Cyberpunk 2077 bude kratší než Zaklínač 3, ale s větší znovuhratelností
- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Ať to bude jak to bude, bude to skvělý. Cyberpunk jsem předobjednal na gogu, ať jim jdou všechny peníze. Ještě jim stále dlužím na Witchera, kterého jsem koupil se slevou.
 - 
            
                	
	
	
To mě netrápí, jsem si jistý že bych to znovu hned nehrál 🙂
 - 
                
- 
            
                	
	
	
A kde to koupíš jacku?
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
což je asi dobře, protože Zaklínač 3 mě někde od Skellige už celkem nudil, takže jsem začal ignorovat otazníčky na mapě. Udělat větvenou hru je těžké, dobře to uměli Obsidiani třeba ve Fallout NV nebo Alpha Protocol
 - 
                
 - 
            
                	
	
	
hmm to je pro mne spis spatna zprava ja si chci uzit jeden dokonaly pribeh a ne 100+1 variant toho sameho a popravde travit stovky hodin jednou SP hrou no kdo na to ma cas???
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Však nikdo neříká, že to musíš hrát dvakrát. Klidně si užij jeden dokonalý příběh, ne?
A to druhou poznámku moc nechápu. Na jednu stranu je pro tebe špatná zpráva, že je to kratší než W3, na druhou stranu tam nechceš ztrácet stovky hodin?
 - 
                
- 
            
                	
	
	
travit stovky hodin jednou hrou nebo travit stovky hodin deseti hrama...ve vysledku je to casove to same :D
 - 
                
- 
            
                	
	
	
Ne vždycky. Protože ono někdy ta desetihodinová hra má deset hodit zábavného obsahu. Zatímco ta stohodinová má taky deset hodin zábavného obsahu a dalších devadesát uměle natažených nějakým grindováním, backtrackingem copy paste aktivitama po procedurálně vygenerované mapě a kdo víc čím ještě.
V takovém případě je těch deset desetihodinových her mnohem lepší volbou (minimálně z pohledu trávení času. Z hlediska financí to může být náročnější volba) Raději pět her jako Outer Wilds, než stovka hodin v No Mans Sky...
 - 
                
- 
            
                	
	
	
tak to, ze je nekdo masochista a hraje 100hodin hru ktera ho nebavi, to uz je jeho problem
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	
"podobně jako třeba v Detroit: Become Human, ale ještě rozmanitější."
No tak to chci vidět. Protože Detroid je snad jedna z nejrozvětvenějších her. (snad první, která se opravdu větví). A to je to relativně krátká čistě příběhová záležitost. Takže nad slibem, že velké dlouhé RPG to dotáhne ještě dál, maličko pochybuji.
 -