Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus
    Na Larian Studios se mi líbí jedna věc (no jejich asi tisíc, ale jedna převažuje). Skromnost. Zatímco většina herních studií megalomansky ohlašuje každé uprdnutí ve hře, Lariani ve své Divinity: Original Sin sérii mají prakticky... no, úplně vše, na co RPG hráč vzpomene nebo by si přál. Je neuvěřitelné s jakou (zdánlivou) lehkostí do svého RPG doslova narvali veškeré mechanismy... dabing už je pouze pověstná třešinka na dortu. Na imaginárním seznamu je vše odškrtnuto a Divinity: Original Sin II je dotažené do posledního detailu. Lariani mají můj nehynoucí obdiv a KDYKOLIV jim zase rád přisypu na Kickstarteru. Tohle studio si zaslouží každý cent a kdo toto RPG sprostě ukradne, ten by se měl nad sebou vážně zamyslet. Zcela 100% vypilovaný kus solidního RPG a nebojím se prorokovat desítková hodnocení. Jednička byla vynikající, ale dvojka je majstrštyk a vybroušený RPG diamant. V tuto chvíli si ani v nejdivočejších snech nedokážu představit kam by chtěli zajít s třetím dílem, který pochopitelně bude.
    • Jednička mě nebavila a přál bych si, aby se Lariani vrátili zpátky k single player 3D hře, jako byla Divinity II - to byla super hra.

      Lariani jsou príma studio, ale bohužel je strhla indie/komunitní vlna stranou mého zájmu. Vloni jsem hrál původní Divine Divinity a přišla mi o dost zajímavější a zábavnější, než Original Sin.
      • ego draconis me taky docela bavilo, ale na d:os necapacka
      • Divinity lze hrat uplne na pohodu single, proste misto kamose na COOP tam mas klasickyho AI companiona. Hral si to vubec nezbo zase jen placas neco jen proto abys placal?
        • Jak zase? Jo, na Steamu tam mám 20 nebo 30 hodin, teď z hlavy nevím. Můj celkový dojem byl, že je to hra dělaná na coop, v singlu mi bizarní mechaniky "jednou postavou otočím prodavače zády k druhé postavě a za zády prodavače pak druhou postavou kradu" přišly spíš otravné. Totéž neustálé spojování a rozpojování party, aby někdo nenaběhl na past, prapodivnej systém RPS při rozhovorech atd. Snažil jsem se single OS přijít na chuť poměrně dlouho, leč marně.
    • Absolutně souhlasím. Lariani si na nic nehrajou, jsou vtipní, nad věcí a přitom jsou na vrcholu ve svém oboru. Jsou ochotni šáhnout do vlastní kapsy, aby jejich produkt byl takový jaký má být (viz. DOS EE).

      Mnoha lidem se nelíbi barevná stylizace (mě to taky zpočátku odrazovalo), ale přistoupil jsem na ni a pořádně si to užil. Příběh je taky úplně "klišoidní", ale dokázali z toho vydolovat maximum a takovým způsobem, že smekám i s parukou *1*

      Až budou dělat další kampaň, tak mají taky moje doláče *5*

      Za sebe jsem rád, že tady je úžasná komunita překladatelů, kteří brzo budou pracovat na češtině (ve spolupráci s Lariany). Takže si hru užiju v mateřštině. Teď jsem rozjel Pillarsy (protože další úžasná komunita dodělala češtinu pro datadisk), takže nuda není *3*
    • misho8723
      Len dúfam, že tentoraz majú dobrý príbeh a zaujímavé postavy.. lebo jednotku som nedohral práve preto, lebo príbeh, postavy a celý svet v ktorom sa hra odohrávala, mi prišli veľmi nudné a nezaujímavé.. niektoré dobré hlášky a vtípky, ale po pár hodinách som nenašiel dôvod prečo hru hrať ďalej.. ja potrebujem u RPG hry hlavne dobrý príbeh, zaujímavé postavy, dobre napísané dialógy a keď je možnosť, tak aj zaujímavé morálne rozhodnutia.. to u jednotky mi chýbalo, tak dúfam, že tentoraz im to všetko vyjde v dvojke
      • Ktore RPG ma dobry pribeh? Planescape: Torment? V:TM Bloodlines? Mask of Betrayer? Lebo v 99% pripadoch kam patria aj Fallout, Baldur's Gate, The Elder Scrolls, Gothic, Deus Ex, Mass Effect, Dragon Age atd. je to len nudna x-ta variacia na "Heroe's Journey" o zachrane "sveta" pred zlom. Ak chces dobry pribeh citaj knihy, vo videohrach ho nenajdes...
    • homeles8
      Abych byl upřímnej, víc mě baví Pillars of Eternity
      • KrPa
        u me jsou na tom obe hry stejne
        • Nejak jsem se do pillars nedostal ty jo, divinity me opravdu bavi hlavne kvuli otmu combatu.
    • Majstrštyk až na ten příběh, dialogy a otřesnou stylizaci...
  • Už jen sehnat další 3 nadšence, co by to prošli v mulťáku. Co jsem viděl zatím na yb ten multi je ještě lepší než v jedničce.
    • Jo pojdme to slozit tady :D Na jednicku jsem kamose jeste urval, ale dalsi dva uz nedam ani nahodou :(
    • KrPa
      uz je to pro 4 hrace? super

      trollign level v os1 se pomalu dostava na uroven magicky *1* , ve 4 to bude narez
    • homeles8
      já se hlásím *1*
  • Ja to naopak nevidim jako prilis dobrou zpravu, protoze to muze znamenat, ze hra bez toho pusobila jako sucha a ze texty prilis kvalitni nebudou, tak se to muselo privylepsit.
    Je to jako ve filmu, kdy reziser nema uplnou kompletni predstavu, nejaka faze se mu muze nelibit, tak ke scene prida hudbu, ktera kompletne zmeni prociteni daneho zaberu, vlastne tim, ze prevede pozornost k jinemu smyslu.
    • Pro mě mě namluvení zvedlo zájem o 30%, čtení má zůstat u knih né u her.
      • Špatný argument. Knihy neumožňujou interaktivitu. Navíc dabing rovná se omezení možností branchingu dialogů a nelinarity hry celkově, nemluvě o faktu, že ne vždy hlas k postavám může sedět, pak to může mít spíš negativní efekt. Ale chápu, že když někdo vyrostl na Mass Effectu a Witcherovi, tak preferuje spíš dabing. Osobně nemám problém se čtením textu, pokud to není balast.
  • tomekbobek
    Super! Ty tuny textu se mi fakt moc číst nechtělo :D
    • Nejsem si jistý, jestli ten silně britský, těžko srozumitelný přízvuk, kterým dabujou, bude velká pomoc. Nehledě na to, že ty texty jsou často psány archaickou už tak celkem těžkou angličtinou (alespoň v jedničce to tak často bylo). Ale možná to je jen má nezkušenost s daným žánrem.
      • JakubT
        Madora třeba mluvila americkou... Byl tam dost výběr mezi přízvuky (což neříkám, že to zjednodušuje).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit