Přejít na výpis diskuzí
Do studia Obsidian nastupuje Leonard Boyarsky - hlavní grafik či scénárista Stonekeep a Fallout her
14.4.2016 | Aleš Smutný
15 příspěvků
-
Přiznám se, že ani u her, které považuji za klasiky, jsem nikdy moc neřešil, kteří lidé na ní pracovali. Nicméně od Stonekeepu až po Bloodlines to jsou všechno moje srdcovky, tak doufám, že se v Blizzardu neodnaučil dělat kvalitní hry a znova to řádně roztočí. A co si budeme povídat, nová hra v settingu Vampire, to bych si dal líbit.
-
jo Stonekeep.. to byly časy..
-
Tak to uz je Troika skoro kompletni, ne? Kdo jeste chybi?
-
-
Mitsoda z Obsidianu utekl před Alpha Protocolem, ten se asi vracet nebude.
-
-
Tak teď jen aby s sebou nepřinesl duch omalovánek, to by bylo vůči Obsidianu dost špatné..
-
Hmm. Tak to jen doufám, že další izo RPG od nich nebude mít wow-style grafiku jako se to přihodilo Diablu 3.
-
-
Spíše si myslím, že u Obsidianu konečně NEBUDE MUSET dělat wow-style grafiku a konečně pojede s větší tvůrčí volností.
-
Osobně dávám tedy přednost takové stylizované a atmosferické grafice, před nějakou ultrarealistickou, která brzy zestárne a nijak nezaujme.
-
-
Noxi: Asi si mě nepochopil. To, že nechci wow-style grafiku neznamená, že toužím po ultrarealistické. Já jen nechci stylizaci, kde to hraje bravičkama, kde mají postavy 100 kilové nárameníky, 5 metrové meče a kde evil postavy vypadají jak vystřižené ze Čtyřlístku. To je celý.
-
wowko stárne se ctí plus vylepšují grafiku. Ale Diablo 3 bylo zastaralé už když vyšlo, ta hra by potřebovala retexturovat do vyšších textur...
-
-
zapni si dsr, není to zázračně lepší ale rozdíl je znát
-
-
WoW, Diablo 3 a atmosferická grafika? To je šprým? :D
-
-
D3 by v současné době potřebovalo graficky jediné, detailnější textury na vybavení, to je fakt v detailu nekoukatelné :-)
-
-
Jestli to hraješ v detailu tak to potěš p*del.
-
-
? chci se občas na postavu podívat, jak jí to sluší. :-D A tím detailem myslím hlavně pause menu...
-
-
-
-
-