Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Poslední příspěvek přišel před rokem, asi nikoho nevytrhnu a spíš dělám dobře sobě, ale říct to musím: Autor do puntíku vystihl, čím hra trpí a naopak, co je na ní dobré. Příběh je opravdu absurdně vystavěný na špatně vykreslené bipolaritě komunisty a aktivisty, a to tak směšně, že jsem nakonec spíš fandil fanatikovi, protože byl zábavnější. Hra taky skáče nelogicky (možná se shodují čas bitev chronologicky, nejsem expert) z bojiště do bojiště, hýbe se přes celé Rusko a to je sakra velký kus cesty, v jedničce to dávalo smysl - pláž, zajištění cest z pláže, města za plážemi, vnitrozemí a pěkně postup dál a dál. A opravdu - daleko žijícím Amíkům a Kanaďanům přijde přízvuk jako náramně vtipný nebo naopak drsný, ale my jako Evropané a Slovani zvlášť - proč máme poslouchat przněnou karikaturu vlastních hlasů? For the Rodina zní jako kok&&ina. Po grafické stránce se taky hoši nevycajchnovali - engine zimy je parádní, ale detaily vojáků? Měl jsem starý notebook a na něm jednička vypadala na nižší detaily lépe než dvojka na střední na novém. A jak výstižně říkají na bonuswebu, ruská armáda je v téhle hře opravdu bezzubá - já jsem přesně typ hráče, co se piplá se strategií a posílá na akci malé jednotky; tady je nejspolehlivější strategií spamovat brance, což sice přibližuje realitu (stokrát vykreslovanou) války, ale podkopává to herní principy, a tohle přece je hra?! Takže by se určitých mechanismů v rámci nějakých ideí (konkrétně vykreslit tu slavnou, strašnou válku) neměli tvůrci vzdávat. Určitě není lehké stvořit hru, proto na ní dělá i několik let několik stovek vývojářů a do toho se tlačí ještě hordy testerů, takže to není omluva, když na vás ze hry vybafne debilně artikulující Rusák s přízvukem newyorského taxikáře a vás to prostě s3r3, spíš je to nátlak vydavatele nebo nějaká deformovaná idea tvůrců, na které dětsky tvrdošíjně trvali až do zbytečného konce, a kdokoliv má právo si na to objektivně stěžovat, ale v anglicky mluvících zemích to možná chtějí takhle slyšet, například, proto tenhle otravný prvek, například, zůstal. *5*
  • Nej strategie, lepší jsem nehrál. Dal bych 11/10.
  • Opravdu bych rád viděl, jak autor tohoto článku napíše hru. Pak bych o ní mile rád napsal stejně, naprosto irelevantní neobjektivní recenzi kritizující prakticky vše. Ruské klišé? Jaký příběh byste tam dal vy? Na všem se dají najít mouchy, a recenze by měla sloužit k objektivnímu posouzení, což se v tomto případě asi nestalo. Tento typ psaní by šlo aplikovat na jakoukoli hru. Buď si postěžovat na příběh, nebo na ovládání, a když nic jinýho tak třeba grafika, nebo se prostě už něco najde.
  • A já si říkal že ta hra je nějaká suchá jak jsem ji hrál.. stále jsem tomu nechtěl věřit dokuď jsem si nepřečetl recenzi.. :D
  • Autor recenze by měl podle mě odhodit své komplexy (vyplývající nevím z které hry) nebo přestat se psaním. Nesouhlasím s jeho recenzí a hře bych dal minimálně 9/10
    • Nejsou to komplexy, hra je to sice dobrá (hlavně MP) ale vzhledem k tomu humbuku kolem ní, to opravdu není plnohodnotné pokračování, ale tak někde napůl, a hlavně kvalitám hry a nabízenému obsahu neodpovídá cena... to vše do recenze patří... věřte tomu, že kdyby se to jmenovalo třeba Company of Heroes Eastern Front a stálo 25e, dostalo by to, jako datadisk, tak minimálně 8/10...

      Stačí se podívat na ostatní strategie z ww2, jejich zpracování a obsah a odpovídalo by to ;)
      • Cena na key4you obsahu odpovídá.
  • m.jungle
    Po prvních hodinách hraní jsem si říkal že si to těch 7 zaslouží, ale čím víc hraju, tak tím víc se mi to líbí. Dávám 10! *3*
    • Přesně. Chce to hrát déle než tři hodiny, přičemž pochybuju, že autor této recenze hrál dele, aby mohl objektivně hodnotit. 10 si to zaslouží, výborná hra ! :)
  • Jack1947
    Vzpominam, na dobu kdy vyslo prvni COH( jeste predtim soldiers HOWW2) ... dlouho jsem zadnou strategii nemel, tak nevim ze bych tomu sanci treba i dal? Drive jsem strategie rad mnel...
    • Jack1947
      Zkusil odehral 2mise, nepripadal jsem si tehdy jak u COH, kdyz pominu HW narocnost - (nesmyslna vzdyt grafika krom efektu nema nic moc extra navic vysoke rozliseni textur, Physics ...)
      Nevim jestli se ke hre vratim. Proste to neni takove jake to bylo ´tehdy´ a je to jen obycejna strategie ( kdo nepamatuje uvodni d-day masakr ten nevi *3* )
    • ahoj,
      kolegové kecaji z hladu. Nemá ti zásadní novinky a změny při coh1, ale je to supr. 800 kč nepovažuji moc za plnohodnotnou AA hru, která má slušnou kampaň a super multiplayer. Já to kvalitativně stavím k Starcraftu2, ač je to jiný styl (ale stále rts).
      • Set za překlepy - mobil,t9
    • Jestli máš rád spíš strategie-arkády, tak zkus spíš CoH1 + datadisky, jinak ale CoH2 je prozatim předražený...zkusil jsem a za ty peníze to zatím nestojí, počkám si na slevu... a pokud máš spíš raději realistickou strategii, tak zkus sérii Men of War (pokračovatel SHOWW2) *3*
      • A jestli chceš nějakou čistě stealth strategii tak commandos. To už je sice maličko staré ale dost dobré.
  • Cypri
    Za 700 v preorderu jsem kupu nelitoval. Ale 1200 bych za to nevyplázl. Každopádně mě to hodně baví.

    Jen to chce stále dost vyladit... Nevím proč skopčáci házej ty granáty jak vzteklý a vybuchujou během chvilky, zatímco sověti než ten molotovák hodí tak je půlka čety mrtvá.

    T34 medium tanky jsem zatim vubec nevyužil, nemůžu pro ně najít na bojišti uplatnění. Panzer IV je rozštípe jak nic, ale oni jeho ani neškrábnou. O to víc jsem málem plakal, že T34 nebyla shcopná zničit ani Ostwinda... To už se mi zdá jako fakt přepálený.

    A tohle je jen pár věcí. Celkově se mi zdá že jsou ty němci trošku OP, ale tak dá se to nějak chytře vyhrát dycky. Jen mě zaráží jak mi někdo začne říkat: "no ale němci měli lepší výzbroj atd tak to je logický" jo, to je logický, ale v Men of War nebo jinejch hrách, tady to chce prostě trošku balancnout, jinak je to fajné. Toť můj názor.
    • LTM3
      Mě to přijde naopak, molotovy hážou strašně rychle, kolikrát v tom pak němci ještě stojej a nechtěj odejít *1* a jak je to levný tak to hážou furt a na všechno, na budovy je to zlo. Německej granát trvá dlouho, všimni se že zaklekne, vystřelí a pak to strašnou dobu letí, není problém se vyhnout.

      S T34 záleží jak se trefí, kolikrát se mi stalo že mi T34 sejmula panzer a zůstal jí skoro plnej život. A s protitankovejma puškama sundáš v klidu s jedním týmem panzera.

      To s tím OP říká každej :D Kdo hraje za němce nadává že rusáci jsou OP, kdo za rusáky, tak zase na němce. Tady máš statistiku z bety: http://coh.cz/pictures/novinky/statistika_beta.png
      • Cypri
        Ty jo hrajeme oba stejnou hru?? *1* *1* *1*
    • Tak zrovna T-34 byla zpočátku mnohem lepší než Pz IV, to nějak Relik nevychytal
      • LTM3
        Proto ten panzer IV zpočátku taky má problém sundat T34 (tj pokud hraješ historický bitvy podle let). V klasickým multiplayeru se hraje s jednotkama z roku 1944-45.
    • Tak tak...
      • CoH je v tomhle těžká arkáda, ale i v rámci "arkády" to místama už trochu přetahuje...místo toho, aby hru vybalancovali jinak (třeba jinou jednotkou), nebo počtem či cenou, tak krutě nereálně měněj sílu zbraní a HP tanků... nevim no... CoH1 bylo trochu víc stravitelnější v tomhle...
  • Po par hodinach v beta teste a par tisicoch hodin v prvom CoH je toto bleeee
    a graficky sa ta hra nieze posunula ale prepadla pod preve CoH nic tam nesedi nieje to konzistentne len akoby niekto zobral mapu a hodil na nu sneznu prikryvku a hlavne tie mapy
    neziju neviem sa do nych vzit co v jednicke som si kolko krat povedal ze tak tu keby sa ocitnem
    som mrtvy :-D toto nemalo mat nazov CoH2 mala si na to sega dat cosi svoje a nechat tento nazov naveky v sieni slavy a nech zbankrotuju ked mi zobrali moje statistiky zo stareho CoH *16*
  • ruthan
    Tahle recenze podle me neni nic moc, je tu silene moc generalizace, narazek na predchozi dil, ktery ale nejsou poradne vysvetleny. A skoro to vypada, tak ze autor si zahral jen par misi a pak utek k tomu Skirmishi a jinak se moc neobtezoval.
    Dvojku jsem zatim nehral, ale CoH, byla prvni stragie po Dungeon Keeperovi a Total Waru, ktera stala za rec, zdejsi kecy z velky casti neberu.. Stejnym metrem, bychom si museli na Kings bounty smlnout a dat mu 5/10 se slovy, ze je to vykradacka HoMaM, Etherlords and Age of Wonder a nevim kolikatej dil a datadisk, kde se toho moc nezmenilo..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit