Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kdyz vidim jen napsane pvp v souvislosti s D3, tak se mi jezi kuze. po zkusenostech z wow kde neustale breceni decek z toho udelalo prebalancovany kockopes, kde v horde behaji paladinove a pod.... zacinam mit obavy, ze to stejne se stane i tady. snad se z toho nestane nejaka diablo verze league of legends a pvp bude uplne oddelene od normalni hry
    • pvp bude oddělené a bude se hrát v jakýchsi arénách
  • pro Stana, už mi tam dál nejde reagovat

    To, že se někdo něčeho nejspíš dočká dřív, aniž by to souviselo s jeho schoopnostmi, je přece výhoda.
    • Diablo přeci pokud jde o předměty nikdy nezáviselo na schopnostech, je to o těžký náhodě, můžeš bejt třeba nejlepší na světě, ale bude ti pořád padat prd, ten kdo resetuje má jen vyšší šanci, že bude spokojenej a nebude se užírat tim, že mu nic nepadá a když už mu něco padne, tak to nebude moci využít.

      Osobně jsem s barbarem hrál někdy tušim do 30lvl bez rozdání jedinýho skill bodu, a proč? abych mohl využít co nejvíc předmětů všeho druhu, hlavně zbraně tedy, sice jsem ubíral méně, ale byla to větší zábava, na Diablu jsem bez resetu nesnášel, že si omezenej na pár předmětů nebo dokonce jedný jediný zbrani na kterou milostivě čekáš až vypadne, s resetem miluju jak můžu používat desítky skvělých předmětů a hned je to pestřejší. Takhle bez resetu v Diablu na začátku po prvních levelech rozhodíš pár skillů barbovi a máš vymalováno, jediný zbraně na který čekáš jsou třeba jen meče, to neni moc zábava, pro mě ne, na Diablu mám rád množství předmětů.
      • Ano, je to o těžký náhodě, a právě v tom to je, hráč co se tomu víc věnuje, bude mít předměty lepší.

        Rozumím, že máš takové preference, respektuju to. A jak jsem už psal, v SP skutečně nevidím problém v přístupu kdo nechce, nevyuživá. Ale v PvP MP už ten problém vidím.
        • Je pravda, že v MP je potřeba mít určitě jednotný pravidla, to je pravda, to jsem zapomněl napsat už dřív.

          Myslím, že ale nezáleží na tom jak se tomu kdo věnuje, někdo k tomu může sednout na pár hodin denně a bude mu to padat, prostě náhoda, někdo u toho bude trávit celý dny, ale nepadne mu vůbec nic ani kdyby se rozkrájel : ) to je na diablu to pěkný, ten velkej nepoměr, já u toho strávil příšernej čas, ale Zodko nikde : ) Ale logicky samozřejmě platí, víc se tomu věnovat = větší čas u hry = víc vypadnutých předmětů = větší šance na dobré, ale někdy mám dojem, že to vůbec neplatí.
          • ani ne tak logicky jako přímo matematicky je ta šance samozřejmě vyšší.
            • jj, mělo mě to napadnout dřív s tou nefér výhodou která tam skutečně je.
            • Jsem rád, že jsme se domluvili. *4*

              Náhoda je samozřejmě od přírody swině a funguje si jak se jí zachce.
    • A je tu teda jeste to preskillovani pred "druhym stretem".
      • tím myslíš co ten druhý střet?
        • Ve 21:48 jsem napsal současně s tebou, příspěvek ještě do toho starýho vlákna.
          • ouch, to je pravda, to mě nenapadlo, takže jak jsem napsal tady kousek dole, určitě by měla být jednotná pravidla v MP a tohle by byla jistě ta nefér výhoda.
  • Než vyjde D3, tak ještě stačí vyjít 2. díl Torchlight. Blizzard by se měl od původních autorů D1 a D2 naučit, jak udělat kvalitní HnS RPG za poměrně krátkou dobu. Uptřímně se už netěším tolik na samotnou hru, jako na společné chvíle s přáteli, se kterými jsem hrával D2.
  • ff
    • No, tak jsem zjistil, že upravit tu příspěvek (alespoň pro anonyma) není jen tak. Sorry za spam.
      • MrSanta
        Doporučuji si přečíst sloupeček na pravé straně nadepsaný "Proč se registrovat" *2*
  • pojde menit talenty/skilly bez nejakyc hvacsich obmedzeni to ze sa to tebe nepaci nokoho nejebe toto je D3 nie D2 ;) ina doba
  • Někdo objevil Ameriku, neni tahle "novinka" známá už cca rok a půl?
  • Jo, to se mi docela líbí, nápad je to pěkný. Jediná věc, která doufám, že v D3 bude, je resset skillů/pointů, protože to byl největší můj kámen úrazu v D2.
    • Preed
      Tiez dufam,ze to tam bude a uprimne,nerozumiem tym komentarom ako je to super ked si nemozes resetovat tie skilly,jasne je to viac ''HC'',ale pre boha,snad sa da urobit nejaka vyzva v hre bez toho aby som si musel robit kompletne novu postavu,do ktorej som vlozil kopec casu,len koli tomu,ze som nieco zle rozdelil a okrem toho,aby som si urobil nejaky uzasny ''build'' bez toho aby som to mohol resetovat musim presne vediet ako to chcem robit,co bud znamena,ze to hram asi 1000-sici krat,alebo to berem niekde z netu,takze ked budem hrat tu hru prvy krat tak mam automaticky ratat s tym ze to dojebem,alebo 2 tyzdne citat na nete nejake buildy? Imho picovina,gief reset.
      • Tak tak... bud sou to lidi co u toho sedí moře času a nebo si to přečtou někde na netu. já si na to přijdu rád sám, ale nechci kvůli tomu u toho trávit desítky hodin navíc... Krom toho by to u HC charakterů klidně mohlo být bez resetování, tam by to bylo vcelku odůvodněné...
    • No ja vesměs hraju singl, a zamlouval by se mě systém stylem že by třeba člověk dal jeden bod do skillu a dokud tam nemá další tak by ho mohl šoupnout jinam, protože si pak člověk může pěkně zjistit jak ten daný skill funguje a jestli se mu zamlouvá a využijeho tak ho zamkne tím že ho bude následně dál vypracovávat... protože mě třeba nebaví dělat si experimentální postavu, která je potom tak rozmělněná že nemá šanci a taky si rád na ty buildy přicházím sám.... naštěstí na různé takové diablovky jsou i mimoherní charakter editory kde si ty skill pointy můžu přeřadit a pozkoušet... Takže rozhodně takovou možnost pokud bude rozumě implementovaná nezavrhuju *1*
    • naopak většinu fanoušků D2 bavilo dělat desítky různých postav s různými buildy. :-) reset skillů by to dokonale zabil
      • v Diablu 2 ver. 1.13 uz reset skill/atrib. pointu je. A zrovna dvakrat se mi to nelibi, clovek pak nemusi tak peclive planovat vyvoj postavy.
        • fakt? uf, já to hrál naposledy tuším taky s 1.13, ale nevšimnul jsem si toho. No, problém je hlavně ten, že v D2 bys mohl hrát nějaký build do 40 levelu, který bys pak předělal na high-level build, který by do té 40 úrovně stál za prd... Ale ono 40, 50 úrovní je v D2 jedno odpoledne, takže je to víceméně jedno. Je to ale prostě hloupé...nějak si svou postavu piplám, abych ji měl silnou, až to bude opravdu potřeba (Hell, players 8 :-D )a do té doby si můžu hrát klidně něco jiného??? To je trapné... udělat si fireball lvl 20 a na 30 to naházet do frozen orb. :-D Nebo jet Zealota a pak ho předělat na Hammerdina. :-D To néééé...
          • kuba - MP jsem s výjimkami jako pár coop her nikdy pořádně nehrál, jak je hráč co to nepoužívá konkrétně znevýhodněn oproti tomu kdo to využívá?
            • Tak to neni, žádné výhody, to co popisuješ znamená jen jedno, ten kdo chce využít reset má větší šanci být spokojený než ten kdo bude s rozhozenými skilly milostivě čekat až mu konečně vypadne to na co čeká, ten kdo resetuje, se může dočkat dřív, to je vše.

              Zadné výhody, které by někoho poškozovali tam nevidim, nic se šancí zkoušet nehodlám, neni proč.
            • A jeste teda, i na ten protivnikuv styl by se dalo pripravit, sice ne na poprve, ale na podruhe preskillovat uz by nebyl problem.
            • Ale tak, že ti budou padat přesně předměty, které potřebuješ, to taky nefunguje. Naopak, kdo toho víc nahrál, má daleko větší šanci, že bude mít ty věci lepší. A pokud má někdo od začátku sekery a čeká jen až mu vypadne dobrá sekera, má šanci dvakrát menší než někdo, kdo je připraven dát reset a je mu vlastně jedno, jestli mu vypadne dobrá sekera nebo meč.

              A věřím že na mě nepůjdeš přes šanci - pravděpodobnost je uznáváná disciplína, používaná v mnoha aplikacích (tím nechci naznačit, že bys to snad měl mít v úmyslu, jen pro případ se snažím ušetřit jeden příspěvek, protože se naše diskuze celkem táhne).

              Myslím, že se snad můžeme shodnout na tom, že ideální by byla pro MP jakási volba pro HC hráče, kteří nebudou mít možnost resetovat skilly a pro ne-HC hráče, kteří to mít umožněno budou.

              A jen ještě úplně na okraj, myslím že jsou to spíš HC hráči, kteří si dávaji PvP. Ale tady jde z mé strany o čistou spekulaci. Navíc bez pochyby existují PvP hráči, kteří možnost resetu skillů uvítají.
            • Hm, ale nevidím tam nikde tu výhodu, je to to samé jako když někdo má ty sekery dané od začátku, myslím skilly, a padají mu přesně takové sekery jak potřebuje, znamená to že má taky výhodu? nemá, jsou na tom stejně jen s tim rozdílem že ten jeden k tomu došel bez resetu a ten druhý s resetem. Výhoda by to byla kdyby si každý před nějakým soubojem narychlo resetoval skilly podle toho s kým bude bojovat poté co poznal co protivník používá a rozhodil nové skilly tak aby reflektoval protivníkův styl boje, to by byla výhoda, ale tak to nefunguje, takže bych to jinak jako výhodu neviděl.
            • Já sám jsem mp Diabla hrál jen párkrát a nějakej ten rok už to bude.
              "Nevýhoda" spočívá v tom, co jsi vlastně sám napsal kousek jinde. Hráč, co resetuje skilly, když mu vypadne dobrá sekera, přehází skilly na sekery, atd. Taky už není potřeba dávat skilly podle nějakýho plánu, ale člověk si vystačí s metodou pokus - omyl. Jistě, pro někoho je to otrava, tuplem když hraje jen single (pro mě taky, sám bych to s těma sekerama neudělal jinak), ale evidentně jsou lidé, kteří reset používat nechtějí a v tom případě je od nich jen rozumné chtít, aby to v mp nemohl dělat nikdo.
          • Kostej - takhle jsme to ani nemyslel i když s tebou souhlasim, taky jsem si barbara upravil co se týče skillů, celou dobu piluju meče, abych celou hru nacházel jen unikátní sekery a na 92lvl to mám zabalit a rozjet novýho barbara a doufat že mi to bude tentokrát padat líp? nas*at, to může udělat fakt jen někdo kdo hraje na upravenejch (rozuměj zcheatovanejch) realmech a battlenetu, kde se druhej den po resetu HC Ladderu obejví desítky HC 99lvl postav, díky nechci. Barbara piluju takovou dlouhou dobu a pak začít znovat, osobně mi přehazování věcí nepřijde o nic víc "neférovější" než přehazování skillů, přitom věci mezi postavami přehazuje každej, ale já například ne, prostě hraju s tim co najdu s tou postavou což má pro mě větší kouzlo než rozdělování skillů.

            Spíš jsem to myslel tak, že když něco co mám možnost využít ale nechci, tak to prostě nepoužívám ne? nechápu ty nářky ostatních, je to jako kdybych byl vytočenej, že když jdu kolem autobazaru tak si musim koupit všechny auta když mi ji takhle nabízej, prostě nehci? nepoužívám, je to prostý.

            btw - dneska tady řádí klikači jak černá ruka, to zas bude u PC abnormální spotřeba lubrikantu a spousta mozolů.
            • jo a ti barbaři s výjimkou toho úplně prvního byli všichni Hardcore, takže na to už tuplem nejsou nervy podstoupit to znovu když jde problém vyřešit jednoduchým a rychlým resetem : )
            • klobouk smekat nemusíš, já reset skillů využívám, neni to o slabé vůli, nemusíš se cítit blbě, je to o tom že po několika letech pilování jednoho barbara na single, nemám nervy na to začít úplně znova hrát novýho barba a modlit se za to aby mi to tentorkát padalo přesně podle toho jak jsem si rozdělil skilly, nejsem masochista : ) barbarů jsem už tak rozehrál desítky počínaje prvním D2 bez datadisku, ale jen toho jednoho jsem se rozhodl dotáhnout do finále a to jsem ani u jednoho z nich reset nikdy nevyužil protože neexistoval, poprvé jsem reset použil u toho barbara někdy na 90 nebo 91lvl, takže to za nějakou neférovost nebo podvod co by mi měl zkazit hraní opravdu nepovažuju, jen jsem prostě využil možnost přizpůsobit si ho tomu jaké jsem měl předměty, meče jsem například neměl žádné, samý slabý odpad, ale sekery jsem měl skvělé, přeházel jsem si teda body z mečů do seker...ach jo, stydím se až do morku kostí.
            • No to já teda tak pevnou vůli nemám. To před tebou klobouk dolů. Jestli tam možnost resetu bude tak ji dřív nebo později využiju - a pravděpodobně tím pak příjdu o kouzlo rozmýšlení rozdělení jednotlivých skill stats. Ale i v D2 je to celkem ok. Poprvé je to zadarmo ale pak už je potřeba namýchat elixír, takže tímto způsobem by to mohlo být i v D3. Ale určitě bych byl radši kdyby tam ta možnost byla třeba až po cca 5ti letech.
          • No na battlenetu to jde, dava to Atma jedou za obtiznost (nebo hru, ted nevim). Dokonce tam i padaj z hellackych aktovych bossu ingredience, ktere pak po prutoku Horaldic Cube udelaji token, ktery po "snezeni" vyresetuje skilly. A jak rikas, je to blbost. Veskere planovani jde do kytek
            • to mela byt reakce na Stan a kostej
            • Tak jednoduše bych to neviděl. Pokud by se jednalo čistě o single, ať to tam klidně je a kdo nechce ať to nepoužívá - tady problém nevidím. Ale když přejdeme do multiplayeru, je hráč, který tuhle věc nevyužívá, "znevýhodněn" oproti hráčí který ano. Je to zkrátka věc která částečně maže rozdíl mezi dobrým a špatným hráčem (v tomhle případě mezi HC a "casual").

              Diablo jsem nikdy nejak HC nehral, ale chapu, proc si na to nekteri stezuji.
            • to kostej: ale to je přece 90% zábavy Diabla... kdo ho hraje přerušovaně (nebo v kuse) 10 let, tak ví, že ta hra zraje jako víno, stejně jako zrají její hráči. Nejdřív jsme měli radost ze zabití Diabla na normal, pak jsme na nightmare zjistili, že nás zabije obyčejná zombie, která je imuní vůčí tomu, v čem jsme silní...pak přišel datadisk a my se to naučili hrát, pak přišly patche, který hru ztížily takovým způsobem, že je to stále výzva...pak synergie, který hru totálně změnily takovým způsobem, že se objevila spousta nových zajímavých buildů... Já vím, že je to neopakovatelná alchymie, ale rád bych, aby se to opět "náhodou" stalo...
            • kostejnesmrtelny
              Nějak tak jak říká Stan. Já zase dost nerad trávím deset hodin studováním buildů, abych pak na 60. levelu došel do slepý uličky, ze který se prostě nemůžu dostat ven.
            • Tak ti nevim, ale prostě to nevyužívej a nebude ti to vadit, nikdo tě přeci nenutí to využívat ne? To platí pro oba, když nechcete reset, tak ho nepoužívejte.
  • Uz aby to vyslo , kurna potrebuji neco rubat nejlepe s barbarem ale neni do ceho pichnout :(
    • Zkus ženu, barbare! *1* *1* *1*
  • at nam spis predstavi presny datum vydani :)
    • radši až už to můžu instalovat :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit