        • Konečně kdo má normální "neovulační" názor. Přesně jak píšeš MMO je velká v tom, že musí uspokojit mnoho skupin hráčů. Musí uspokojit raidery, pvp, příběh hráče, altoholiky atd. atd. Jsem zvědavej jak Bioware tohle sousto zkousne. Udělat tu hru je jedna věc, poskytovat služby hráčům po několik let je věc druhá. Uvidíme po prvním velém patchi a po pár měsíců sledování serverů:)

          Naprosto totálně nechápu zcela chybějící guild management!! U takovéto hry, nedávno stejnou chybu udělal RIFT a teď SWTOR? To nemaj pár lidí od toho aby okoukali to nejlepší u kokurence? (Guild banka sice není "premium" fíčura, ale i tak...) A sami to předvedli ještě trochu lépe? To mi nejde do hlavy no.

          (Blizz se s WoW bohužel vydal cestou "všechno pro všechny! hraj co nejmíň, dostaneš všechno, hlavně plať" = casual gaming. V casual gamingu jsou hráči přelétaví, zkusí všechno u ničeho nevydrží. Proto jim blizz musí dávat všechno za krátkou dobu. Za to skuteční držáci co se snaží maj to samé. Ale to je na dlouhou diskuzi:) )
          • podle mě WOW postupně končí a připravuje si cestičku pro WOW 2. Teď je jejich úkolem co nejvíce vydělat.
        • pokemonove :) ? a co teprve GW2 ? *1*

          Prece se tak moc nedeje, za mesic dohraju jeden pribeh,za dalsi mesic druhej za jinou class a pak si dam jeste protistranu, jednou - dvakrat... pak nasleduje projit instance, zkusit nejaky raid ( nebo i vice nebudou-li tak zoufale stereotypni jako treba ve wow) ..to vidim na cca 6 mesicu poklidnyho hrani, coz je docela slusna naloz . Kdyz ten novej pribehovej obsah nepridaji tak koncim, a nejaky 3 novy instance a dva raidy (jak to treba udelalo ted lotro) me u toho stejne neudrzi. Pokud vetsina hracu vydrzi hrat jednu hru 6 mesicu tak to povazuju docela za uspech (otazka je jestli to maj Bioware takhle spocitany :) ). Uvidi se -treba to po dvou mesicich a 2 postavach na padesatym lvl uz nebude nikoho bavit, anebo naopak je tam obsahu na roky hrani....ted jeste tezko soudit
          • jo, vývoj LOTRO je tak trapný, až se sám stydím. vývojáří kálí hráčům na hlavu... snad se něco podobného nebude dít i v SWTOR
          • Ok, tohle beru a myslim ze to takhle berou i ostatni. Za tech 6 mesicu projdes pribehy. Stihnou pridat neco novyho a protahnes si to o dalsi mesic dva (kazdy ten mesic zaplatis samozrejme).
            A po tech 8 mesicich odejdes a s tebou spousta ostatnich. Zustane tam 10% puvodnich hracu a za dalsi 4 mesice prejdou na F2P a po dalsim pul roce to vypnou?
            Proto tady spousta lidi rika ze klicove pro preziti hry bude zabavny END CONTENT. Nedokazu si predstavit ze by dokazali pridavat nadabovane questy urovne jakou maji ted "online za provozu" tak rychle a pro vsechny classy jak to lidi stihaji prochazet. "Pribehovi hraci" dohraji hezky pribeh, daj si repete za jednu dve tri dalsi classy a pak sbohem SW TOR. Pripadne si jednou za rok zaplati mesic po datadiskach, aby prosli dalsi kousek pribehu co jim pridali.
            Ja myslim ze cely koncept soucasnych MMO to bere prave za ten spatny konec a pomalu se tenhle zanr dostava do slepe ulicky. Daleko lepsi koncept by byl MMO open source kde by content delali hraci hracum, kde by vyrobce MMO pronajimal servrove licence komunite za poplatek a komunita si provozovala vlastni servery a questy pro hrace delali aktivni zivi lide (a jini hraci) misto preddefinovanych scriptu. (princip kdy si skupina fanousku pronajme server BW se SW TOR za mesicni poplatek a dela pomoci administracnich nastroju content pro ostatni hrace na "svem serveru", dostava dividendy z mesicnich poplatku hracu co u nich hraji - zbytek jde bioware. Kvalitni servery s aktivnimi adminy by mely logicky vysokou navstevnost a ti admini by si i neco vydelali. Zajimavy content by si mezi sebou admini jednotlivych serveru mohli navzajem vymenovat nebo trejdovat. Na nekterych serverech by pak byla hardcore comunita "rodinneho typu" jinde masovy PvP a bylo by mu vsechno podrizeno, jinde vylozene roleplaying PvE .... Kazdy by si nasel svoje. )
            Ale jak rikam, to je na diskuzi uplne jinde a zatim bohuzel utopie.
            • To, ze to treba za rok skonci mi vubec nebude vadit, pokud jsem si zahral dobrou hru. Neznam moc her, ktere vydrzim hrat rok.

              Co se tyka tve predstavy opensource MMO...nevim, ale mas tady freeWOW servery, ktere v podstate maji solidni podporu a vis jaka je jejich kvalita. Jasne, mozna by mohla existovat jen nejaka moznost do te hry vkladat treba jen questy vytvorene hraci, ale potom tam bude moc prace s testovanim tech Q, nejen co se tyka bugu, ale treba i odmen za splneni atd...to je podle me utopie
  • Tahle hra má velký potenciál, ale bojím se, že EA to pohřbí. Z bety mě přišla hra nedokončená a potřebovala by ještě vývoj. Například zmíněný vesmírný obsah potřebuje uplné přepracování.
    • Tam snad nikdy nemělo bejt něoćo sofistifikovného ne?
  • parada tahle zprava mi udelala radost :)
  • Poradil by někdo nějaké dobré MMO, které je v češtině ?
    • Irisis
      nevím jestli je to teda zrovna MMO když ve špičce tam je 50 lidí, ale NWN na gameparku byl svého času výborná zábava a myslím že funguje dodnes. Je to teda hodně o hraní postavy, ale pokud tě baví grindovat, taky to jde.
    • Nauc se cizi jazyk.
      • DarkHawk
        .odpal ty šuline
        • právě naopak. bez cizího jazyku je dneska vyřízenej. takže to byla dobrá rada. MMO v češtině? snad jedině nějaké české MMO, jinak bez šance.
  • Co se vizualni stranky tyce,tak jsem cekal trochu temnejsi pojeti a ne tuhle pastelkovou paletu barev.
    Hru jsem nehral,takze jinak nemuzu soudit,snad jedine podle gameplay videii,kde to na me pusobi jako wow ve vesmiru.
    Cekal jsem od toho trochu neco jineho,ale jak rikam,nehral jsem.
    • ehm...a jako co ti připadaly SW:KotOR? protože i ony vypadaly a ovládaly se ve stylu mmorpg WoW typu...jen byly single-no a teď sou multi
      • Ony nevypadali a neovladali se ve stylu MMORPG ehm "WoW typu". Ale MMORPG WoW typu se ovládá jako KOTOR. Tento způsob hraní existoval dávno před prvním MMO pro D&D based hry. MMO ho jen použilo kvůli nižší zátěži na komunikaci, a i to bylo již dlouho před vznikem WoW.
      • A jeste by sluselo dodat nemely tak strasnou grafiku, a nesmyslny spawny pod zadkem a to byly o dost starsi.
        • aaano je launch, aaano v zacatecnickych lokacich je nekolika-nasobne vice hracu nez bude v budoucnosti, aaano spawn je diky tomu urychlen, aby X hracu necekalo na par mobu co potrebuji pro Q, aaano rychlost spawnu bude casem upravena....
  • Ahoj,

    mám na vás prosbu hlavně na lidi, kteří se v MMORPG vyznají. Chtěl bych začít hrát nějaké MMO a nevím, jaké si mám koupit, jestli WoW či SWToR. Nejen, že si chci zahrát, ale také se již naučit angličtinu, přes hry jsem něco pochytal a teď se jí učím na VOŠ. S WoW mám zkušenosti, ale bojím se, že má již hodně datadisků a musel bych si je časem kupovat. U SWToR se zas bojím, že tato hra bude velice složitá na překlad a já bych z toho nic neměl a musel bych se stále ptát. Proto prosím, pomůžete mi se nelehkým rozhodováním.

    Dík váš Worilord
    • pokud se chces zlepsit v AJ, tak SWTOR je asi nejlepsi varianta, protoze je zameren na pribeh tudiz te to laka cist si text, mas vsechny dialogy namluvene (samozrejme si muzes pridat titulky) takze slysis i vyslovnost, nejspis vis aspon zaklady o starwars, takze spousta veci ti bude povedoma = lip se budes orientovat ve hre a i tomu cizimu jazyku lip porozumis

      dulezite je, ze je za mesicni poplatky, takze tam nebude tolik ruznych ,,zivlu,, kteri ruinuji hru...v podstate je to takova herni forma vyuky anglictiny (nemciny, francoustiny)
    • to de spíš o to, kde budeš hrát ne? na evropských serverech nejspíš najdeš víc čechů, případně lidí, komunikujících různýma jazykama, němčina, francouzština, polština(ti se v každé onlinovce množej jak kobylky)

      já třeba doufám, že půjde hrát z Evropy na US serverech SWToRu, protože tam budou hrát kámoši z klanu z jiné onlinovky a to jsou většinou buď amíci/angličani, nebo lidi z jiných zemí, mluvící anglicky, protože je to jedinej způsob, jak se všichni můžou domluvit při klanových akcích(máme lidi i z jižní Ameriky, Malajsie, Hong-Kongu a tak...), ale u mě to bude ještě nějakej měsíc trvat, než se do toho SWToRu pustím, teď není čas ani finance...
      • swtor nema zadne omezeni co se tyka serveru, muzes hrat klidne na US kdyz chces
    • Skus Vindictus .. je to zadarmo, je to ala GW a je to celkem sranda.
    • hrál jsem chvíli betu a angličtina se mi tam nezdála moc hard :) a to se pokládám pouze za průměrnýho angličtináře ;) každopádně jestli chceš poradit co si koupit za mmorpg tak já osobně teď čekám až vyjde GW2 :) Máš tam příběh takže se vyplatí číst dialogy a hlavně nemusíš platit měsíční poplatky aby jsi to mohl hrát :) Plus si k tomu přičti že GW2 obsahuje spoustu netradičních nápadů (jestli to bude fail nebo grandiózní úspěch se teprve uvidí ale já spíš věřim tomu úspěchu ;) Ale jestli si chceš vybrat jen z WoW či SWToRu, tak určitě SWToR :)
      • akorát nevím, jestli zkousne ty pokémony a JRPG styl... na to všichni žaludek nemají. *3*
        • ty si proste obmedzeny.. tam ziadny "J" styl nie je pokial si ho sam nevytvoris .. tvorba postavy je na tebe.. kludne moze vyzerat presne ako ty, ako zalud s chlpatymi vajcami
    • no vzhledem k tomu, ze battlechest stoji asi ctvrtinu toho co swtor...tak je to urcite levnejsi varianta :), navic se vsichni pubertalne nevyboureni hraci presouvaji na swtor.. mohlo by to byt docela klidny hrani WoWka... Ja bych vybral swtor kvuli pribehu...
      • reakce na hlavní příspěvek vlákna: Zkus LOTRO. Ovládání stejné jako WOW, lepší grafika a spousta textů, kde se lze celkem slušně naučit dost základních slov. Vedle toho je příběh postaven na silném příběhu Pána prstenů a pokud tě skutečně zaujme, máš příležitost si na internetu hledat podrobnosti, které jsou také v angličtině. Vedle toho lze hrát LOTRO zcela zdarma (bez větších omezení cca do 35. levelu, při menší investici ve výši cca jednoho měsíčního poplatku za WoW do 60. levelu). Zkusil bych US server, kde je naprosto běžná častá komunikace hráčů a spolupráce = tj. aktivní využití jazyka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit