Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    Dotaz na recenzenta: Proč jste to nehrál v české lokalizaci, když je ve hře dostupná? Nebo se pletu?

    • GorSilverarm

      Vlastně jen a pouze osobní preference. Víc mi sedne angličtina, na kterou jsem zvyklý z většiny RPG. Zkoušel jsem češtinu, ale lépe mi to prostě četlo v angličtině.

  • +nutnej a pomalej grind, nepreskocitelnej uvod, zoufaly jezdeni kocarem

    proste o nicem, pouze "spise kladne" hodnoceni na steamu hovori za vse

    • Corvus

      Ano, protože přes 9000 recenzí "spíše kladné" je jak píšeš: "prostě o ničem" :-D LOL.

      • 1 ma 92% ectremne kladne, tohle 72% (takze kazdej 2,5. dava palec dolu)

        to je sesup jak svine, nebrat

        • Jenže kdo ví jak velká část z tohohle "sešupu" je způsobená faktorem "je to jinak, než jsem zvyklý". Hráči jsou občas překvapivě konzervativní.

          • to taky muzem spekulovat, kolik z tech kladnych hodnoceni je pouze "opatrny palec nahoru", jenom z nostalgie nedat negativni

            v ty hre je spousta veci spatne, kdo si nenecha poradit, at se holt spali sam

  • Methvidek

    Hru miluju ale nevidím důvod hrát to znova po finalním bossovi, jednička má rozhodně vetší replaybilitu

  • rng hovadinav jednicce, kdyz se clovek pripravil, tak slo dat vicemene vsechno na jistotu, zastavit me mohla jenom ultrasmulatady mi to pripada presne naopak, vyhrat se da jenom, kdyz padnou dobre kostkynejvetsi nesmysl je, ze ted maj i enemaci deaths door a kdyz me to potreti ukoncilo cca v pulce hry (konec 3. aktu), tak jsem si rekl:

    "dekuji, ne, radeji knihu"

    abych to priblizil, vylevelovany postavy, promyslenej setup, jedu jako buh, dokonce mam pozitvni vztahy v ramci party a nastoupim na znamyho bosse, du po nem nemilosrdne, dostanu ho na deathsdoor, driv nez tam spadnou mi hrdinove, ani na 4 rany ho nedorazi, a protoze boss dava plosny megarany, tak mi postupne wipe-out-ne celou partu (taky narozdil od 1 tady se neda vicemene nic uhealovat, jen oddalovat smrt)

    • GorSilverarm

      Oni confesion bossové, jsou dělaní tak aby souboj s nimi byl vždycky na knop, ale přesto. DD jsou normální resist. Pokud Boss stihnul vymazat celou partu, než umřel spíš šlo o to, že nikdo neměl pořádný útok na to, aby ten resist překonal. Léčit se dá celkem v pohodě. Flagelant, Vestálka i Plague Doctor v pohodě udrží partu na nohou. Pokud člověk kontroluje, do koho jde zranění. Ideálně taunt přes schopnosti, předměty a při nejhorším i bojové itemy. Třeba tohle je u třetího bose zásadní. Nechat narvat oči token ideálně jen na jednu postavu a pak držet samotného bosse tak aby byl právě tauntem navázaný a nemohl je rozsévat jinam. Časem to udělá ale to byl měl být ve fázi kdy už ho člověk jen doklepne. Třeba takový Man-ot-arms ho v klídku utankuje sám, a ještě se léčí přes combo tokeny a občas jen potřebuje trochu píchnout od léčitele který se v pohodě zase postará i o ty kteří občas chytnou něco bokem. Hlavně když se dobře rozhazují tokeny štítů (ne u třetího bosse, protože ta sviňa je krade) a úhybů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit