Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Crytek představuje realistický simulátor lezení The Climb pro Oculus Rift
						
							15.12.2015 | Honza Konfršt
						
					
					
						 23 příspěvků
					
				- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Nevyšlo jim to s Warface (tedy selhali) a takto zkusí s tím co je pro VR nejlepší nakonec to bude společnost dělající hry pro VR noo co by ne? Hehe, prostě jíst se musí... - 
            
                	
	Nudaaa....
realisticky? a hned v traileru nejklisovitejsi klise z first person her, skok uklouzne ruka, drzim na jedny a koukam pod sebe na padajici cokoli co se utrhlo... chtel bych videt jedoho horolezce s takovoudle reakci...
ale hlavne, ze drama - 
            
                	
	Tak nám smazali i Mládka, paní Mullerová
 - 
                
- 
            
                	
	přitom Prachovské skály je taková hezká písnička, i k tématu hry se hodí *7*
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Nezlobil bych se alespoň za demo :) Zatím je oculus hlavně o simulátorech (alespoň pro mě), ale i ty stojej za to.
 - 
            
                	
	Takovej skoro Tomb Raider s first person kamerou a bez zbytečnýho střílení. *1*
 - 
            
                	
	
	VR gimmick
 - 
            
                	
	Osobně by mi stačilo neco ve stylu vymakanejsiho Grow Home, ten měl herní mechaniky, kupodivu, ležení hodně podobný.
 - 
            
                	
	
	Na pořádnou lezeckou hru čekám celý život, takže za mě určitě palec nahoru! Na E3 jsem zkoušel tech-demo a s Riftem na hlavě je to vážně docela zážitek - visíte ve stěně, rozhlížíte se kolem a pod nohama impozantní hlubina... Tehdy tam k tomu ještě létaly dinosauři, ale je už Crytek přesunul do Robinsona. The Climb si každopádně určitě nezaslouží zatracovat a doufám, že z toho vykřesají pořádnou hru, ne jen balíček miniher. I za cenu toho, že to celé bude poněkud Vertical Limit-ové. Nu což, autentický lezecký simulátor by asi byl trochu nuda.
Jinak ty useknuté ruce vypadají na první pohled ujetě, souhlas, ale je to prý kvůli tomu, že když s VR headsetem vidíte při lezení celé své končetiny, není to člověku příjemné a dělá se mu blbě. - 
                
- 
            
                	
	Useknutý ruce chápu, protože zatím se moc nepodařilo udělat implementaci modelu (scene scaling, což se předpokládám s SDK 1.0 a více než experimentální podporou zlepší)), kde by člověk neměl pocit, že mu ruce vylejzaj z krku :)
 - 
            
                	
	A komu to cpeš?
 - 
                
- 
            
                	
	
	*1*
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Pravda, občas mne napadne, jaké mechaniky by hra na toto téma měla obsahovat, aby byla hratelná. Lákala by mne. Toto ale vypadá jako soubor qte a fakt dost mimo.
A nyní povinné brblání:
Ten matlák v traileru leze jako dítě na prolézačce, technika nulová, všechno rve rukama, proto také může používat jen velké chyty a lézt lehké cesty. Ty dynamické skoky vypadají jak nějakej blbeček na boulderu.
Vzhledem k tomu že leze bez jištění, je komické, že na tom screenshotu je vidět jistící bod - expreska (takové ty dvě karabiny na mašličce) používá se běžně, ale to k čemu jsou cvaklé vypadá fakt nebezpečně. Možná je to nějaký pokus o borhák, ale když takhle šíleně čouhá ze skály, musí tam být velká páka a raději bych do něj nepadal.
Alespoň bude o čem mluvit, vertical limit už je moc starý na vymýšlení nových vtipů. - 
                
- 
            
                	
	prepokladam, ze se samotnym lezenim to bude neco jako film Clifhanger ...
 
 -