• DLC to není špatné, těch 7/10 tak nějak odpovídá. Dokonce mi to i vyřešilo (jak jsem doufal) problém s nechtěnou seniority na začátku za čechy, teď se jí dá zbavit min přes hybridní.

Ale ta cena je teda dost mimo, příště už si počkám na slevu..

• Stephano

Nejprve jsem měl technické potíže, kdy jsem se nedostal ani do menu (zapnutá beta verze, stačilo kliknout na žádná beta ve vlastnostech), za 40 hodin hraní, žádný bug. Interakce na dvoře je zábavná, dokonce mi přijde, že přidali i náhodné události mimo court. Cenovka je vysoká, ale sedmičku bych nechal. Očekával jsem víc, ale jak píše Vašek, bez tohoto DLC už by bylo o dost chudší. Miluji ten mix RPG a strategie. Pokud se někdo vyzná v rodech a historii, je to pro něj ještě lepší zážitek. Paradox si ale musí dávat pozor, aby nenaslibovalo nesplnitelné, ale hlavně rozumně nastavit cenovku. Mám Royal edici, takže DLC bylo pro mně zdarma s i Vikingy. Původní hra byla hodně dobrá už při vydání. Což se třeba o Imperátorovi nedalo říct. Vlastním skoro všechny hry od Paradoxu a už se těším na Victorii III. Přeci jen, dvojka už má hodně jetý design. CK II je ještě jakž takž, ale CK III je mnohem přehlednější a flexibilnější.

• Upřímně, cenovka pod 10 € by odpovídala. Kdybych to neměl v ceně, tak bych to nikdy nekoupil už z recenzí., které jsou smutně pravdivé. Já z toho mám pocit že ta hra ještě víc hráče dusí repetitivností s 0 přínosem na hratelnosti. Prostě jen zvyšování statistik. Asi tenhle typ her na to trpí, a nebo prostě místo užitečné mechaniky se vymyslí prostě takováhle blbost. Myslím ,že je to první datadisk, který bych v budoucím "runu" klidně vypnul, protože jen zdržuje hru. Proklikávat se furt opakujícím trůnem, itemama apod. je fakt strašná sranda. CK III je super, nic víc netřeba.

• Malmsteen

Neviem čo autor čakal, aké zásadné dopady??? Tá hra je skvelá už v základe a DLC pridáva akurát tak kozmetické veci, nejaké itemy a tak = čačky... čo čakal, že tam bude nejaké IMBA thorovo kladivo alebo armáda nemŕtvych? Pre mňa je to dôvod opäť si dať jeden "run" a idem ďalej.  To, že to stojí 30€ je iná vec. :) ja to mám v rámci expasion pass, ktorý som splašil niekde za pár eur

• Doporučuji "recenzi" nového patche na fórech Paradoxu. Doporučuju si projít celé vlákno. To vám všem trochu napoví o současném stavu CK3.

• sugyn

Me to neprekvapuje. Pamatuju si na stav Hearts of Iron 4 pri vydani.  Bylo to vic rozbity nez Cyberpunk.

No asi si počkám na nějakou tu slevu.

• No nevim text mně vyzněl mnohem kritičtěji. Čekal bych známku tak 6 nebo 5.

No jo, Paradox se bohužel v posledních DLC u všech her snaží dodat nějakou novou supr čupr bombastickou mechaniku, která je však ve finále plytká, nedomyšlená a nedotažená. A jenom na to zpravidla padne roční vývoj celého týmu. Jako za mě si vyšší cenovku cenovku 30€ rozhodně nezaslouží.

• LessPh

Vidim to stejne, text me nepresvedcil a proto jim 30 Eur nedam, ale tesim se na free patch ;-)

Jinak po par letech jsem cet recenzi a nekoukal jen na cislo a verdikt :D