Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Atmosféra a art style: D1>D2>D3
    Combat feel: D3>D1>D2
    Loot systém: D2>D3>D1

    *5*
  • Na všech Diablech jsem strávil své mládí přičemž 1 byla dobrá na PS1 ..Nejvíc mi na ní vadilo, ale to bylo spíš technické omezení, že se postava pomalu pohybovala. Chodila. Největší sranda byla stále loadovat hru, aby se vám načetly questy jako Baček atd *1* . Dvojku jsem nikdy nedohral na Hell..Neměl jsem tu trpělivost s tou obtížností
  • Tri dily diabla (ano myslim i dil treti který v soucasne době je super) nemaji v tomhle zanru konkurenci. Samozrejme existuje par her které sahaly po trunu tohohle zanru celkem schopne (Titan Quest, Grim Dawn, Path of Exile, Sacred 1+2 a nebo třeba Torchlight 1+2) ale stejne nakonec serie Diabla vyhrava a dle mého nazoru ho uz nikdy nikdo z trunu sesadit nemůže. Ono totiž tenhle zanr nikam vyrazne posunout nejde, protože pak uz by to nebylo jaksi ono. Takze jedine co jde klonovat Diablo v bledemodrem. Blizzard svého casu vytvoril něco o cem ani nevedel ze takhle dopadne, urcite okamzik hodny hvězdného herního nebe, tam totiž serie diablo patri. zajimave ze? takova bezducha tupa klikacka a kolik se v tom da utopit hodin..genialni:)
    • No ano o nasledovnikoch alebo konkurencii by sme sa mohli dlho bavit. Este su tu aj menej rozsirene znacky ako napriklad Nox alebo Shadows Heretic Kingdoms a dalsie. Pre mna ale bude stale najlepsie povodne Diablo 1. Akuratny rozsah , temna atmosfera a skor dungeonacky pristup, kobky atd. a nie roztahany outdoor kde nahanam debilne prisery po celej mape (D2,D3)
    • archie777
      Škoda jen, že se trojce nepodařilo lépe zachytit tu "satanistickou", prohnilou atmosféru dvojky.
    • Flash taky jednou napsal něco rozumného, to chce screenshot...
      • Di do p*dele:)
    • Morraw
      D2 je kult a to žádná hra nezmění. Ale to, že bylo první, neznamená, že ostatní hry jsou méně kvalitní. Sacred bylo svého času zjevením a Titan Quest jakbysmet. Když jsem hrál poprvé Path of Exile, tak jsem se zase cítil jako v roce 2000.
      A momentálně se chystám i na Grim Dawn, který atmosféricky a herně vypadá také velmi slibně. Ale bylo více pokusů jako skvělý Blade and Sword, Prince of Quin nebo Throne of Darkness. Dneska zažíváme defacto tu druhou velkou vlnu diablovek.
    • Myslím že je dobře že si člověk může vybrat co si na ten trůn v současnosti posadí sám. Diablo 3, Grim Dawn i Path of exile jsou super hry ale u mě to i přes to že mám rád Diablo lore hratelně v současnosti vyhrává Grim Dawn :)
      • Diablo má lore? *8* ne vážně kvůli lore to nehraju a těch pár informací co tam roztrousily + pár nepodařených brakových knih co k tomu vydali se nedá považovat za nějaký hodnotný lore, abych parafrázoval klasika "příběh v diablu je stejně důležitý jako v pornu" a u třetího dílu to platí obzvlášť, diablo vypráví příběh spíš atmosférou, obzvlášť jednička, která paradoxně má toho lore nejvíc, i když je nejkratší. Konkurenti diabla mají problém v nevyváženém lootu, nevím jak grim dawn, ten jsem jako jednu z mála diablovek nezkoušel, ale propracovaný systém craftingu v D3 konečně dává důvod sbírat předměty, i ty obyčejné, které jsou paradoxně vzácnější než ty žluté, tohle je jediná hra, kde jsem z weapo racků farmil obyč předměty *1* z toho co jsem koukal na gameplaye mi grim dawn připadá, hlavně podle skilltree, jako pocta titanquestu, já diablovky vyzkoušel skoro všechny, ty co jsem hrál mě bavili, hlavně torchlighti, ale stejně jsem jako před lety zkysnul u D2 tak teď kysnu u trojky a hlavní důvod je propracovaný endgame, o kterém si klony můžou nechat zdát
        • Souhlas. Btw, white / socketed itemy se farmily už v D2 pro nej itemy ve hře (runewords). V loot systému by se D3 mohla od D2 učit...
        • Knihy, na to že jsou to jen takové rozšíření ke hrám, jsou napsány podle mě docela slušně :)...zatím je nemám přečteny všechny a ano jsou tu i skoro nečitelné věci ale celkově si myslím že rozšiřují příběh slušně :)....jinak Grim Dawn doporučuju hlavně pokud tě bavil TQ.
      • osobní pravda a globalni pravda jsou dve naprosto odlisne věci:)
        • jenže někdo si může myslet že jeho osobní prava je globálí že ... :D
  • skoda, mohla to bejt solidni hra misto grindfestu
  • Jsem začal znovu hrát ted diablo na telefonu. Přes emulator psx je to nejlepší záležitost. Není třeba ani připojovat dualshock. Doporučuju si to vyzkoušet.
    • hrál jsem na psp a můžu říct že se to hrálo dobře :D
    • Jo, jo matlat prstíky po obrazovce, tomu říkám herní zážitek...
      • Ve výsledku i jo. Není to tak rychlý a dá se to slušně kontrolovat. Diablo jedničku mám hodně rád a hrál jsem jí jako novinku a přijde mi super si ji moc zahrát takhle po letech na telefonu.
    • Hraju to taky a není to zas tak extra. Celkem blbé ovládání .. nepřesné
      • Tak člověk nemůže čekat zážitek jak u compu, ale na cesty je to prostě plnohodnotný Diablo. Což je naprostá pecka. Pro mě s open xcomem nejlepší hra pro mobily.
  • Spades
    Kdo by to byl řekl, že Blizzard North vynalezl mikrotransakce :D
    Škoda, že jim to nevyšlo, mohlo to být fakt zajímavé.
  • fallanga
    Mám rád Diablo (konkrétně dvojku) a jsem rád, že je takové, jaké je. Ale zahrát si tahové Diablo by nebylo špatné. Možná nějaký tahový spin off by nebyl špatný.
    • Sr_Lobo
      Tahovy Diablo 1: Stojis ve futrech a na kazdej tah naplanujes seknuti pripadne zavreni dveri kdyz bude dochazet zdravi *15*. To by byla vskutku hipsterska zabava *5*
      • Tahle taktika je klasa z jedničky, jelikož futra dveří zabírala jedno políčko pro pozici mobky tak si stačilo stoupnout před dveře a mačkat levý tlačítko a nepřátelé chodili po jednom přímo do mlýnku. I turn-based verze by se držela původní hratelnosti.
        • fallanga
          Diablo je plné těchto "bugů". Dodnes si vzpomínám, jak jsem ve dvojce hodil vzteklinu na dveře, šel jsem si udělat sváču a když jsem přišel, lokace byla bez monster (ne celá lokace, ale chápete mě). Pohodka.
      • fallanga
        Jakože, myslel jsem něco jiného, ale tohle nezní špatně. Případně utíkat dokolečka před Diablem a jednou za deset tahů do něj bouchnout.
  • Tahovy diablo klidne, ale musel bych ovladat tak 4 postavy, aby to bylo zabavny.
    • však příběh počítá s tím že diabla porazila v jedničce parta 3 hrdinů takže proč ne že. U D2 možná taky ale to už si nejsem jistej :D
      • fallanga
        Nikdy jsem jedničku nedohrál, ale dvojku mám celkem dost nahranou a v příběhu je to, že hrdina, který porazil Diabla (jeden hrdina) se nakonec stal Diablem. Takže, nevím jak je to s těmi třemi hrdiny. Ale co je příběhu není podstatné. Nakonec, v Diablu si můžeš najmout žoldáka, takže v tahovém by jsi klidně mohl ovládat více postav. Jednu hlavní a pak několik žoldáků.
        • Diablo se stane z warrior charu v Diablu 1 (Leoricuv syn a dál dark wanderer v D2) aje je to bráno jako že ho porazili všichni 3 (z mága a té assassinky jsou menší bossové v 1. a 2. aktu D2). Na konci D2 Diabla uvězníš v soulstonu a pak se osvobodí až v D3 díky té mrše...
          • Moment, na konci dvojky je Diablův soulstone zničenej v Hellforge, ne? Je to teda už strašně dávno, co jsem tu animačku na konci viděl...
          • Z maga myslis summonera ?
            • Summoner a Dark Raven nebo jak se jmenovala ...
          • wtf man. andariel aj duriel su normalne postavy z lore diabla. ziadna postava z jednotky.
            • ja psal že to jsou akt bossove nebo co ? ....
  • recenze Grim Dawn bude?
    • asi tomu nechteji dat mizernou znamku, tak cekaji, az z toho konecne udelaji dobrou hru
      • Je to nejlepší ARPG co jsem za posledních pár let hrál,takže to zase tak bídné nebude kecale.
        • Mně kromě Grim Dawn chybí i nějaká reflexe Path of Exile... Za mě naprosto vynikající ARPG, od vydání se strašně posunulo dopředu - už tam není desync, přidali nový akt + kupu dalšího contentu jako mastery, nově subclassy apod. Přitom je to stále F2P a ani ta DLC (v tomhle případě se spíš hodí starej dobrej termín expansion packy) nejsou placená, takže se tím paradoxně trochu připravují o mediální pokrytí :). Rozhodně hra, která by zasloužila "druhý pohled".
      • podle mě z toho dobrá už je. Dělají na tom snad už 5 let a hra je překvapivě vyvážená, dokonce jde sehnat i nadstandardně dobrou češtinu. Klasická diablovka. První obtížnost snadná, druhá obtížnost je o lootu, a třetí otestuje loot i build. Jen zlomek hráčů dokáže tyto hry dohrát na nejtěžší obtížnost, protože to vyžaduje spoustu času - experimentování s buildama, farmení předmětů. Grim Dawn má výborné předměty a má výborný crafting. Hraje se to uplně stejně jako Titan Quest, akorát místo starověké mytologie je tam lovecraftovská mytologie. Kult Cthona uctívající lovecraftovské monstrum.
  • konecne nejaka novinka *1* ..ale jo diablo je fajn a sem rad ze je takove jake nakonec je

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit