Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechcem byt ako ti trollovia co nadavaja na D3.. Ale mne to pride tak ze tato hra ponuka prestne to co chybalo niektorym hracom .. a to je atmosfera podobnej D2.
  • horší než d3 to bejt nemuže, i když celkove tento žánr nemusím
  • a uz zacli pridavat barvicky, a tak to vypadalo zajimave :(
    • Ake barvicky ty debilku , jed trollovat na d3 fora...
      • No zčásti má pravdu, nevím proč po švihu mečem musí trasou letět spletené červené pásky, po úderu plaskat nějaké zeleno fialové koule, bouchat minisupermodré novy a podobně... Bez nich by to bylo lepší. Neřeknu při švihu mečem třeba trochu "průsvitné" barvy, ale maximálně průhledné, a trochu líp opisovat ten meč, pak by to bylo daleko hezčí. Po nárazu tříská krev, letají jiskry... kdyby měl na konci meče balónek napuštěný obarvenou vodou tak neřeknu... Tohle mě třeba prostě na tom štve, ale jak jsem zmínil, je to beta/alfa takže co čekat, určitě to vylepší. Ale asi né tak jak bychom chtěli. A ber to jen jako ukázku, né zas doslova... *7* *3*
        • Ten cervenej svih je efekt skillu zvaneho Cleave.Je to skill pro attack na vice nepratel.
          Zelene koule je skill zvanej Frenzy pro nabirani rychlosti utoku a zvyseni sili utoku.A fialove koule tam nejsou , asi mas problem se zrakem...Pak tam mas ten zelenej efekt plaskani to je Poison...Ale nadarmo ti budu rikat ze na lvl na kterym to hraje rposte musis pouzivat ty skilly vsechny nejak v slusni kombinaci abys prezil.Jinak bys byl mrtvej.Nekto pouziva jen 3 nekdo vice podle buildu...Ale to je na tebe asi prilis hodne informaci , chtel bys strohou hru , realistickou ale zas jses casual hrac tak nevim nak my to dokopy nejde..
          • Chtěl no, ale níž jsem zmínil, že je na to potřeba hodně dobrej designér/grafik, aby to udělal. Tady jen píšu k tomu, že jsou prostě všude barvičky. A je jedno, jestli je to normal attack nebo ultra mega special poison fastest brutal combo attack. Rád bych do sbírky taky něco jiného, nepřebarveného. A abych to ještě vyjasnit: vzal jsem tuhle hru jen příkladem, a popisoval to přímo.
          • aha a ono se to da udelat jenom jednim zpusobem, a to pridanim syte omalovankovych barvicek jako ve skolce. uz tomu rozumim. Diky za vysvetleni
            • ty si dorby id*ot
        • Jak jsem rikal efekty jsou pro skilly to je skill blbce.Ani jste tu hru nehrali a nevite vo co go!
          Kazdej skill ma nejakej efekt abys to lepe rozlisil protoze tech skillu je hodne.A nejakej efekt mejt musi aby ti dali vedet co pouzivas....
  • O tomhle sem četl tolik komentů, že to má hezčí grafiku něž D3??
    • grafický design PoE se od D3 a Torchlight 2 velice liší, protože kde To2 má grafiku hodně kontrastní a Diablo s už tradiční Blizzardí uhlazenou kreslenou tak PoE jde cestou hrubší a ( v jeskyních ) velmí tmavou, syrovou.
      • a do toho ted praskneme syte rude smouhy za mecem, jo presne to tam sedi :)
    • A ještě asi číst budeš *15*
      • člověk dnes čte jednu blbost za druhou
  • Jen pro zajímavost, když by byla řeč o celkovém pojetí, jak se díváte na RPG, které by se drželo víc reality, tzn. naprosté minimum speciálních efektů (žádné blikání, barevné šmouhy apod. po švihnutí mečem nebo po zásahu, lítání čísel na hlavou atd.) a efekty jinak celkově minimalistické a jen ve výjimečných případech které si efekty žádají a hra by jii nebyla přeplácaná, celkové pojetí hodně syrové, drsné, naturalistické, minimum různých potvor typu netopýr, brouci apod. havěť a zaměření spíše na lidské protivníky všeho druhu a na unikátní monstra, která by byla unikátní výskytem i designem a aby budila respekt. Inspirace např. filmovým Conanem (knihu jsem bohužel zatím nečetl) kde je svět drsný, válečníci vypadají opravdu jako válečníci, impozantní ale uvěřitelné zbraně, atd.

    Myslíte, že něco takového má z komerčního hlediska šanci nebo dnes musí každá hra být přeplácaná efekty, výbuchy a všemožnými nesmysly tohoto druhu podle hesla čím víc to bliká tím víc adidas, které se mi přestávají líbit čím dál víc?
    • PoE vubec neni barevna kravina, nevim co tu placate , ani jste to nehrali a vrhate tady jeden nesmysl za druhym. PoE je hodne ale hodne minimalisticky a je tam hodne malo barevnych kokotin.Uz kdyz zacne s predmety ty barvy jsou celkem jen 4=normal,magic,rare a unique.
      Barvy? Jenom u takovych efektu jako ohen , zmrazeni, blesky to tam proste musi bejt.
      • Můžu poprosit o citování části kde píši, že PoE je "barevná kravina"?

        Děkuji.
        • Reagoval jsem na tenhle comment jako celek ne na tvuj nazor nahore.Protoze hodne lidi tady pise ze je to barevny a je to jak z omalovanky, omyl....
          • Hej promiň, ale jeho koment je o tom, jestli by dnes bylo možné udělat realističtější hru, která by neměla tolik moc efektů, a jestli by ji publikum přijalo.
            Což když se na vás tak dívám, tak by jste naopak nadávali, jak je hra nudně nebarevná (a POZOR, není barva jako barva, je milion odstínů, přechodů, světlostí a kontrastu, nemluvíme tu o tom, že to musí být černobílé).
            Pokud máš trochu úcty k uživatelům, tak si to napiš jako nový příspěvek. Pak se dějí taková nedorozumění....
            • No, jednak reaguji na toho před tebou (KKT), a dál jsem napsal, že jeho koment přímo neútočí na POE *10* Přečti si ho znovu, a pak ten od KKTa *6*

              Ke hře: budu ji soudit, až vyjde plná verze, to jsem napsal předtím, takže pokud si v obraze, měl bys to zahrnout v úvahu, než mi to vyčteš. *16*

              Ale jinak souhlasím s určitými věcmi *4*
            • Kinet1c
              tak prepac, asi som sa nevyjadril dost jasne, tzn presvihol som to svojou kreativitou, ktora aj tak stoji za nevela. Tak ja mam rad ked su odtiene farieb rozne a ladia a pridavaju na atmo celej hry, ale zas nemam rad, ked napr. take vyjadrenie ze toto vyzera znova ako omalovanka, ked uz tak T2 je oproti tomuto ako kresleny film od Disney. A velmi sa mylis, nevadi my minimalisticke pojatie hier, nevadi my ani to co pises, len by som bol zvedavy, aspon podla vasich vyjadreni, ci by ste taku hru hrali, tzn ci by ste si nenasli zas nieco co by ste ako rytmus vravy vypichli. Ale vazne, ked ste hru nehrali a kritizujete, tak tu hru si skuste, tzn skuste poziadat o key na fore, skuste cakat kym vas system da do bety a hru si samy skuste, aby ste videli, ze v tejto hre farby, nasvietenie scen a celkove atmo hry je super. Vcera som spustil na kus reci svojho Shadowa a bolo to super, nasiel som si Rare dyku (zltu *4*) a urobil zo 2 lvly som na 15 a je sranda ako sa navysovanim dodge zrazu uhybam castejsie a castejsie, ale spat k veci. Este som si vsimol, ze niekde pisete, ale pise jeden zvas o naskakujucich cislach damage a health regeneracii a pod. tak mozte byt kludny tu sa to nedeje, okrem tych effectov co nemate radi, tak vas nic nerusi, a btw niektore effecty skillov su dost vyrazne, tzn ako ten cleave, ale ine napr. ako Dual strike, ci double strike, ani velmi nie su tak akurat. Ako som uz vravel, TREBA SI TO SKUSIT na vlastnej kozi, az tam zistis for real, ze aka je hra naozaj.
          • Kinet1c
            oni totiz samy nevedia co chcu pisu ako by to malo vyzerat, ale keby to tak niekto spravil, aj tak by mali problem, lebo ta ciara je kus dlhsia ako si ju predstavoval a ten maly kamienok, je ovela mensi, nez povodne myslel ze tam bude, tak ako mlacka na ceste nesedi spolu s farbou zeminy a okoloie nie je v rovnakej farby ako armor ktory nosi, a ze napr. zbran sa priliz leskne a helma je kus neprakticka, lepsie by bolo ju nevidiet, pretoze potom nebude bojovnik vidiet na cestu a zakopne o drobny kamienok a okupe sa v malej mlacke ktora akosi nie je sulade so zemou okolo a podobne hlupe nezmysli, hram POE, sem tam, ale urcite nesuhlasim s hlupostami typu ze je to farebne az priliz a pod, ved ja uz neviem, ludia asi chcu (no miesto ludi myslim, tychto nasich nespokojnych spoluobcanov) mat grafiku iba cierno bielo, prip. fantasy hru bez effectov kuziel a skillov, chcely aby to bolo co nejrealnejsie, ale suhlasim iba s jednym a to ze po kazdom udere nemusi striekat krv, to je fakt, to netreba, ale zas niekto to rad krvave, a ked to ma byt viac realisticke, skus ci by krv nestriekala vsade na vokol keby si sa ohanal mecom a porcoval priserky, no pri nemrtvych tam asi tej krvy mnoho nie je, ale no to je jedno, viem povedat vam drahy hatery, ktory sa nevedeli dostat do uzavrenej bety a si tu placete nad vasim osudom takym sposobom ze zhadzujete to co ste nehrali, ze tu hru si musite najprv skusit hrat vlastnorucne a uvidite ze hra nie je ale vobec taka ako sa moze javit, dalej ako som povedal hram to obcas, takze fanatik nie som, ale ked je nieco dobre tak sa toho musim zastat, tym myslim aj tuto hru, ktora mozno nie je celkom bez chyb, ale co od nej cakate, este sa stale doladuje a doladuje, naposledy som hrat prestal pred niekolkymi mesiacmi tuto skvelu hru a musim povedat od vtedy sa vela veci zmenilo, nie len ze hra je kus tazsia co je super, ale je tu nova postava Shadow, co je akysi assassin, ale aj teleportacny system, dalej questy a ine, skratka, hra sa fakt prekopava dopredu a je stale lepsia, fakt ju doporucujem minimalne skusit nez zacat placat aka ta hra je zla a nepekna a blba a ake farby a podobne sproste pripomienky
            • GlaDOS
              Tohle je OT ale mohl bys to příště napsat do odstavců? A taky by si mohl použít víc než jen jednu předlouhou větu, protože se to nedá číst.
          • Pak prosím reaguj na lidi, kteří to přímo píší a ne na můj příspěvek kde nic takového o PoE nepíšu, myslím, že je to i logické.
    • zahraj si arcanum
    • Já myslím že šanci má, už proto, že takových lidí jako ty je víc *3* a na trhu to chybí. Ale druhá otázka je: bude to opravdu vypadat dobře, tedy z izometrického pohledu? (mluvíme teď o A-RPG že?) Podle mě by to šlo, ale potřebovalo by to opravdu zkušeného, šikovného designéra a grafika. Je třeba vybrat ten správný typ grafiky, pak to půjde *14* *9*
      • x
        • nevídím, že by tu někdo kritizoval nějakou konkrétní hru.
      • Ono to na trhu právě ani nikdy nebylo, i když takový Gothic 1 měl dobrý směr a bylo to příjemný oživení žánru.

        Já si takový RPG představuju (klasika izo) a napadlo mě jestli se to může chytnout nebo si lidi ty blikací a přeplácaný barevný hry bez nápadu a atmosféry vyloženě žádají.
        • Já věřím, že (když je řeč o RPG) to spatříme ve hře od Warhorse *4*
  • Už to bude skoro rok, co jsem v betě a pořád mě to baví. Vývojaří na tom makají bez ustání, poslouchají komunitu, řeší problémy, přicházejí s novými nápady, úpravami, opravami, vylepšeními a vše je postupně lepší a lepší.
    Je to prostě perfektní hack'n'slash RPG. Na Diablo 3 jsem byl naštvaný kvůli X věcem a hlavně kvůli změně grafického stylu a designu na nereálný a moc kreslený a pohádkový nebo jak to nazvat. Ale hra jako taková to bylo super, bavil jsem se nakonec u Diabla 3 hodně.
    Ale to, jak změnil blizzard ten vzhled mě bude mrzet pořád, a tak jsem rád, že existuje ještě Path of Exile, což je pro mě osobě takové Diablo 3 jaké jsem si přál. Momentálně se dělá na dalších novinkách a už brzy by se měl objevit nový akt a těším se hrozně.
    • genki.sudo
      No ak ťa baví hrať túto mega-nudu, nech sa páči... Hlavne že si každý niečo nájdeme..
      • Ubozak, troll. Mega nudu mas akurat v gatoch ta hra nie je vobec nudna a ak mas kamaratov so to hraju s tebou je to uplne nevidana zabava na dnesnom trhu.A hlavne kvalitna, bez zbytocnych bugov a uplne v pohode hratelne bez zadrhelov.
      • Shania
        Co je pro někoho nuda může být pro druhého super zábava, nevím proč a tak dobře napsaný příspěvek reaguješ takovou .....
        • přitom stačí odmazat první souvětí a vyplivne z toho krásný nenásilný kontext
  • Na chviľku zabaví, ale je to tak nejak nudné, ani vlastne neviem prečo, inak komunita je plná D3 haterov, keď som to hral tam sa hádam o ničom inom nebavili.
  • Nápad hm moment, to už přeci někde bylo... a jo, už jsem si vzpomněl, Torchlight 1 v bledě modrým, takže nic nového.
  • no zatial mi sadne viac ako d3 *5*
  • pořád moc barviček, ale lepší než D *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit