Death Stranding se zítra znovu ukáže, Kodžima vyzývá k „vytvoření lana“
-
Stále to hořekování nad datem vydání. Není to jedno? Až to bude, tak to bude. Nebo si někdo odstřihává kalendář? Zaškrtává dny? Nemůže spát, dokud hra nevyjde?
-
-
Vždyt jo vyjde to nejdříve 2022... a jen jestli.
-
-
Nemám s tím problém.
-
-
Bohužel. Navíc herní "novináři" to samozřejmě podporují, protože by neměli co žrát. 90 % jejich textu jsou spekulace a odhady, jak a co by někdy mohlo být, zda to může být tak či onak, co se možná může objevit na E3 a podobné kraviny. To samé třeba diskuze v podcastech. Prostě tohle nezávazné psaní a tlachání je jedna z nejlevnějších a nesnadnějších věcí a nikdo je nemůže napadnout, že to nebyla pravda.
Pro mě je podstatné "jak to je" a ne "jak by to možná asi tak mohlo být". Informační hodnota se limitně blíží k 0.
Udělat pořádné a do hloubky jdoucí články a témata, ti je úplně jiná liga. Jenže také podstatně náročnější.
Ale není to jen vina novinářů. Bohužel mnoho čtenářů tyto na mozek jednoduché informace preferuje, před pořádným čtením s nutností zapojit mozek a nezdržovat se nepodstatnými věcmi. Není jedno zda se něco možná na E3 oznámí? A i kdyby se to tam oznámilo, tak není to také jedno? Důležité je až se to vydá a jaké to bude. Viz např. Anthem, Mass Effect Andromeda atd. Kolik se toho o těch hrách předem namluvilo a zabilo zbytečného času, když to pak stejně bylo vše jinak.
Lidé si prostě neváží svého času.
-
-
Lidé neví, že čas není, tak si rádi to místo v hlavě nakreslí a ten obraz v hlavě roky nosí. Stejně tak minulost. Jinak hezkej textík. Dodal bych, že to píše šárka. Nic proti ní, ale podle mě tento typ článků je zde její hlavní parketa. Pravděpodobně si to ale nevybírá sama, tak nic proti ní. Hodně často lidi dělají věci, které akceptují, ale nesouhlasí s nimi.
-
Líp bych to nenapsal, díky.
-
-