Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jevo83

    Problem je v tom, ze hladaju prienik medzi 1) tym co chcu hraci a 2) tym co chcu majitelia/akcionari (neviem ci su obchodovani na burze)

    Pretoze ak by urobili online D&D a napriklad epizodicky by vydavali zaujimave pribehove questy (=zaplatit dobrych scenaristov) a pomedzi to umoznili zmysluplny grind a vselijake hluposti ako rybarcenie, zariadovanie domu, pozorovanie vtakov, remesla… tak si myslim, ze by to dlhodobo islo.

    Zaroven sa mozem mylit, lebo nepoznam vekovu strukturu beznych MMORPG predplatitelov a ak ju tvoria dnesne adhd deti, tak som prave napisal navod na financny pruser😀

    Ale je to jedno, lebo nakoniec rozhodne ten model, co na papieri vygeneruje cash a nejaky genericky obsah sa rychlo urobi okolo neho. A potom sa budu cudovat vsetci ze to neuspelo s generickym obsahom.

    • Pokud jde o ty scénáristy, tak by možná nemuseli být až tak dobří jako spíš ohleduplní k látce, kterou mají zpracovávat. Hasbro/WotC sedí na ohromném balíku hotových dobrodružství, který se nashromáždil za těch cca 50 let, co D&D existuje. Jen by se z toho muselo vybrat pár dobrých a zároveň vhodných k přepracování do počítačové podoby. Kdyby to bylo udělané dobře, tak by málokdo nadával, že vykrádají sami sebe.

      BTW, tohle rozhodnutí je logickým (ale neříkám, že dobrým) vyústěním toho, jak ukončili projekt toho megalomanského online herního stolu. Když ho totiž prezentovali nějakoému hlavounovi z Hasbra, tak vyšlo najevo, že jde o podpůrný projekt pro hraní stolního D&D a ne o počítačovou hru jako BG3. Teď to překlápějí do té videohry a podle mého to smrdí průšvihem, protože to bude na sílu a nejspíš nepochopili, co primárně stálo za úspěchem BG3.

    • Derp_1337

      Ano, problém v MMO hrách je ten, že samotní hráči mají často dost odlišný názor než vrcholoví manažeři, kteří rozhodují o vývoji hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit