Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Reeki

    Cata byl první datač proč jsem přestal hrát WoW, Pandy jsem hrál ještě méně,  Draenor skoro vůbec, Legion nebyl špatný, ale systém AP a náhodných legendarek mě odradil v dalším hraní a dále už je to raději bez komentáře, jsem zvědav kam až ten classik půjde, přijde mí to, že blizz si chce nechat opětovně proplatit za co již dostal zaplaceno.

  • po poslednom dni/dnoch ma zaujalo:

    ze vyjde CATA je pre mnohych asi OK ale zas sa budu opakovat situacie ako doteraz, raid vycisteni do par hodin po spustenii... cize tento Classic pre mna straca zmysel

    zaujimavosti zo SOD - to je nieco uplne ine.

    Sunken Temple a pre koho vlastne cele SOD je :) po zhladnuti streamov aj nejakch nazorov (aj asmonov)

    ak je pravda (nehcelo sa mi to dohliadat O:-) )ked boss ma v Sunken Temple viac HP nez boss v Naxe v povodnom WOW, je to na zamyslenie :) , cize cca 50kovy dung/ted raid ma silnejsich bossov nez posledny RAID vo vanille...

    a cistenie bossa 15minut+ , povodne aj trashu (pred nerfom HPciek). A to sa ted bavime o ludoch co hrali povodne RAIDy pred takmer 20rokmi, cize nejaky ten skill uz maju. maximalny BIS GEAR z Gnome raidu a podobne a tym padom priam nutny BIS nech ten raid vobec daju aj ked wipe je stale na slusnom cisle...

    Vysledok - SOD nie je pre cassual hracov ako som ja :D a vonkoncom nie pre povodnych hracov co maju rodiny uz (hodka/dve po veceroch nestaci, samotny raid trva povodne 6-7 ted asi 4hodiny)


    • sugyn

      To co popisujes je jeden z problemu retailu. Orientace na top 100 pve/pvp guild na zbytek se kasle. Raidy ani content nema byt delany aby to naplnilo pouze top 50k hracu.

      • twicer

        Orientace na top 100 pve/pvp guild na zbytek se kasle.

        Tak proto se měsíc po otevření raidu snižuje obtížnost aby si to užili i ostatní, oni do toho narvou stovky člověkohodin navíc, protože na zbytek se kašle. No to dá rozum!

      • ako co sa tyka retailu uz ide roky mimo mna, mal som BOA ale tam so mto hral mozno tyzden, Showlands ani Dragonflight nevlastnim uz vobec.

        Ale tiez som postrehol taketo nazory o retaile. teda v provnani so SOD  a preto som dal ten prispevok :)

        ciastocne sa to da pri SOD pochopit, proste z dungov zatial robia RAIDy a smeru ju ich pre top/hardcore hracov. Blbe je ze najblissie co mas k WOW vanile je asi prave SOD, teda pokial nie si masochista na HARDCORE server (kde zas zrusili auction houss a ekonomiku vlastne kedze presli na self found., je vobec nejaky Hardcore mimo self found? )

        CATA sa zas rushne a po mesiaci/dvoch ani casual nebude mat  so robit, to je mrtvy smer imho. (+som zvedavy kolko hracov povazuje CATA za Classic ale Blizzard uz roky ani pri retaile cisla nedava cize sa da len spekulovat kolko pri CATA ostane)

        • sugyn

          Ja hral Legion a Shadowlands z poslednich datadisku (Cyberpunk se posunul a ja si naplanoval dovcu na to) jsem PvE hrac a ja co jsem videl tak je to silenstvi kolik mechanik a jejich kombinaci co se na tebe vali kazdou vterinu plus komplikovane rotace u postav. 

          Dalsi vec je ze v retailu v LFD tebe nikdo ani nepozdravi, vsichni to zbehnou a jdou pryc. Pokud udelas chybu tak jede okamzity kick. 

          Hardcore absolutne nechapu, nevim kdo si o to prosil a proc to vubec existuje. Podle me je to zbytecnost.

          Podle me nejvetsi hloupost wowka jsou jednak addony, potom raidy delany na top hrace a jako dalsi vec:"Pujdes v patek vecer na pivo? Ne ja musim sedet od osmi do pulnoci v guilde na raidu" LFR tohle neresi nebo  to mohlo fungovat lip.

          Cely koncept MMO prestal fungovat a ze hry se stala neco jako singlovka s funkci online.

          • ten prvy odstavec mas asi ohladom retailu, to ma netrapi ako som uz pisal. (nemam ani tucha ako to tam teraz funguje/nefunguje)

            ale co sa tyka toho rushu/zbehnutiu je aj v SOD/classicu, najma ked pride nova faza/data/content.

            ale co sa tyka kicku, za celych cca 18 rokov som dostal asi dva, jeden bol ked som healoval a nevsimal vobec chat, tak ma kickly :D (odvtedy som pri dungoch a co zacal pouzivat healbot.)

            cize addony plne chapem aj ked som ich prve mesiace uplne ignoroval

            Hardcore je asi pre ludi co nemaju co robit s casom - nic pre mna.

            A myslim ze RAIDy su pre top hracov len, to je normalne, vzdy to tak bolo. Ked im je jedno vysediet pri monitore x milion hodin, je to ich vec, Kazdopadne nehral som nikdy stylom full-time jobu (pamtam si casy ked PVP ak si chel byt grand, musel si to brat ako full-time job-cize nir pre mna z tohoto hladiska + PVP nie je tiez pre mna.)

            a WOWko davam ako single s obcasnymi zastavkami v instanciach :P

          • kostejnesmrtelny

            Ten tvůj poslední odstavec začal platit právě u Catáče. 

            Úplně si vzpomínám, na ten řev po nerfu úvodních dungeonů, který najednou po WotLK představovaly určitou výzvu a s náhodně poskládanejma grupama nekomunikujících dementů se zkrátka wipovalo i tam.

            No, a pak už to šlo jenom do hajzlu.

  • Proky

    Cataclysmem nějak pro mě začal úpadek Wowka, příběh mi tak nevadil, ale nelíbilo se mi, jak změnili lokace. A další datadisky už měli své pro a proti. Ale do WOTLK to byla boží hra

  • twicer

    Jsem zvědavý zda se někdy sníží ktomu, že ty předplatné rozdělí mezi classic/retail/jiné.

    • akurat ze predplatne/subs budu stale rovnake, aj ked imho do classic normalneho (cize WOW/TBC/WOTLK/CATA) musia investovat najmenej, kedze vicemene vsetko uz napisane maju acim novsi data, tym menej prace na prepracovanie na novy hardware. (moj osobny pohlad, nie som programator ani nic z tejto oblasti)

      • twicer

        Jj až se komunita ještě více rozpustí mezi jednotlivé verze hry a retail, jehož ůdržba bude stát nejvíc, bude bojovat o dostatečnou základnu pro pohodlný chod, tak uvdíme jak akurat ze predplatne/subs budu stale rovnake.

        • este nedavno by som povedal ze pre vsetky verzie hry bude rovnake predplatne (cize 11-13EUR/mesiac podla dlzky predplatneho)

          ale po prevzati Microsoftom som si nie az tak isty , tu som sa sekol aj pri predpovedi zliav k Diablo 4, to kolko zliav za ten necely rok stihlo mat si u Blizzard hier ani nepamatam, kedze zvacsa drzia ceny rok na rok, teda drzali. Jedine co aj pocas zliav drzi svoju klasicku cenu uz cele roky (v podstate od 2004) je Subscription k WOWku, to sa nehne ani o cent a tym padom som skor stale nakloneni k tomu ze sa cena nezmeni. (a ake boli naivne predstavy niektorych ludi pred vydanim WOWka vanilly ze cena 5-6 EUR/mesiac :D )

  • Kompost

    za par rokov vydaju verziu "WoW: The Ultimate Classic"  a pojde dojicka odznova...

  • radim sa k tym kto zacinali na vanille (neskor) a osobne uz Cataclysm ako Classic WOW neberem (uz len pre tu predelavku sveta, aj ked napr. predelit Barens bolo pre mnohych potesujuce).

    mensie doplnenie/oprava: Shadowfang Keep bol uz na vanille, ale tusim ho pri cataclysm obnovili. (z lore hladiska to malo cca zmysel- worgeni a co) a s tym prisla era omladzovania starsich dungeonov.

    par dni spat/ky som skusil Classic WOTLK, vobec ma to uz nevtiahlo, ale SOD celkom mozem..)


    • Derp_1337

      To je vlhký sen vývojářů. Znovu vydávat staré datadisky (s drobnými změnami) a nechat si za to znovu platit.

      Garantuji ti, že WoW Classic si projde znovu většinou datadisků.

      • sugyn

        A s tim bohuzel i vsemi problemy. Uz u TBC jsem v guilde rikal ze u Pand to znovu zdechne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit