Přejít na výpis diskuzí
Crysis 3 pokoukává po sandboxovém prostředí
17.4.2012 | Aleš Smutný
63 příspěvků
-
trailery http://crysis3.cz/index.php
-
http://i272.photobucket.com/albums/jj163/MickeyMutant/SherwoodCrysis3hq.jpg?t=1334755713
-
To zas bude "pecka" *1* ... Jedna z dalsich serii ktera diky hovnum vychazejicich na zakl. uspechu prvniho dilu totalne znasilni a zdevastuje vse dobry co si na Crysis 1 jeste pamatuju... Njn lepsi uz to nebude :)
-
radši si znova zahraju jedničku ( ale rambo luk mě láká :) )
-
Sandboxový první díl? Jako vážně? Já hrál crysis 1. Byla to opravdu dobrá hra. Ale sandbox to teda rozhodně nebyl. To teda fakt ne. *1*
-
-
tak tady se to chape jako "hra s otevrenejsim svetem" .. sandbox to samozrejme neni ..
-
-
a co to brát asi tak,že v porovnání těch dnešních s r a č e k co vychází, je c1 sandbox ^^ ... dnešní hry a vývojáři totiž tento pojem degradovali a asi se jim ani nelíbí (hra se pak musí dělat totiž poctivě a promýšlet veškeré principy,ktere se dnes nahrazují hromadou scriptů). samozřejmě čistokrevný sandbox je garrys mod žejo :)
-
-
problém je, že každý si pod týmto pojmom predstavuje niečo iné. Ale pokial ju dnes definujeme hlavne ako hru s otvorenejším svetom kde má hráč určitú slobodu postupu a plní úlohy podľa svojho uváženia tak Crysis sandboxom je (vo väčšine máp). I keď treba uznať, že občas bol ten otvorenejší svet u C1 paradoxne až moc tunelový a lineárný :)
-
-
Vzhledem k tomu, co dneska občas považují za RPG hru, tak bych se ani nedivil, že lehce širšímu koridoru říkají sandbox. *5*
-
-
sandbox nie je len o velkosti koridora, ono vlastne už zo samotného názvu vyplýva, že ani nejde o veľkosť ale že máš k dispozícii určitý otvorenejší priestor kde sa môžeš podľa svojich predstáv vrámci hry vyblázniť ako malý chlapec na pieskovisku/sandboxe a to Crysis skutočne poskytuje.
-
-
přátelé... co takhle to brát tak že se to chce sandboxově chovat... jakože máme určitou plochu na které si volně po svým pluje lodička hlídkoují vojáci jezdí jeap a přistává helikoptéra... a my se můžeme svobodně rozhodnout jak to zničit nebo se tomu vyhnout namísto předem připraveného místa kde stiskem klávesy F... umístíme nálož a její výbuch kdy vybouchne něco naprosto důležitého nám umožní další průchod misí..
-
V tom případě je sandboxem každá druhá střílečka, kde máš více možností, jak protivníka sejmout...
-
-
nolf bol podstatne uzavretejší a väčšinou riadne tunelový, s tým by som to nezrovnával (i keď bola to špičková hra)... ani tých skopičín tam zas tolko robiť nešlo a zásadné je že rozdiel urobiť nejakú tú skopičinu keď vám ju hra nanúti ako keď si ju môžte a nemusíte zvoliť.
-
Tohle všechno ale můžeš dělat jen v několika misích. Třeba v No One Lives Forever 2 si mohl dělat podobné skopičiny, ale o sandbox taky nejde. Dneska se prostě s termíny jako sandbox a rpg hrozně mrhá, ale to už jsem psal.
-
možeš zaútočiť člnom z mora, môžeš vykonať frontálny útok s humvee, môžeš sa vkradnúť na základňu naklást výbušniny a odpáliť ich zdialky, môžeš odpáliť benzínku, odlákať ich pozornosť a splniť tak svoju úlohu bez výstrelu, môžeš sa zahrať na odstrelovača, ramba alebo špióna, môžeš si zaplávať v oceáne, môžeš odpáliť budovu a zabiť jej obsah, môžeš nastražiť fyzikálne pasce, môžeš použiť predmety ako zbrane, môžeš chytiť protivníka pod krk a hodiť z útesu alebo ho použiť ako štít, môžeš zatarasiť cestu, odpáliť most a odrezať tak nepriatela... atď a to všetko v 20-30x väčšom priestore ako drvivá väčšina FPS hier ... ak toto nie je sandbox tak potom neviem čo iné.
-
Mechwarrior_bw@tiscali.cz: A jak se teda v Crysis 1 šlo vyblbnout? Pod sandboxem si představím spíš Fallout NV, ARMA 2 nebo GTA IV, než Crysis 1. *15*
-
ty máš asi fakt dlhé vedenie... sry.
-
-
-
-
-
-
V Crysis 3 se dočkáme spousty novinek jako jsou luk a šípy.
-
Mimochodem Rasmus Hojengaard byl creative director Hitman Blood Money, což mu v mých očích dost zvyšuje kredibilitu. Crysis 3 by mohlo být super.
Teď ještě aby to někdo schopný napsal. Dvojka byla co se scénáře týče odpadek. -
-
A nepsal tu dvojku náhodou taky někdo známý? Ale jinak jo, příběh dvojky byl pěkný brak z těch nejklišovitějších béček.
-
-
Dokud neuvidim,tak jim neuverim ani nos mezi ocima,po tom fiasku s crysis 2.
-
-
Zas takové fiasko to nebylo, ne?
-
-
Nebylo jenze tady se casem nadava na kazdou hru... ale jedna se nam do pameti zaryla jako hra ktera nema konkurenci a je to:
TES: Skyrim -
-
*16* *16* *16*
-
-
nesouhlas je rouhani! skoncis jako Hus *16* *12*
-
-
-
Mno vzhledem k tomu,co vse hracum naslibovali a pak nedodrzeli,tak bych rekl ze docela i jo.
-
-
-
mne to ich plánované prostredie, kombinácia výškových budov + hustej vegetácie, znie fantasticky... takisto úvahy o otvorenejších lokáciách znejú výborne ... takto nejak mala vyzerať dvojka (Crysis bez flóry nie je Crysis). Len neviem prečo mám z toho taký divný pocit :) Je hrozná škoda, že trojku nevydajú až na novú generáciu tých našich prekliat... ehm skvelých konzol, poriadne nevymakajú herné mechanizmy i grafiku tak aby sme zažili niečo podobné ako v roku 2007. Namiesto toho sa asi dočkáme ďalšej rýchlokvašky len aby sa peniaze sypali v čo najmenších intervaloch. Dočerta s konzumom a casual hraním...
-
-
Ono je ale celkem jedno jestli to vydají na tuhle nebo příští generaci. To jak je řešené prostředí, jak vypadají nepřátelé, jaký je scénář a propracovanost postav atd. to s výkonem konzolí nemá moc společného. Jde tu jen o to že chtějí co nejvíc ušetřit a co nejrychleji vydělat.
-
-
no to ako je riešené prostredie a ako vyzerá rozhodne má dosť spoločné s tým na akom HW hra pobeží ... kombinácia budov + vegetácie je na výkon veľmi náročná a budú musieť hru niekde výrazne okresať, už vidím tú doskakujúcu trávy 10m od hrdinu, slabšiu AI, nízke počty nepriatelov, výrazne obmedzenú fyziku a deštrukciu... A to že chcú čo najrýchlejšie zarobiť je snád všetkým jasné.
-
-
No když se budou zbytečně snažit nacpat milion věcí na jeden čtvereční metr tak rozhodně ne. Viděl jsem monohem lepší AI a fyziku u her kterým už je teď nějakých 8 a víc let. Na tohle mají konzole výkonu víc než dost ale zbytečně se plýtvá na jiných věcech. Tady jde pouze a jen o to že oni se s tím nechtějí patlat tak jako před lety. Svádět všechny nedostatky jen na omezený výkon je sice hezké ale od skutečnosti je to někdy hodně vzdálené. Tak jako jinde i tady se šetří nikdo nechce riskovat vše se dělá podle šablony a potom je to vidět.
-
-
"Na tohle mají konzole výkonu víc než dost ale zbytečně se plýtvá na jiných věcech."
sry ale krabičky na to fakt nemajú dosť prostriedkov, ak sa chceme pohnúť ďalej musí prísť ich nová generácia. Si len vezmi aké problémy mali pri prerábke C1 na xbox s AI a radou ďalších vecí a napokon aj tak framerate lietalo k 20, na PS3 tuším nebolo zriedkavých i 10-15 fps. Inak neviem čo myslíš tými inými vecami na ktoré sa zbytočne plytvá výkonom...môžeš to trochu rozpísať.
-
-
-
-
-
Hmm myslím že by bylo rovnou lepší vystřihnou všechno střílení a nepřatele a udělat z toho Mirrors Edge s vyprávění příběhu jako Dear Esther. Parkour v nanosuitu by moh bejt super *1* *1* *1*
-
-
Faith navlečená v nanoobleku ? nikdy ! :)
-
-
A ještě portal-gun. Takže: Nanosuit + Faith + Portal-gun + Rozbořený a zeleni porostlí New York = hafo hafo..... moc zábavy. Co vám můžu říct určitě že je to mnohem lepší než kopírovad CODko
-
-