Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja myslim ze největší přídavek do F4 je nova survival obtiznost která z te hry dela uplne jiny zážitek nez předtím, samozrejme veskera rozsireni obsahu jako Far Harbor jsou vitana:)

    jen pro zajimavost fallout 4 a skyrim jsou porad jednoznacne nejhranejsi single player hry na steamu, holt bethesda a ty jejich spatny hry..ehm:)
    • To, že má něco většina právě teď ráda, to nedělá principiálně dobré :) Uvidíme za pár let, čas je vždy nejlepší soudce opravdové kvality a kultovosti.
      • Ro myslis Skyrim 6 let po vydani? :)
  • mikezz
    Musím povedať, že s podporou Falloutu 4 zo strany Bethesdy som spokojný. Patche opravili veľa vecí a všetko je od vydania plynulejšie a hrá sa to lepšie. Automatron je fajn v tom, že to nie je uzatvorený prídavok a prvky z neho sa objavujú po celej mape. Wasteland Workshop je nič moc a nemať season pass, tak si ho nekúpim. A potom o podpore moderov ani nehovorím. Point Lookout bolo moje najobľúbenejšie DLC z trojky a toto vyzerá parádne. Teším sa.
  • Lovecraft is strong with this one =D
    • Nebyla podobná mapa už v F3?
  • Vypada to celkem pekne, prostredi tajemne, to se mi libi... jenze pak narazite na prvni NPC ktery bude chodit na miste do zdi nebo se jinak bugne a atmosfera je v hajzlu *1*

    Aby zase nemuseli po 2 dnech vydat BETA patch ktery jim ochotne otestujem *15*
    • michaliuz18
      za ten cas od morowindu si si na tieto bugy uz mohol zvyknut :D je tomu viac ako 10 rokov takze mal si casu dost :D to len vyvojari nemaju cas na novy engine a technologie
      • Pokud jsi ten typ gamera co zavre hubu a radeji si zvykne na bugy, tak to je pak tezke, to nepochopis *6*
        • michaliuz18
          neboj se taky mi to vadí , ale berem to z rezervu celu hru. Bugy prevazne ignorujem , presiel som takto skyrim ci falouty a nenehal som sa odradil kvoli npc a bugom :) co uz narobim ked su vyvojari neschopní . Aspon ze moderi su na tom lepsie :)
  • Point Lookout DejaVu ? Alebo niekto v Bethesde trpi nejakou obsesiou na pristavy a pobrezia. Mohli by sa uz konecne chytit aj ineho prostredia.
  • Můj milý deníčku, USA je po jaderné válce v troskách, všude radiace jak swiňa, nemáme co žrát, nemáme co pít a zmutované příšery si nás dávají k obědu, ale my jsme pokrokoví a tak si místo boje o přežití hrajeme na detektivy a honíme uměláky....
    • Pokud vim, Fallout 4 se odehrava vice nez 200 let po jaderne valce.
      Navzdory obecnym predstavam o tom, jak tezce by jaderni valka zemi postihla, neni duvod domnivat se, ze by jeste 200 let po ni byla radiace problemem a preziti by tak bylo nejak vyrazne slozitejsi, nez bylo den pred jejim vypuknutim, pokud pomineme znicenou infrastrukturu.
      Jaderne zbrane pri vybuchu uvolnuji zejmena radioaktivni izotopy s velice kratkym polocasem rozpadu (v radu hodin nebo dni), pricemz moderni termonuklearni zbrane jsou navzdory mnohem vetsi nicive sile paradoxne cistsi, nez prvni generace stepnych bomb, protoze naprosta vetsina jejich energie nepochazi ze stepne, nybrz fuzni reakce.
      Z dlouhodobeho hlediska byla treba havarie v Cernobylu mnohem horsi katastrofa, nez jaderny utok na Hirosimu. Ostatne, Hirosima byla hned po valce znovu vybudovana a dnes je to zivouci milionove mesto. To Pripjati jeste spoustu let nehrozi...
      • To jo, jenomže v historii (Hirošima, Černobyl) to proběhlo lokálně a okolí bylo v pohodě, takže bylo odkud čerpat (pomoc, potraviny, technologie, léky) - celosvětová jaderná válka přináší civilizační restart - z civilizované, technicky i potravinově zdatné společnosti se vracíme v lepším případě do středověku. Lidské vědění se přesune do krytů, takže bude izolované a nesmírně křehké - můžete si vychovat inženýra, lékaře a chemika, ale když vylezou ven, bude stačit primitiv s klackem a nemáte nikoho. Když to přežijou, bude trvat desítky let, než z toho, co zbude nebo se zachrání sestaví něco použitelného (generátor, jednoduchý motor, soustruh), opět pouze lokálně s rizikem, že jim to jiná parta vypálí. Za 200 let po jaderné válce budou lidé slovy Rimmera z Červeného trpaslíka rádi, když ohoblují prkna. *1*
    • Můj milý deníčku, střední východ je v neustálých válkách ohledně ropy, vody. Není tam pořádně co žrát, města sou přelidněný. Ale borci jsou pokrokoví a tak si místo boje o přežití, hrají na hlásače nějakého boha a honí bezvěrce .... *7*
      • No vždyť. :-) Blbci jsou blbci, ve Far Harboru i středním východě. Proto je nemáme rádi. Blbouny nemá totiž nikdo rád. I ti blbci je nesnáší.
  • Pomalu se to stává zvykem, že se vyplatí počkat rok, dva, na nějakou GOTY edici her, kde už je pár datadisků, jsou vychytané nejhorší bugy a cena bývá nižší než za první vydání *2*
    • Osobně sa tesim na goty verziu za desat eur aby som si to konečně zahrál
      • 10 euro a goty F4? no..tak to si počkáš tak 3-5 let nejmíň:)
    • Běžná praxe u Bethesdy přinejmenším od Morrowindu, a to je to tak cca. 13 let zpátky. Takže ne pomalu se stává zvykem, ale už je to železná košile.
    • Tady to smrdí Batmanem :D
  • Líbí se mi, jak ten Far Harbour prezentujete skoro jako výlet na letní tábor :D Jenom mi to hrozně připomíná datadisk Point Lookout z F3, především tou Lovercraftovskou atmosférou. Nevím nevím, jestli to za něco bude stát :( Hodně mě mrzí, že při tvorbe F4 se v hodně věcech drží předlohy u F3.
    • JezboX
      Drží předlohy F3 nebo to prostě Bethesda jinak neumí? Všechno to nese nezaměnitelnej rukopis Bethesdy. Stále dokola. Jen se mění prostředí ale zbytek zůstává stejnej už drahně let.
      • Tak ja myslim ze rukopis bethesdy je v poradku, naopak pruuser by byl kdyby tam zadny nebyl. A ano většina hernich serii od jednoho studia si byva podobna. Takze to urcite není trademark bethesdy, to jen par lidi to z nej rado dela:)
  • Tak teď je ještě otázka, jestli ten datadisk přinese jen více toho samého, co přinesl F4, nebo půjde alespoň trošku o odklon od FPS a příklon k role playingu a nedejbože k rozodování.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit