Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokud tam ale nebude pvp povoleno všude a bude to stillem WoW 1000X jeden dungeon a porád zadnej item tak si to muzou strcit *2* pokud to ale udělaj vic jako coop a styllem SWtOR 1 a 2 tak to bude prijemna změna , navíc sem zvědavej na SW svět v MMO provedení *4*
  • to zas bude, jít do práce nebo hrát
  • Já týhle hře přeju úspěch. Z čistého srdce. A hlavně jí přeju hráče z WoW. Nevím nemám prozkoumanej MMO trh co se do počtu potencionálních hráčů týče. Ale nemyslím si, že je nafukovací. Tak doufám, že mu utrhne nějaký ten kousek koláče.

    A to říkám jako bývalý hráč WoWka. Možná i budoucí. Páč to co se ve WoW děje je napováženou a tvůrci prostě potřebujou přes pracky.

    Oběma hrám vyrovnaná komunita hráčů jenom prospěje. A nám hráčům snad ještě víc.
  • Odmietam hrat mmo, pokial tam nebude permadeath a neobmedzene pvp. ...a tak napadity gameplay, ktory udrzi hracov hrat takuto hru aj navzdori tymto podmienkam.
    • Hezký nápad, ale tohle už by dneska neprošlo, je to moc složité a člověk má co ztratit. Co se ztratí ve WoW a jiných mainstream MMO po smrti? Nic, kromě pár XP nebo peněz.
      • Ved prave, ja som hral jeden MUD, kde bol permadeath a poviem ti, ze tam si kazdy poriadne rozmyslel ci sa necha zatiahnut do nejakeho sporu. Uz len ked v bare sa strhla bitka a niekto vytiahlo noz, ludia prchali alebo sa ho snazili ukludnit...skoro ako v skutocnosti, nikomu sa nechcelo riskovat noz medzi rebrami. ...paradna atmosfera.
        • Ale neomenze PvP je supr, bez toho je o nuda, pro všechny stejný pravidla!! NPC,PLayer, všichni
        • Tak si představ 11letýho caparta co mu dáš do ruky nuž a maminka mu neřekne "do lidí se nepícha" a zabije tě ze zadu a 10 dalších v té hospodě a ty musíš začít od nuly zatím co on ziská vše co jsi měl a posílí ho to a jede znova až dokud prostě lidi nepřestanou hru hrát, to prostě nemůže fungovat, to se nepouziva ani v singleplayeru (vždy se dá nahrát hra) nemusíš od nuly v některých hrach mam nahrano přes 70 hodin a kdyby mě tam ke konci kuchli a já to nemohl nijak napravit (ozivit/nahrat) tak prostě hru nehraju znova nejsem blazen abych hral trening 1000x a nějaké vyvrcholení nikde :P
  • todle je absolutní BOMBA už se mooooc těším *3* .....dokonale premyšlený crafting system to se musí nechat!!!! ve wow se člověk ztěži cítil jako hrdina když zbíral pampelišky a zabíjel prasata
  • Me se to moc libi. Uz se tesim. Po 5 letech hrani WoW to vypada na prijemnou zmenu.
  • ale prave v EVE to sposobuje to, ze ked zacnes hrat hru nie hned pri launchy, ale napr. pol roka potom, tak vsetci su uz tak bohaty (vdaka tomu, ze sa vsetko skuma / vyraba / leveluje aj ked si offline) ze realne nemas sancu zameskany cas dobehnut. Presne toto je problem EVE, uz to nie je zabavna hra, ale robota ktoru musis robit po tom co sa vratis z realnej roboty (praca pre korporoacie, ktore ovladaju vsetko)
    • Jde vidět že o EvE víš kulové, respektive jsi takový ten typ WoW hráče který chce vše na zlatém podnosu. Nic nepotřebuješ dobíhat a během pár měsíců jsi v určité oblasti stejně dobrý jako hráč který to hraje 5 let. Je to způsobené tím že skillů ovlivňující určitou stránku je omezený počet, stejně jako existencí lvl capu 5.

      Nepotřebuješ nic dobíhat. Za dva měsíce jde mít solidní PvP/PvE/Trade postavu, za půl roku máš vše co potřebuješ když si dobře naplánuješ tréning. EvE je čistě o tom mít chuť hrát a nebýt úplně dutý. Nebýt podělaný vlézt do low secu a potažmo 0.0. Přemýšlet při hraní.
    • Drom
      to je problem kazde sandbox hry, cas=penize, takze kdo investuje cas je bohaty, neni to nic pro casual hrace, pokud chteji byt dobri
      • Co znamena byt dobry? Neni hra o zabave? EVE se stejne jako vsechny ostatni MMO da hrat jen rekreacne. Pokud mas potrebu nekoho neustale dohanet a byt ''nejlepsi'', musis tomu venovat cas. Tak je to ale ve vsem,ne jen ve hrach. Znam lidi,kteri se v nekterych MMORPG dostali na max lvl 14 dnu po vydani hry. Me to trvalo treba rok *2*
      • Jenže podpora těchhle casual hráčů a fakt že dosáhnout alespoň průměrného úspěchu za relativně krátkou dobu dělá právě z WoW hru, která má mnohoSETnásobně víc subscriberů, než EVE. A neříkám že EVE není skvělá hra, ale prostě pro většinu lidí není zábavná, nebo prostě nelze vůbec hrát jako oddechovka.

        Tenhle system hry mi připomíná webovky, kdy se rozvoj neustále hýbe a pokusit se něco udělat měsíc po stratu serveru znamená buďto obrovskou pravděpodobnost být zničen, nebo nutnost věnovat tomu maximum času.

        A ikdyž bude z SWTOR skvělá a unikátní hra, stále může díky tomuto systému skončit jako pro masy nezábavná či dokonce složitá. A to je parametr vypovídající o úspěšnosti, kolik lidí ji hraje, ne že má lepší tohle a tohle.
        • Drom
          to mas samozrejme pravdu, uspech WoW je v jednoduchosti a pristupnosti... uz jen fakt, ze TOR je zameren na dialogy spoustu hracu odradi

          dalsim problemem s tim spojenym muze byt lokalizace, momentalne je hra anglicky, nemecky a francouzsky. Pokud se pripravuji dalsi lokalizace, tak uz se bude jednat pouze o titulky a i tyto lokalizace pujdou jen na rentabilni trhy, takze spousta hracu ze zemi, kde neni jeden ze 3 zminenych jazyku tak jednoduse hru nebude schopno hrat. Zde je samozrejme rec o asii, a predevsim Cine, ktera tvori velkou cast populace WoW

          jinak osobne si myslim, ze az splaskne bublina okolo WoW, tak se trh MMO her vyvazi a nastupce uz zadny neprijde. Blizzardu se proste podarilo v pravy cas prijit s tou pravou hrou pro masy. Za to jim smekam. A to me WoW nikdy neoslovilo (a zkousel jsem ho v prubehu let asi 4x) Dnesni situace uz se pomerne zmenila a na vyber uz je mnoho MMO titulu srovnatelne kvality, coz je jenom dobre. WoW uz totiz nic neposunuje, ale naopak brzdi.
          • WoW bylo super před a do BC kdyb byl všude pvp-on a itemy nebyli nejak extra super zvyhodnění, pořád se dalo sundat dobre gearovaného manika kdyz nic neumel a naopak ted už je to jen hondba za itemama a nezalezi na tom kdo co umi.
  • No právě že naopak. Tenhle systém používá třeba EVE a je to velice příjemná věc. Kdy výzkum jede na pozadí i když jsem offline. Můžu se věnovat hře a ne trávit dalších 50 hodin běháním od " kytičky ke kytičce " a trávit u hry nespočetně hodin , jenom proto, abych ostatním ukázal, že mam v ruce světelný meč o délce 10m ^^
    • Drom
      ano, eve je taky vyborny priklad, i kdyz hra je uz trochu v jine kategorii :)
  • Ale vůbec se mi nelíbí myšlenka těch NPC partnerů. Prvně že bude aktivní když já budu offline a bude za mě dělat gathering a crafting, to je skoro padlé na hlavu, vždyť ty profese pak nemusí vůbec být. Zadruhe, opravdu chcu hrát hru s boty? Respektive petem? A pokud nebudu, znamena to že budu o polovinu zaostávat za ostatníma? SWTOR se snaží přinést něco nového, unikátního, ale nemslím že to bude zábavné.
    • Máš možná pravdu v jednom, a to že není zrovna moc motivace k tomu aby hráč piloval crafting u svojí postavy. Je jasný že kdo se bude soustředit na Q a boj a NPC mu budou craftit věci, bude postupovat rychleji než někdo kdo rád craftí, pro druhé jmenované tu není (aspoň zatím) žádná "odměna". Podle mě by bylo fajn aby se ty nejlepší předměty, které se dají vyrobit, dali vyrobit pouze za účasti hráčovi postavy.
      • Drom
        Asi ti neni uplne jasne, jak to bude fungovat. Predstav si to jako, ze jsi manager a mas pod sebou zamestnance. Kvalita vysledneho produktu je na tobe. Vsechny schemata a recepty bude mit hrac u sebe a dulezite postupy bude provadet hrac. Spolecnici jsou jen pracovni sila.
        • aha.. tak to mění situaci :-D Sakra už se na tu hru těšim...
          • si zatim zahraj EvE ;)
    • Navíc nikdo přece nenutí hráče aby společníky používal, craft si člověk může dělat i sám pokud ho to baví a je to jeho smysl hraní mmo, takže no problemo
    • Drom
      Vetsina lidi se shodne, ze nejmene zabavnou slozkou MMO her je repetitivni grind at uz surovin, lootu ci killu nepratel. TOR se na to snazi jit jinak a uprimne se to v mnoha ohledech podoba dle meho nazoru jednomu z nejlepe propracovanych craftingu v MMO vubec - paradoxne Star Wars Galaxies (a to jsem prosel nejdou MMO hrou). Pro ty co jsou s nim obeznameni, tak vedi, ze zde se jak tezba, tak vyroba provadi skze tezebni stroje a tovarny, fungijici autonomne, coz se v realite moc nelisi od spolecniku, kteri funguji na podobnem principu.

      Dalsi bod zminuje Bioware zas a znovu a nekteri lide stale nechapou jeho pravy vyznam. V TORu hrajete za hrdinu, ktery resi probelmy na urovni planet, ba dokonce cele galaxie, takze nemuzete logicky ocekavat, ze budete sbirat kyticky na louce a vyrabet z nich vlastnirucne masti na rany :)

      Cesta, kterou se Bioware vydal je inovativni, jestli v dobre smyslu se jeste uvidi, ale ja jsem zatim velice nadsen. Necekal jsem takovou propracovanost.

      Dale jak uvadi hlavni designer craftingu v TORu - Damion Schubert, hraci se budou moci vypracovat a byt proslaveni na serveru nejlepsimy vyrobky, ktere budou nad ramec samotnych guild, coz je dobra prevence pred chamtivymi guild leadery, kteri nedovoluji sve crafty vyrabet pro cizi.

      Ti panove a damy, co na tom systemu pracuji uz vytvorili nejedno MMO a "twistem", ktery tomu dava podstata her od Bioware to muze byt zarucena bomba.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit