Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hlavně aby tam byl kraví level

  • Tak nevím, ale čím více informací o D4 mám, tím divnějši pocit z toho všeho mám a obavy nejen z end gamu. 

    • Ja jsem pomerne rad, ze to hlavne vyjde (i v lehce nedodelanem stavu), protoze by to mohlo trosku popohnat vydani PoE 2, na ktere se uz taky nejakou dobu tesim. Kdyz takhle dve hry se stejnou cilovkou souperi o hrace, je zajimave sledovat, kteri vyvojari prijdou s tim dalsim skvelym updatem, aby ukousli cast hracske zakladny te druhe hre. Kdyz ma hra monopol v zanru, tak je imo mensi sance na inovativni novy obsah (cest vyjimkam)

      • Nějaký průsečík mezi Diablem a PoE jistě je, ale dle mého názoru rozhodně necílí na stejnou skupinu lidí.

  • MishKonn

    Už jsem pomalu na výroky typu "vydání je pouze začátek" alergický. Téměř vždy to znamená podprahovou přípravu publika a podhoubí na alibismus a univerzální výmluvy v případě nedodělané hry, ať už z pohledu stability nebo obsahu, kritiky některých z funkcí, nespokojenosti komunity, atd. 

    Poslední (ale zcela ne jediná) velký launch v tomto stylu proběhl v Darktide, kde namísto sezón a nového obsahu půl roku po vydání je pomalu hra na místě, kde měla být při vydání....a další obsah je v nedohlednu. 

    Přesně z toho důvodu nekoupim D4 už ani na základě recenzí, které jsou krátkozraké a platí tak pro 20 odehraných hodin (stačí se podívat na místní recenzi Darktide), ale až to zhodnotí komunita a opravdoví hc hráči. 

    Dávat 70-100 EUR za zábavu na 20 hodin, pokud se nejedná opravdu o nějaký bombastický příběh typu Uncharted, opravdu nehodlám. 

    • Derp_1337

      "Už jsem pomalu na výroky typu "vydání je pouze začátek" alergický. Téměř
      vždy to znamená podprahovou přípravu publika a podhoubí na alibismus a
      univerzální výmluvy v případě nedodělané hry, ať už z pohledu stability
      nebo obsahu"

      Zlatá slova. Jak něco vývojáři slibují ještě před vydáním, tak to většinou jsou jenom pouhé marketingové kecy typu "budeme slibovat hory a doly a doufáme, že na to naletíte a hru koupíte navzdory tomu, že není dodělaná."

      Velcí markeťáci mají totiž takový ten "otravný" business model, kde vývojáře zastaví s vývojem herních prvků, které byly původně plánované do základní hry, a místo toho to dodělají až jako DLC a budou za to chtít shrábnout extra prachy.


      Ale na druhou stranu s kritikou recenze Darktide nemůžu souhlasit. Recenze jsou primárně dělané pro casual hráče. Hardcore herní komunita prostě má vždycky jiné nároky než běžní hráči.

      Osobně si myslím, že u Darktide se běžní hráči můžou dost dobře zabavit. A já osobně se taky bavil asi tak prvnich 30 hodin hraní... Ale pak jsem narazil na to, že hra nemá dodělaný end-game obsah a prostě tam není dál co dělat. Opravdu v tom nejde utopit 100+ hodin jako ve Vermintide.

      • nightborne

        Jasně, ale taky je potřeba brát v potaz kontext imho... O současným Blizzu si můžeme myslet cokoliv a je smutnej fakt, že z původního Blizz North už tam není prakticky nikdo, ale poskytovat svým hrám kvalitní dlouhodobou podporu zkrátka nezapomněli. 

        Vždyť se podívej, co neustále přibejvá do D3, a to jim ta hra reálně vydělává naprosto minimálně. D4 bude vzhledem ke stylu a obchodnímu modelu jistojistě sypat víc, tak jasně, že tam budou lifrovat i obsah.

        Obavou, že D4 bude při vydání nějakej osekanej polotovar, nicméně osobně netrpím. Snad mě nevyvedou z omylu =D.

        • D3 mělo možná stále nové sezóny, ale největší změny většinou spočívaly v tom, že se posunula desetinná čárka u statistik zbraní a setů.

          • nightborne

            Jasně, měnil se balanc, ale čas od času přibejvaly legendárky, nový sety a podobně. 

            Ne, když se to tak vezme, není to samozřejmě nic dramatickýho, ale taky berme v potaz, že se bavíme o buy-to-play deset let starý hře. Málokdo by se imho vůbec obtěžoval o tak starou věc starat, natož udržovat sezóny, když by z toho měl jenom minimum zisku. 

            Okolo Blizzu je to sice v poslední době past vedle pasti, ale tu dlouhodobou podporu jim prostě mám pořád ještě tendence věřit =).

        • Derp_1337

          Jo, to máš pravdu. Blizz je někde jinde než třeba EA.

          Ale bohužel v případě jiných vydavatelů to často nedopadá zrovna nejlíp. Proto taky spousta lidí už má negativní reakci na ty generické marketingové kecy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit