Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • forpsi-wyh-s611171
    Úvodní věta je klíčem k přečtení celého článku, povedené:

    "Zatímco chudáci na západní frontě se krčili v bahně zákopů a rezignovaně krájeli vlastní kamarády lopatami, když se potřebovali o něco hlouběji zakopat, jejich kolegové na východě měli příjemnější prácičku."

    Mimochodem stejně povedený jako úvodní věta je i Tannenberg. Oproti Verdunu krásně rozpohybované všemi směry a takticky zcela svobodné. Vpády nepříteli do týla, obkličování a nutnost neustále reagovat na situaci je osvěžující a pohlcující. První světová válka nemá lepšího virtuálního zastoupení.
  • vypada to jako col of duty z roku 1999
    • Ty už budeš asi moc velký kluk na to, aby sis pamatoval, jak mohla hra v roce 1999 vypadat a žádné CoD fakt ještě nebylo.
  • Občas si říkám, jak moc musí byt lidé hloupi, když reagují na BoBa a Jacka....
  • jamar28 ono záleželo na hodně faktorech. Je jasné že v bitvě to bylo méně, zabraně navíc pravidelně selhávaly. Hádám že v bitvě mohl nabít dvakrát a při tréninku i třikrát. Ale Britové, kteří na střelbu kladli větší důraz i čtyřikrát.
  • Z celé té zbytečné války měl smysl jen boj našich legií v Rusku. To bylo poprvé a naposledy, kdy čs. družina / později armáda vytřela všem zrak. Hrstka chlapů ovládla půl Sibiře a ukázala světu blitzkrieg 30 let před Němci, když brilantně manévrovala a přesouvala se místo tanků vlaky. Škoda, že Masaryk a ten druhý patlák Beneš nebo vůbec nikdo jiný nevyužil situaci. Proč nerozehrát místo ústupové akce na Sibiři pěknou agresi? Agrese totiž přináší kořist a nic nevleje energii do žil unaveným vojákům víc, než si pěkně narabovat, nepopravit pár zajatců a z kušny jim nevymlátit zlaté zuby? A na noc si pěkně narazit baryšnu. Proč vracet Kolčakovi ruský zlatý poklad, když to byla čs. kořist? To zlato se dalo použít mnohem lépe. Dneska jsme místo německé montovny mohli třeba být pány celého Ruska.
    • Ještě že zvítězili rudí.
      • forpsi-wyh-s611171
        Konkrétně Tannenberg byl pro Rusko veliký průšvih. Ztráty na ruské straně byli oproti Němcům více jak desetinásobné, masivních 170 tisíc ku slaboučkým 13 tisícům.
      • jamar28
        Zvítězili samozřejmě čsl. legionáři. Rudí utrpěli ostudnou porážku, když Čechoslováci projeli celým Ruskem jako nůž máslem. Doplň si vzdělání.
        • Aha.Já měl za to že Komunisti v Občanské válce vyhráli. Děkuji za nové informace.
          • jamar28
            Mám na mysli konflikt legií a komunistů. Čsl. legionáři se nesnažili porazit bolševiky v občanské válce, snažili se především dostat domů, což se jim podařilo. Svůj válečný cíl splnili. Tudíž zvítězili. Bolševici naopak svého cíle - rozpuštění legií násilným způsobem - nedosáhli. Takže z konfliktu vyšli jako poražení,
  • Mart9
    Další multiplayerová střílečka :( Chci kvalitní single sakra
  • Samozrejme sa to tak pochopiť dá.
    Ale keď si vezmem, že sem chodia aj deti (myslím vážne, deti v pravom slovazmysle) a tento web/článok môže byť pre ne ešte v dosť značnom rozsahu mienkotvorný, resp. ich obraz o skutočnosti môže v určitej miere ovplyvniť, tak to nie je moc na mieste, zrovna pri tejto téme. Keď už diskusia je tu veľakrát dosť "nevhodná", tak aspoň recenzenti, autori by si to mohli v niektorých témach odpustiť. TO je celé. Deti toho nadhľadu moc nemajú... Ak by som chcel čierny humor, sarkazmus a pod., tak idem inam, nie do recenzie na hry o svetovej vojne.
    • Jack1947
      Recenze fakt? tak to byla teda rychlost že jsem si ani nevšiml *8*
      • Nejde o to, či recenzia, preview a pod., to bol príklad.
        To Jarma28: "To by snad každý článek na netu měl být strašně korektní a zodpovědný..." - kde píšem o "celom nete"? To je blbosť. *3* Píšem len o tomto článku a konkr. téme., a skôr narážam na stránky, kam deti chodia, napr. na stránky o hrách...
        • jamar28
          A hráči, co chtějí číst normálně a bez vlivu pol. korektnosti si mají jít číst o hrách kam? Nevim, jestli to poškozuje nějaké děti, tak je to věc jejich rodičů. Ti ať si ohlídají, kam jejich děti chodí, nechápu, proč by na to měli doplácet normální hráči, kterých je beztak tisíckrát víc než děcek, které by ta větička mohla poškodit. Já jsem rád, že se tady naopak redaktoři nebojí psát úplně normálně a v pohodě, aniž by dumali nad každým odstavcem, jestli by se náááhodou nemohl někoho dotknout.
          • Jack1947
            Přesně at jde každej komu to vadí někam doprdelle bez pardonu.
        • Jack1947
          Co ti vadí nikde neni utržená končetina ani vylitej mozek... zase bych trochu s tím SJW brzdil ono je toho internet plnej až až, děti jsou zvyklí na různý témata z tv.Tak jim dopřej trochu té nauce o 1sv.
          • Neda sa mi reagovat na tvoj posledny prispevok, tak reagujem tu.
            Tak potom sa nedivim, ze nechapes *6* ked ta pointa nie je pod touto debatou, to co mi vadilo... co presne mi vadilo, skor hodne udrelo do oci - je to v reakciach pod prispevkom od uzivatela LOBO - akurat, ze namiesto reakcie mi dalo rozpisany prispevok ako novy, pretoze som na mysi omylom odklikol "back" a ked som sa nazad vratil do diskusie odoslat prispevok, tak uz to nebolo ako reakcia. *3*
            • Hm, když pominu to, že se tu točíš na větě vpodstatě vytržené z kontextu. Co takhle zakázat veškeré náznaky černého humoru, anebo považ tu hrůzu, třeba takový sarkazmus. Co kdyby to nějaké dítě špatně pochopilo. Pro vaše dobro doufám, že jen trollujete.
          • Len konštatujem, že to spojenie slov tu nie je použité zrovna šťastne, čo ti na tom vadí?
            • Jack1947
              Spíš to nechápu... co ti přesně vadí že se v článku píše o 1sv vojně (u hry o 1 světové)? :D
    • jamar28
      To by snad každý článek na netu měl být strašně korektní a zodpovědný, protože co kdyby ho náhodou četlo někdy nějaké dítě, které by si ho nedokázalo správně zasadit do kontextu?
    • To mala byť reakcia na Jarmar28 o tom, že svetová vojna "nemôže byť veselá/veselejší"...
      A proč to tak prožívat? Evidentně to byla humorná nadsázka.
  • Nevim jak zabavne bude hrat hru strilecku, kde ma zbran jeden vystrel a pak musite nekolik minut prebijet.
    • jamar28
      Jednu minutu přebíjet? Pověz, co ještě víš o první světové válce?
      • Moc hrajes Battlefield 1.
      • Jack1947
        To bylo v té Americké občanské ne? muškety se přebíjeli přesně minutu *1*
        • jamar28
          Už tehdy se používaly mnohem rychlejší zbraně. Bob je zas někde v napoleonských válkách nebo kdoví kde. *15*
          • Průměrný voják byl v napoleonských válkách schopen nabít mušketu 2-3. za minutu, ale chápu že jedna o nadsázku.
            • treba když bojovali v tuhem mrazu a zamrzli jim prsty
            • Jack1947
              Nejspíše když už byl v posledním tažení a vypadliu mu z kapsy všechny náboje stejně jako se mu rozsypal střelný prach *12*
            • jamar28
              V bitvě nebo teoreticky během tréninku? V každém případě je to víc, než jsem čekal. Kdy to byla minuta?
          • Jack1947
            SPíš ve středověku... ale i o tom by se dalo hádat, ještě pravděpodobnější je že zas trotlý...
            • Fajn ze sis nasel kamarada, ale v literature se tomu rika hyperbola. Proste kdyz schvalne zvelicujes abys zvyraznil nejakou vlastnost.
    • Mount & Blade: Warband - Napoleonic Wars je skvělá hra a je to opravdu zábava. Takže toho bych se nebál.
    • Tak to asi nebudeš cílovka. Hold tryhard simulace války není pro každýho. Naštěstí pro ty je tu v dnešní době COD a BF atd, kdy se o náboje nemusíš strachovat a aj po dávce z kulometu budeš dál vesele poskakovat :)
      • Jack1947
        Jo jenže to není o hře ale i o hráčích... prostě se to nikdy nepovede nasimulovat když hráči to budou hrát především na K/D/A a ne jako skutečnou pomalou hodiny trvající zákopovou válku.
        • forpsi-wyh-s611171
          Ono je potřeba si to představit tak, že člověk nehraje pořád za toho jednoho vojáka, ale po smrti dostává šanci jako jiný voják, prostě další na řadě. Chápu, že ve hře jsou profily a levelování, nicméně v rámci hratelnosti je potřeba tu velkolepost nějak nasimulovat a kdyby měla hra stavět na jednom životu, tak to moc lidí nebude bavit. Jako je to nápad na nějaký mód, když by se proti sobě postavilo 32 hráčů s jedním životem, tak proč ne. Jinak jeden život je např. v Americas Army: Proving Grounds, tam to ale hraje tuším 6 na 6 s možností vyléčení medikem. Takhle to měla celá série Americas Army již od začátku a věřte nevěřte, trávil jsem u toho dost hodin a nevadilo mi, že i několik minut po smrti čekám na další kolo.
        • Proto je ve Verdunu, že nemůžeš opustit zákop ne? To mi přijde jako skvělá mechanika.
          Nevím jestli by to mělo úspěch a byla by to revoluční hra, ale dokážu si představit multiplayer hru, která by byla naskriptovaná.
          Příklad: Připojí se 30 hráčů, hra je postaví do lajny na poli a běžte. Dokud z druhé strany nezačnou střílet děla, tak jediná možnost pro hráče by bylo držet W a jít, pak začít sprintovat. Asi by to úspěch nemělo, ale podle mě by to byl dost silný interaktivní zážitek.
          • Takhle funguje už např. CoD, taky jen držíš "W" a občas klikáš myší.
          • uaxpk
            Modifikace pro první HL (možná i druhý), Battle Grounds se jmenovala, by tě třeba zaujala. Ale zasazení hry je ve Válce o Nezávislost
            • Jack1947
              Bajonety byli i v ostatnmích válkách a abych řekl pravdu zas tak se ty války nelišej i Korejci na sebe nabíhali jak za první světové a pak se byli vším možným němci měli zas lopatky.
            • uaxpk
              V té situaci bylo nejlepší doskákat k sobě a následně bojovat na bajonety. Velmi zábavný mód na lankách (po pár pivech).
            • Jack1947
              Hrál jsem ten BF2 mod a to bylo opravdu celkem komické když proti sobě stáli 2 vojáci a zvítězil ten kdo rychleji přebil ale jo dovedu si to představit.
          • Nemuselo by to byt naskriptovane, proste ukol by byl dobyt zakop a kdybyse ti nechcelo bezet, tak by te velitel (NPC) zastrelil. A mel bys jen jeden zivot jako v PUBG.
            • V PUBG mas jen jeden zivot a je to nejhranejsi hra. Kdyz se muzes porad spawnovat, navic v nekterych hrach primo v predni linii, tak to hraci nehraji opatrne. Jako jasne, v arkadach je to ok, ale v hrach ktere se snazi priblizit realite by to melo byt jinak.
              Pokud se nepletu je to vlastne team deathmatch, takze nic novyho.
            • Jack1947
              Hmm to by moc lidí nehrálo... asi nevím mě by hra kde bych měl jeden život na víc válečná nebavila.
  • jaký rozdíl od Verdunu?
    • Východní fronta, Verdun byl na západní.
      • Jasně tak že herně žádný.Jinak historicky blbej nejsem.
        • forpsi-wyh-s611171
          Rozdíl v hratelnosti je obrovský. Zatímco Verdun je lineární nahoru/dolů, tak Tannenberg umožňuje v novém módu Maneuver libovolný pohyb po mapě se zabíráním jednotlivých sektorů. Podobně jako v Battlefieldu 1 je respawn řešený náhledem na herní mapu a výběrem již zabraného sektoru či přímo možností respawnu po boku svého parťáka z týmu. Po 4 hodinách hraní mohu potvrdit, že ten rozdíl je opravdu masivní a přispívá k zábavnější hratelnosti.
        • Pouze nový game mod,nové squady,zbraně,mapy + navýšení počtu hráčů a mechanik.
          • Jack1947
            Takže takové DLC Early access
    • bukrr
      "Tannenberg"
  • Tak to je velmi pitomej článek

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit