Přejít na výpis diskuzí
Dead Linger slibuje návrat mrtvého zombie žánru
9.10.2012 | Aleš Smutný
22 příspěvků
-
super, jen tak dal. uplne nejlepsi by bylo Left for Dead 3 v zimnim zasnezenem prostredi. neco jak 30 dni dlouha noc. to by byla pecka
-
Osobně bych uvítal hru od tvůrců původního Dead Space s klasickým survival chozením po městě a s klasickýma zombíkama, lekačkama.
Podle mě se zombíí nejvíce rozmáhaj díky komiksu The Walking Dead, díky kterému se točí seriál a přímo navazující Adventurová hra která je rozdělená na epizody, kterou osobně beru jako velmi potěšující překvapení. Má to dobrou atmosféru, i když to je kreslený :))
Jinak když se zamyslíme, kolik zombie her je? A kolik jich stojí zato si je zahrát? Napadají mě starší Resident Evily a Cold Fear. Jinak žádný dobrý survival - horor- lekačka mě nenapadá.
DeadSpace neberu jako zombie hru, bylo tam více monster než jen "nekromorfů" a to nepočítám DS3, kde jsou potvory z Lost Planet :)) -
-
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_zombie_video_games
Seznam sice není nejspíše kompletní a nebo zahrnuje i kdejakou kreslenou srandu nebo parodii, případně multiplayerový mod ( CoD ), kde se zombies objevily, ale pro přehled stačí. :)
Jinak, těch skutečných survival-hororů s vysokou kvalitou zpracování a věnující se zombie tématice je opravdu málo. Nicméně, je třeba říct, že třeba modařská sféra u jakékoliv hry, která je trochu vhodná pro zombies tématiku, vždy odvede kvalitní práci a kutí kvalitní věci. Zvlášť modifikace a speciálně vytvořené mapy kolem Army série ( a nemyslím teď přímo DayZ ), včetně ještě modifikací do tehdejšího OFP vždy v kombinaci s otevřeným světy, které se změnily v místa plná nemrtvých, přinášely kvalitní zábavu. DayZ sice dotáhl celý koncept podpořený možnostmi Army 2 konečně do slušné úrovně survivalu ( jako starosti o postavu se vším všudy ), ovšem některé módy, mapy či jednotlivé mise dokázaly vytvářet s zombie tématikou naprosto bomba zážitky už dříve, zvlášť v multiplayeru. Na jednu stranu je obdivuhodný, ale právě tak i zarážející, že modařská komunita u některých titulů dokáže ze základní hry udělat slušnou hru se zombies a survivalovými pravidly a přinese zpracování, které se velmi blíží tomu, co ve hrách se zombies chybí - atmosféra, nápad, hratelnost. Zatímco vývojáři AAA her vždy nejsou schopni nápad dotáhnout do konce a nebo slepě kopírují.
Dead Linger se třeba jeví zajímavě, ale i vzhledem k tomu, jak ho popsal kolega Stillson, je to až moc dobrá představa do plné hry. -
Abych nebyl zlej, tak vlastně ještě Dead Island byl povedenej :))
-
-
Dead Island survival horor?
-
-
přečti si to znovu: "Jinak když se zamyslíme, kolik zombie her je"
-
-
Sem poplet nějak. My bad..
-
-
:)) není proč to pitvat, stane se... BRAAAAAINS ... BR-A-A-AINS :D
-
-
-
-
-
-
Tuhle hru sleduju už kolem roku. Minulý rok začátkem Podzimu se objevila na Kickstarteru, kde dostala asi o 100tisíc víc než žádali. To,že Zombie žánr je mrtvá myslí tím,že L4D (jen střílíte zombíky tuny zombíků+mutantní zombí),DayZ vlastně ani nejsou Zombie nebo alespoň D.Hall řekl,že jsou to spíš nakažení.WaZ je podle mě k smíchu trochu je to jen předělaný War INC nic víc.
Zpět k Dead Linger.
Fakta: Zombie mají jít zabít jen useknutím hlavy nebo poškození mozku. Budete se moci zabarikádovat v domech ( v alfa verzi,která vyde 31.10 to bude jen lehké barikádování podle mě prkna a hřebíky do oken a dveří,možná odsunutí nábytku). Zombie budou mít několik stupňů rozkladu. Když budou čerství budou mít ještě zbytky vlasů a budou se pohybovat rychleji a čím déle ve hře budou tím budou pomalejší a zuboženější. Chtějí docílit toho,že s 80-90% itemama co se dají najít půjde nějak kombinovat nebo různě upravovat (hřebíky na prkno,opravit generátor a mít v domě světlo atd.). Budete se moci nakazit ať už vás Zombie kousne nebo budete pít kontaminovanou vodu (Nepůjde se vyléčit,takže zemřete). Upravování postavy jako oblečení,zbraně možná nějaké perky to nevím.
Servery budou pro 16 a více lidí. Takže pokud máte silný stroj můžete si udělat server klidně pro 64lidí. Mapa bude jako v Minecraftu SandBox vždy trochu jiná (Otevřený svět,když dojdou zdroje ve vašem městě musíte se přesunout do jiného města). Ve hře nebudou žádní super zombie (jako v L4D Boomer,Tank atd nic jen čistě obyčejní Zombie). Plánují dát do hry hromady věcí a snaží se aby byl svět co nejvíc interaktivní. Zatím bude jen alfa takže tam všechno co jsem napsal nebude,ale v každém patchi chtějí přidat více věcí. -
-
Děkuji za vyčerpávájící info. Pokuď tomu bude tak, jak píšeš. Tak konečně bude něco na co čekám už posledních 10let (minimálně).
Takže takové to, CO-OP bez možného respawnu a pokračování.
- "Prostě umřeš a hra tě odpojí" -
To by hře přidávalo na určité HC obtížnosti a i pocitu toho survival, kde se člověk vážně bude snažit aby přežil a odehrál nějaký ten svůj příběh.
K tomu by tam určitě mělo být sběr surovin, nějaký faktor strachu (např ten který byl v Call of Cthullu), dále nacházení věcí a zbraní náhodně, ale zase nějak inteligentně pohozených, případně zavřených (pokuď chceš brokovnici, musíš urazit cestu skrze plné zombie do centra města, do policejní stanice, kde je 50% šance, že vlastně ani nenajdeš klíčky od zbrojnice) Když se k tomu vrátím, tak určitě nějaká rovnice LUCKY toolbaru, kde se každá výprava bude lišit tím, že v jedné hře najdete už zmíněné klíče od zbrojnice. A v další hře žádné nebudou, nebo při odemykání zlomíte klíček v zámku :)
Člověk jako fanoušek by měl nespočet nápadů, které by z hry dělali vážně skvost. Jen by s tím byla práce pro vývojáře. Ale zase když pomyslíme na ten finální produkt. -
-
Jak píšeš sběr surovin a materiálnů,tak to ve hře bude to vím jistě. Psali to na twitteru. Jinak to s tím šperhákem nebo nalezením klíčků atd. Opravdu zajímavé ale určitě bych tyhle věci nečekal v den vydání alfa verze hry. Jako na foru píšou hodně lidi a dokonce jim i pomáhají. Občas udělají zbraň atd. a oni to do hry dají. Takže docela dají na fanoušky co jsem si tak četl na jejich forech. Stejně jako Project Zomboid vypadá slibně ale hra je také v rozpracované fázi a chybí jim tam hromady věcí co tam chtějí dát.
Uvidíme v den vydání. Zaplaceno mám, takže budu zkoušet a pokud tu bude nějaký další článek o této hře,tak určitě sepíšu něco menšího.
-
-
-
Zombie žáner je mrtvý? hmm čo sa tu človek nedozvie za perly:D:D:D
-
-
Tojo, taky čumim. Zrovna nedávno něco vyšlo...eee myslim DayZ mod...The Walking Dead...Dead Island (ten je v coop moooc pěknej na vyřádění) a mají vyjít asi dvě nebo tři další hry...už se v tom ztrácím. Mimochodem, pro mě jsou zombies "mrtvě mrtvý" od tý doby, co se naučili sprintovat. Smutná to událost.
-
-
tento fenomén pochytili príchodom filmu Úsvit mrtvych, vo filme to bolo ok, hry tým utrpeli.
-
-
Pokud se nepletu, mezi prvními, kteří představili tento koncept stálo už ' 28 dnů poté ', ačkoli je fakt, že zdůvodněným se nejednalo o klasické zombies, ale infikované pod takovým adrenalinem, že možnost běžet se přímo nabízela a měla logiku. Herně například i Remake Resident evila z roku 2002 představil rovněž koncept zombií v jistém stádiu, které byly naspeedované a schopny jakéhosi poloběhu. Novější Dawn of the dead to ale více veřejnosti zpopularizoval, to je pravda.
Osobně mám rád oba koncepty, které zombies vykreslují, přičemž si dovolím tvrdit, že idea "běžícího" nemrtvého určitě nemalou měrou příspívá k rovnému napětí a člověk se tak nemůže spoléhat na mobilitu a svou rychlost a zombies se tak stávají většími a agresivnějšími bestijemi. To není na škodu.
Ale samozřejmě, co každému více sedne. Všichni tady asi vyrůstali na filmech s vláčejícími se zombiemi, které přinesl Romero a rozhodně nejde tvrdit, že by stále neměly co do sebe. Nicméně, taky se domnívám, že jejich koncepční "evoluce" a kombinace jsou zajímavým a logickým vývojem, který určitě žánru prospěl. Přestože je faktem, že se jeho aplikace v současné filmové a videoherní tvorbě docela ohrává.
-
-
-
-
Au.
-
"Zombie žánr zemřel" Kdo jsou že to můžou tvrdit *8*
-
Zombíci jsou všude už se bojím ráno vodevřít jogurt aby tam nebyl zombík.
-
-
Já se bojím ráno podívat do zrcadla, protože tam je zombík skoro vždycky. *2*
-
Mimořádně s tebou dnes souhlasím, hororů je málo(těch kvalitních jako třeba Condemned, nebo F. E. A. R.). Zato zombici jsou i v blbým COD...
-
S trochou trpělivosti se dá jistá živočišná forma u jogurtu vypěstovat... s dostatkem času tě třeba i sežere...:)
-
-
Bohužel to je pravda :D Ve všem (jídlo myšleno) je tolik umělotěny, že by se opravdu mohlo po delším čase stát, že tě jogurt sní :D
-
-