Přejít na výpis diskuzí
DayZ Bounty je modifikace pracující s reálnými penězi - UPDATE
7.11.2012 | Aleš Smutný
17 příspěvků
-
Osobně bych spíše uvítal přístup, že si hráč bude moci koupit kredity (=životy) a další kredity si lovením zombií či banditů může vydělat (čím víc zářezů má bandita tím méně kreditů získává a tím více získává jeho případný vrah). Ztráta života = ztráta kreditu. Navíc pokud zabiju hráče, co není bandita = ztráta třeba 3 kreditů (v případě zabití nebandity v pěti sekundách po jeho výstřelu by to kleslo třeba jen na 1 kredit z důvodu možné sebeobrany). Prokázaní cheateři by rovnou přišli o všechny kredity a definitivní ban.
Myslím, že by se tím zvedla cena života v DayZ a nebyla by to taková často nesmyslná vyvražďovačka.
Hlavní změnou by bylo, že by hráč ty kredity nemohl měnit za peníze, ale šly by využít maximálně jen třeba jako virtuální měna v nějaké vlastním "Bounty" shopu či v aukci (prodej fan triček, mikin, specialit do hry apod.) -
To jako ani nekontaktovali tvůrce původního modu? *7*
-
Proč ne celkem dobrej nápad sice BIS štve že někdo parazituje na jejich hře a zkouší na ní vydělat ale to platí i obráceně armu bych si taky vživotě nekoupil kdby nebylo dayz a pak jsem se dozvěděl že bude samostatná hra :D
-
Do několika roků a do dne .... to bude oficiálně zpátky . Jako každý správný business BIS teď štve jen to , že s tím nepřišli sami .
Už se těším jak se budou obhajovat frází "Gambling nám přináší možnost vytvářet skvělé produkty pro vás norální hráče" Jo Blizzard je velký vzor . -
-
1+ *1*
-
-
Tak to bylo celkem rychlé.:D A dobře udělali sic to nehrají tak od kámošů vím že je to pecka a jsem názoru, že by se tím úplně ztratilo kouzlo hry.
-
"A jelikož svůj poplatek můžete vyhrát zpátky, není tu prostor pro finanční zisk pro nás“.
Hej to urcite... to je ako keby akekolvek online casino povedalo, ze ved oni su neziskova organizacia poskytujuca len zabavu hracom, pretoze hraci maju neustale moznost vyhrat peniaze. -
Pro herni atmosferu by bylo mnohem lepsi, kdyby se muselo platit za oziveni postavy, to by si kazdy toho virtualniho zivota hnedka vice vazil :-).
-
-
kazdy by sa im na to vysr*l *4*
-
-
No dobre, tak jedno oziveni denne zdarma :-).
-
-
-
přerozdělování vkladu podle skillu, to asi není blbej nápad, ale prachy za zombíky, kterejch je nekonečný množství? LOL. Ten systém se jim do týdne sesype, pokud z tohodle necouvnou
-
-
Myslim, ze se zombiky to neni az takovy problem. Jak je uvedeno v clanku, tak jeden zombik = penny, coz je 1/100 dolaru a myslim si, ze dojit alespon k cislu 100 zabere docela dost casu (sysleni munice, kterych neni moc, shaneni zasob atd.). O to vetsi bude problem, kdyz tam mas omezeny pocet zivotu a cena za tvou hlavu bude narustat - kazdy PvP kill je pro jedince docela "cenna". A kdyby nejaky hacker zabil 1000 zombii najednou, tak si myslim, ze by to admini toho private hivu hned poznali a hacker by prisel o sve predplatne.
-
-
mozna na to z BI nereagovali, protoze si mysleli , ze to je vtip
-
-
nebo mysleli ze na nich vydelaji se svojim aim botem, ale ted zjistili ze jim nefunguje *1*
-
-
Jako napad to zni dobre v tom smysslu, ze by byli ty virtualni penize za ktere by si hrac mohl dokoupit kamuflazni obleceni, baterku ci optiku na zbran, tlumic a jine vymozenosti u npc ( ktere nejsou ) ve mestech ( ale jen kdyby ) , mozna se neceho takoveho dockame ale to uz by nebylo to dobre DayZ..............Samozrejme doufam, ze jim to Bohemia Interactive zatrhne....