Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ALHAZRED

    Vždy zamrzí, keď sa zruší rozpracovaná práca, a Crysis je moja srdcovka. Hunt: Showdown je taká divná odbočka, asi majú pocit, že keď sa hra nedá upirátiť, tak na nej viac zarobia, asi to nie je celkom tak.

    Cryengine je boží, ale je potrebné aby sa na ňom ďalej pracovalo, aby nezaostával, a prispôsoboval sa potrebám vývojárov.

    Crytek by potreboval finančnú injekciu a pevne verím, že ju dostane...😉

  • frank.horigan

    Opravdu někdo reálně vyhlíží pokračování Crysis?

    I na základě toho, co se dnes děje s některými novými hrami myslím, že zrovna Crysis klidně může zůstat. Vše dobré co tyto hry mohly nabídnout, už nabídnuly.  

  • twicer

    To je dost smutná zpráva, stím že stav UE5 není tak růžový jak se ze začátku prezentovalo, by konkurence vůbec nebyla na škodu. Pokud ale cryengine nebude na čem prezentovat, těžko osloví další větší investory.

  • Mno po tom fiasku s tím velkým updatem na Hunt: Showdown, kdy se Z toho stala dost zabugovaná hra se tomu ani nedivím. Místo toho, aby problémy řešili tak jenom neustále přidávají nový skiny a DLC. Hráče to samozřejmně štve a jeden čas to hrála dokonce polovina lidi, než před updatem. Dokonce měli i záporné hodnocení na Steamu. Takže jestli takto řeší problémy, tak se nedivím, že jim ten Crysis 4 nevyjde. Holt němci. 

    • twicer

      Neřekl bych, že neumí řešit problémy, spíš nemají dostatek financí a lidí, aby to probíhalo bez zádrhelů a svižně. 

      Což si ale měli kluci spočítat předem než do toho šlápli, vydání 2.0 bylo dost možná poslední možnost jak o sobě dát vědět širší skupině hráčů.

      Je to škoda, přitom to je kvalitní stílečka s nadstandartním zpracováním zvuků, které mají přímý vliv na hratelnost.

      • Mě třeba osobně chybí ty random hunteři, kde si člověk vybral. Byl tam jeden free hunter a 3 placený a ruzný tiery a zbraně. Mohl tam stát hunter 200 dolaru nebo třeba i 1500. Ale vždycky jsi si vybral. Něco jsi si vzal a šel jsi rovnou do hry. Teď si musíš vše zdlouhavě naklikávat nebo vytvářet ty loadouty. Mě ale baví ty věci hodně střídat. Jsou tam sice free hunteři, ale mají pořád stejný zbraně. To je jenom jedna věc z mnoha, které mě štvou. Pak třeba to, že mi najednou zhasne mapa a nevidím na metr, občas mi to freezne když otevřu mapu a plno dalšího. A to mám tu hru fakt moc rád, mám v ní 2000+ hodin.

        Ale možná místo tak razantního grafického updatu mohli přidat třeba víc obsahu. A nebo to zkrátka aspoň pořádně doladit, než to vydat v takovém stavu. Nemyslím si, že to až tak moc potřebovalo vylepšovat grafiku. Na max to vypadá pořád nadstandartně. 

        • twicer

          Co jsem pochopil, po tolika letech vývoje nemají v týmu člověka, který by se specializoval na uživatelské rozhraní. Přesto se rozhodli fungující systém zcela rozkopat, což byl velmi zvláštní krok ve chvíli, kdy seš rád že seš rád, nemáš kapitál ani pozici aby sis mohl zkoušet co by mohlo fungovat a co ne. 

          Trošku ztoho mám pocit, že šli tomu průseru naproti.

  • Makaronka2

    Tencent má taky spadeno úplně na všechno.

  • Hidden

    Ze zvedavosti - jaky je zdroj informace, ze Warhorse prechazi na novy engine (alespon castecne oficialni)? (Pokud to neni neco, co zazni i na dnesnim streamu s Tobim.)

  • Co se dá dělat. Docela by mě zajímalo, na co přejde Warhorse. Předpokládám, že UE5 to nebude. Decima je určitě zajímavý engine. Ta ubisoftí věc vypadá taky dobře (to, že na tom nedělají zajímavé hry, není chyba enginu), ale nevím, jestli ho licencují. R* ten svůj, aspoň myslím, nepustí... Jsou ještě nějaké další enginy vhodné pro otevřené světy? Ne, Creation Engine tam fakt nepočítám.

    • frank.horigan

      Cry Engine se přeci může vyvíjet bez ohledu na nějakou Crysis 4. 

      Ne že by to tak bylo, ale na C4 to nemá přímou vazbu.

      A KCD je pravda ohledně použitého enginu dnes opravdu docela unikát. Osobně bych být Vávrou koupil RED engine, v poslední fázi vypadal jak Witcher3, tak Cyberpunk famózně.

      • Vyvíjet to můžou, otázkou je, jestli seženou zákazníky, aby se jim to vyplatilo. Kdyby jim část vývoje zaplatilo Crysis 4 a navíc tomu udělalo reklamu, tak by to bylo hned snazší.

        O RED enginu jsem slyšel, že se v něm hrozně špatně dělá a proto ho zahodili. Prý je za tím i zpoždění a mizerný stav Cyberpunku po vydání. Zaslechl jsem i, že CD Projekt chce svůj engine zveřejnit a dát volně k dispozici, protože je ve stavu, kdy to nejde pořádně udržovat. Chybějící dokumentace, vyprasené narychlo sepsané kusy kódu a tak. Nevím, jak to dopadlo.

        • frank.horigan

          1) Ano C4 by mohlo reklamu udělat, ale dle nějakých "forecastů" to spíš vypadá, že by taky nejspíše 2x rychleji celý Crytek poslalo "do hlíny" i s enginem.

          2) Taky souhlas, RED je prý hrozně nemotorný na rychlost vývoje. Nicméně Vávra teď mimo jiné povídal, že si mu Poláci ztěžovali, že v tom UE5 jim miliony věcí nefungují, a vymýšlejí to znova - jinak. 

          • Jestli C4 nedávali, tak to holt museli zaříznout. Jen to bez toho bude mít CryEngine ještě o dost těžší.

            No, ten rozhovor s Vávrou sem kdysi někdo postoval. Mluvil o Polákovi, který se mu chlubil, jak rychle v UE5 něco udělal, ale na otázku, jestli v open worldu už pak odpověděl, že zatím ne. A pak říkal, že má z doslechu, že tam milióny věcí nefungují. Jasně, že když jsi zvyklý na něco, co už máš zohýbané ke svým potřebám, tak přechod na něco jiného bude bolet. Bude zajímavé sledovat, jak si s tím CD Projekt poradí, protože UE5 přece jen není primárně určený na open worldy. Ale když už jim kvůli nutnosti pracovat s RED enginem utíkali vývojáři, tak to udržitelné asi nebylo.

            • frank.horigan

              1) CryEngine je kromě KCD prakticky mrtvý.

              2) Ano to je ten rozhovor co jsem myslel

              • Reakce na příspěvek:

                CryEngine je (minimalne polo)mrtvy, RED Engine uplne mrtvy.

                Mozu prejst na Amazon Lumberyard co je v zaklade nejaka (starsia? novsia?) verzia CryEnginu. Potom uz iba UE dava nejaky zmysel na taku produkciu.

                Ak by presli na UE budu mat vyhodu vacsieho potencialneho pracovneho fondu na naberanie novych ludi (alebo im ti talentovani mozu lahsie odist inde, kde ich lepsie zaplatia) 🙂

                • Reakce na příspěvek:

                  UE5 má velkou výhodu ohledně pracovního fondu, ale na to, aby pořádně fungoval v open worldech ho budou muset doladit. Držím palce CD Projektu, ale nevěřím, že na to má Warhorse, pokud už nedostane tu vylepšenou verzi. Decima od Guerrilla Games v tomto ohledu funguje líp, vypadá skvěle a licenci asi získat jde (minimálně Kojima si ji vyjednat dokázal). RAGE od Rockstaru a Dunia 2 (raný fork Cry Enginu) od Ubisoftu jsou taky prověřené open world enginy, ale pokud je mi známo, tak licence neposkytují.

  • Super, takže každá hra bude vypadat díky UE stejně, jako vejce vejci....

    Zrovna Cryteku je mi líto, ti si to narozdíl od Ubi, nebo BiWare nezaslouží

    • zx_spektrum

      Ne že bych nesouhlasil, i v jiných odvětvích je často vidět rukopis technologie na výsledku, obzvlášť pokud jde o levný výtvor.
      Ale zajímalo by mě které existující AAA hry, od na sobě nezávislých studií, postavených na UE se podobají jako vejce vejci?

    • Reálně? Tahle firma taky žije ze slávy doby předchozí. 

      Crysis 1 a datadisk byly pecky. Dvojka už byla horší a 3 jsem se nějak nedokázal přemoci dohrát. 

      Popravdě uběhla od 3 tak dlouhá doba, že jsem na tu značku už v podstatě zapomněl a nějak mě to ani neláká. 

      Něco jako nedávno zmiňované Borderlands.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit