Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hm, po zkušenostech s enhanced edicí počkám s nákupem 3 roky po vydání, možná to stihnou do té doby odladit
  • Žádné RPG nesahá BG ani po kotníky. Faerun je nádherný a propracovaný svět, který už navždy bude legendární. Jakýkoliv datadisk beru všema deseti, j3b4t grafiku, já chci obsah a dialogy *5*
    • Sorry, ale co se tyce diaologu, BG se na Planescape nehrabe ani zdaleka.
    • A mají tě, kde tě chtěli mít.
  • Thorleif_cz
    Tak já se na to těším jaxviň... A doufám, že do trojky se kluci z Beamdogu pustí co nejdřív. Myslím, že dostatečně ukázali, že na to mají a že s materiálem nakládají dostatečně citlivě. Vůbec nechápu to kňourání pamětníků, když se udělají kosmetický změny, tak to strašně vadí, přitom stejným lidem vadilo už u Enhanced Edice prvního BG, že se vizuál změnil málo, chtěli víc. Starý páky netušej co chtěj...
    • Takhle. Já jsem ten první, kdo by skočil po BG 3, jedničku i dvojku miluju a dobrejch rpg neni nikdy dost. Ale nevim, jestli je nejlepší nápad pokračovat v příběhu Bhaalova dítěte. Ten příběh je uzavřenej, a i kdyby jako kanonickej konec vzali situaci, kdy se vzdáš božský esence, prostě bych do toho už nešťoural. A z hlediska gameplaye by to taky moh bejt problém. Na konci ToB byla každá postava v partě v podstatě polobůh, kterej si může klidně dát 1v1 s drakem. Takže kdyby člověk pokračoval dál, co by na něj tak mohli poslat? Bohy? Stvořitele galaxií? Elminstera? Bezejmennýho? Plus by bylo třeba modifikovat pravidla, přidat nový schopnosti a kouzla, který by ovšem zas na tomhle levelu musely mít za následek totální zničení všeho v okruhu pěti kilometrů.
      Takže trojku BG klidně, jsem pro, ale spíš bych bral nějakej spin-off a hrál si to pěkně od začátku. Nebo klidně prequel, za Goriona bych si docela zahrál (nebo ho bral jako společníka do party).
      • Thorleif_cz
        Tak podle mě by bylo ideální, kdyby vzali kánonickej konec a z bývalýho charname udělali mentora nástupce, nebo vedlejší - byť třeba příběhově důležitou postavu. Potomka bych nechtěl - i oni sami by s tím měli dost práce (bemdog), buď by museli nějak variovat animačky, nebo ořezávat výběr ras. Nemyslel jsem přímý pokračování ve stylu importování savegame.
    • trojku... to ako myslis ze spravia story kde ako jeden z Bohov Fearunu bojujes proti inym bohom ? ... tomu moc neverim ...a na EE bola najvacsia kritika nie koli drobnynm grafickym zmenam, ale koli tomu ze povodna EE bol zabugovany nestabilny nedorobok ktory nesiahal BG TUTU modu ani po prvu molekulu na nohe
      • To se dá vyřešit, s jednou NPC postavou můžeš mít dítě, s Aerií to mám vyzkoušené a jde to snad i s Jaheirou, když to hraješ dlouhou herní dobu, tak máš v TOB nemluvně v jejím inventáři *1* docela nářez, no ale 3jka by klidně mohli být dobrodružství syna či dcery hrdiny z předchozích dvou dílů, ale nevím jestli to tyhle neumětelský patlové dokážou, když nejsou ani schopný vyrobit vlastní assety postav, ztracený kód není výmluva pro to aby se na to vykašlali, můžou klidně udělat rendery ve vyšším rozlišení poplatný dnešní době, pak tomu můžou teprv začít říkat enhanced
      • trojka měla bejt původně ToB a na některejch lokacích je docela vidět, že je ořízli a že původně počítali s něčím většim,takže jestli v něco doufat, tak nějakej restoration project, co by rozšíril ToB
        • Thorleif_cz
          Tak si napiš do googlu Badurs Gate: the Black Hound nebo project Jefferson. Nevím jestli měl být trojkou už ToB, ale na třetím BG se kdysi opravdu pracovalo.
      • Thorleif_cz
        Já naštěstí problémy s nestabilitou vůbec neměl. Jediný, co mě trochu trápilo, byly malý glitche grafiky, sekání intra a dalších "videí" nebo bugy deníku. Ale to bylo hned po vydání (BG:EE jsem měl předobjednanou), půl roku po vydání už jsem žádnej zaznamenání hodný problém neměl.
        A co se týče trojky, tak hra nemusí mít stejnou hlavní postavu, může vzít za kánonický konec, ve kterém se hráč vzdal "božské esence" a stal se smrtelníkem (podle mě stejně nejlepší).
  • Já nevim. Jedna věc je překlopit legendární hru do moderního hávu. Ale že by se jim povedlo vytvořit vlastní obsah stejný kvality, na jakou jsme si zvykli u původních Baldurů? O tom dost silně pochybuju.
  • Jak někdo řekl, je to parazitování.
    A jak chtějí udělat to s XP? Jako pardóon. Ale jednička a dvojka na sebe navazovali alias import/export.
    Hranice XP končí v jedničce tam, kde v dvojce začíná. A musim říct, že HUD na obrázku je tak hnusný, že takhle hnusný jsem ještě nikdy neviděl. Původní BG to měli krásný, vkusný. Ne jako dvojka, ale na byla to taky starší hra. Ta barva je nehorší fail. Vypadá to, jako by to kreslilo dítě tmavou voskovou. Tou nejvíc nepříjemnou tmavou barvou pro oči co našlo..
    Pro mě je BG I a II herní modla. Větší i než Fallout 1 A 2.. A přesto se mi to nelíbí.
    Ach jo, našla se hra, co se dá předělat a hrát na dotykovejch zařízeních a na tom se prostě parazituje nejvíc. Protože dodneška se i na nějakej "F2P" appce-hře, vydělává několik miliónů denně za minimální usílí. Vyšťavme legendy!! *16*
    • Z toho si i Elminster nazvrací do klobouku.
  • PreidaQ
    Na můj vkus jdou s křížkem dávno po funusu.
    • mě to třeba potěšilo, co si budeme nalhávat, BG:EE a BG2:EE jsou pořád jedny z nejlepších her co vyšly na tablety, když to člověk srovná se zbytkem "mobilní" produkce
  • Paulcz
    raves: Na první pohled to vypadá jako další přeplácaná asijská mmo
    • Na druhej je to ale míchanenina Zaklínače s Line Age 2 a to není špatný. Zatím se to hraje opravdu dobře. Každopádně, kdo kdysi miloval L2, tak tohle mi přijde jako důstojnej nástupce.
      • Co to meleš? *11*
  • tak nějak nemám chuť to hrát, protože mi to přijde akorát jako snaha parazitovat na značce. BG 1 + 2 je epická hra na stovky hodin s obrovským a konzistentním příběhem (z Gorionova chráněnce to dotáhnete až na nového boha smrti), a nevidím, co by k tomu nějaký datadisk mohl příběhově přidat, aby to bylo zajímavé. Spíš je to jen snaha vytáhnout 30 éček z našich kapes. Navíc jsem Enhanced edici zkoušel a moc se mi nelíbila, raději mám původní verzi, na kterou si jde nainstalovat wide screen mod
    • Pethulla
      Mám to podobně. Mě pak ještě napadlo jak to chcou řešit s level capem. Aby se pak hráč ve dvojce necítil jak kuna v kurníku.
  • Škoda, že se nikde nepíše o včera spuštěné první betě MMORPG hře Black Desert. Pro milovníky "fantasy" onlinovek po dlouhé době něco, o čem stojí za to psát.
    • Včera jsem Black Desert asi na 2h zkusil, ale nemůžu říct, že by mě to nějak extra chytlo. Přijde mi to jako další grindovačka a lá Tera. Questy zatím byly jen ve stylu zabij ty a ty potvory. Ale jak jsem říkal, hrál jsem ji jen chvilku a určitě ji nezavrhuju.
      Graficky vypadá hezky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit