Diablo IV dostává první velký patch, posílení čeká úplně všechny
-
Nightmare dungeony jsou dobré především na levelování glyphů, které v endgame hodně pomůžou (minimálně na levelu 15). Zvýšení expů je fajn. Level 100 už nevypadá tak vzdáleně. Momentálně mám rogue (Rapid Fire a Rain of Arrows) na levelu 86.
-
-
Ano, ale to je zaprvé jednorázová záležitost (já už mám třeba všech šest glyphů na lv 21, a to ještě ani nemám barbara na stovce), a hlavně to pořád není důvod chodit vyšší obtížnost. Protože je zkrátka časově efektivnější glyphy vyexpit někde v NMD 40, kterej roztrhneš za dvě minuty, než se plácat dvacet minut nebo i dýl v NMD 70+.
-
-
Já měl za to že když jdeš pro tebe již slabé NMD tak ten glyph nedostane tolik boost
-
-
Jsou to menší expy, ale při čistým přepočtu na čas je výhodnější chodit nižší NMD - což je mimochodem v pohodě, proč by ne.
Jenom je prostě potřeba přidat nějakej pádnej důvod proč se taky ještě k tomu snažit tlačit ty nejvyšší tiery, protože ten, krom pocitu nadřazenosti, momentálně prostě neexistuje. Fakt by imho dávalo největší smysl dát do nmd 80+ ty super-rare unikátky s nějakou aspoň vzdáleně realistickou šancí na drop, už to samo o sobě by mě donutilo se o to snažit =).
-
-
Souhlasím také to hrají víceméně ze setrvačnosti a čekání na sezónu, která snad dodá hře end game
-
-
-
-
-
Tak ono by ani nedávalo smysl, aby nějaké bonusy dostávaly nejběžnější buildy. To, o co se teď autoři (správně) snaží, je posílení ostatních buildů, aby každý kouzelník nejel ledovou magii. Ale to je očividně běh na delší trať.