Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 100 hodin mi zabere i Fallout, Witcher 3, Prey atd..
  • Nové video https://www.youtube.com/watch?v=1cn4Hg6q9XU
    • x_ander
      Vypadá to parádně.
  • Na hru se těším, věřím, že příběh bude výborný. Jediné obavy mám ze soubojů, stále na mě působí jako nešťastné řešení. Ale uvidíme na živo. Hru ale koupím až po prvních recenzích. Kupovat jen z důvěrou je dnes vcelku risk.
    • Ty souboje jsou to, co dělají tu hru hrou, kdyby to bylo jen o tom uklikat soupeře k smrti, tak by to byla nuda. Uvidíš, že až se to naučíš včetně komb, tak se na to budeš dívat úplně jinak a souboje v jiných hrách se ti najednou budou zdát nudné
      • Třeba máš pravdu.
  • 8. global top seller prave ted.
    • Hlavně nepodlehnout davovému šílenství a kupovat až po recenzích.
      • Úplně stačí používat svůj mozek a neřídit se tím, co říkají ostatní, zvlášť když je tam možnost refundu *7*
      • Někdo to musí kupovat v den vydání, nedokážu si představit, že by v den vydaní vyšli akorát recenze a koupilo si to třeba 100 lidí. To stejné premiéra filmu. By byl určitě trapas, když by nikdo nepřišel a všichni čekali na recenze. Ať se každý rozhodne sám. Když tak vrátí.
    • Podle steam spy už stoupají "Owners".
  • to je na jednej strane super, no tych 9km stvorcovych je na 100 hodin popravde veeelmi malo...som zvedavy, ako sa s tym popasovali tvorcovia, aby nenastal velky stereotyp a navstevovanie dookola tych istych lokalit
    • Mart9
      Nesmíš těch 100 hodin brát tak vážně. Standartní herní doba bude 30 - 50 hodin, akorát pokud si to budeš hodně užívat, tak bude delší.
    • V GTA taky hráč jezdí pořád dokola po stejných lokalitách, Gothic má taky celkem malou mapu, ale působí obrovsky a je stále co objevovat, i když se lokality stále opakují. Stalker to stejný. Nebo South Park. Skyrim byl obrovský, ale pro mě nudný. Něčeho takového bych se asi nebál, ale záleží jak nakonec bude působit hra. Dnešní RPG se snaží hráče stále posouvat dál a dál do nových oblastí, ale mám radši když si určitý místo pořádně zapamatuji. Nedokážu si představit, že bych si zapamatoval ve witcherovi každou uličku v každém městě. Ani u Assassins Creed si většinou moc nepamatuji pořádně kde co je.
      • Já jsem na doporučení nějakýho článku při druhým průchodu hrou vypnul u Witchera minimapu (a zvolil nejtěžší obtížnost) a bylo to super, ta hra najednou byla násobně zajímavější. Normálně po nějaký době upadneš do stereotypu, questy řešíš jeden za druhým a mimo minimapu prakticky ani nezavadíš pohledem. Výsledkem je, že ani po dohrání vlastně nemáš pojem o světových stranách, nevíš, co kde leží a kudy se tam jde. Předpokládám, že zvlášť v KC bude možný řídit se informacemi typu "jeď po týhle cestě, u studny se dej na východ a až dojedeš k rybníku, tak už tu pevnost uvidíš."
      • No ale i to GTA V dohraješ cca za 30-40 hodin. A že by česká hra od nového studia s mnohem nižšžím rozpočtem udělalo větší hru? Tomu snad nevěříme. Čekám příběh max 8 hodin. Zbytek budou max nějaké copy+paste aktivity nebo collectibles, které programátor do hry přidá za půl dne a pak může říct, že to natáhl o 20 hodin.
    • tak teda 16 km stvorcovych....stvorec s hranou 4 km ....malo
      • Ono ještě záleží jak to přesně počítáno a v jakém je to měřítku. Jak už tu padlo... jsou hry co se pyšní kilometry a kilometry mapy. Ale když popojdeš o dset centimetrů a ukazcel cíle ti odečte dva metry, tak to taky není ono :-D
        • Je to jako standard v cryenginu, takže 1:1. 4x4km je maximum, co Cryengine zvládne. Podle mě je mapa dost velká, v betě bylo zpřístupněno ani ne 1x1km a i po pár desítkách hodin hraní jsem tam pořád objevoval nové místa... Oblivion měl stejně nebo o něco menšÍ mapu s tím , že to byl vesměs copy&paste a nikdo si nestěžoval... Velikost mapy není tak důležitá jako propracovanost a zatím žádná hra nemá tak propracované okolí jako KCD
          • Tak tvrdit ze nikdo si nestezoval na Oblivion je trosku odvazne tvrzeni :-) Kazdopadne nevim jestli se rozloha da se serii tes srovnavat. Ta nema nejvetsi exterierovou mapu, ale je hutka protkana dungeony.
  • schali
    Sem zvědav, ted lehce tukam AC Origins a musím teda říct, že je to mega a clovek si pak rekne jakou sanci ma maly studio proti takovymu kolosu. Zdanlive je to jinej zánr, ale vzhledem k tomu jak moc se rpg zjednodusují, tak uz to takovej rozdil není.
    • Má to jeden háček, AC nebo Farcry jsou založeny na úkolech, jako přes kopírák. Vyléz po stý na věž akorát někde jinde není zábavné.
      • A těch 100 hodin v Deliverance čekáš jako 100 hodin propracované unikátního neopakujícího se obsahu? To nezvládá ani Rockstar. Natož Vávra. Bu´d tu herní dobu hodně nadsazuje, nebo do ní počítá nějaké šílené copypaste grindování
    • přesně na to tahle hra dojede, že se snaží přiblížit se (kvalitativně) hrám jako je skyrim, což s tím budgetem a lidma prostě není možný
  • "Samozřejmostí bude day one patch." Jsem sám komu příjde, že samozřejmostí by v day one měla být odladěná hra která patch nebude potřebovat minimálně půl roku? Jasně takový Skyrim vyšel zabugovaný a některé bugy nejsou odstraněny ani v GOTY edici ani v SE, HD či jakékoliv jiné "ždímací" edici. Jenže The Elder Scrolls hry byly bugfest vždy. Naproti tomu GTA5 nehraji online a neregistroval jsem, že bych musel za ty roky od vydání "patchovat". Podobně The Witcher 3, stále mám na disku day one verzi, dohráno 2x bez patchování a vždy bez problémů.
    • Jinými slovy stále máš na disku day one, protože jsi pirát. Ono to naštve když se na tortentu objeví day one verze, ale už ne těch x patchů
    • day one verzia Witcher 3 je oproti verzii ktoru som hral o cely rok neskor absolutny s...t...witcher3 dostal nesmierne mnozstvo patchov a hra ich nepopieratelne potrebovala
    • Ty jsi witchera dohrál, ale ten patch vyšel právě třeba pro někoho, kdo to dohrát nemohl. A to je potřeba opravit v day one patchy, jinak to prostě vrátíš tu hru na steamu třeba.
    • Ano, měla by být, tak jak to bývalo dřív. Prostě vyšla hra a byla funkční a vývojáři asi slavili. Jestli vyšel někdy patch, tak až za nějakou dobu. Dnes je to jinak. Spoustu her má day one patch. Jde o to, že spoustu problému se projeví až u jednotlivců, kteří mají s hrou problém. U někoho se ani nemusí projevit. Jenže to už je v dnešní době samozřejmost, že by to ani v článku zmiňovaný být nemělo nebo se na to ptát. V dnešní době prostě zapneš steam a patch se ti nainstaluje a hraješ. Taky už jde hra vrátit, takže zjistíš že ti nejede, vrátíš.
  • Vlk taky sliboval a jak dopadl
  • přiznám se, že v poslední době jsem skoro nic nehrál, skoro už rok. Důvodem je hlavně čas, resp kdybych tomu ten čas udělal, tak by mi zase chyběl na jiné věci.
    Ale mám v plánu si (někdy) zahrát Elex, Kingdom Come, Divinity II
    • Hmm. A koho to jako zajímá?
    • jestli vyzobavas, tak si na divinity udelej hodne casu...

      jednicka mi mohla trvat tak 50h, tohle mozna 130-150h
      • pamatuju že jednička byla taky docela dlouhá, tuším že tak 60 hodin jsem tam nechal. Zpočátku super, poslední 2 mapy už mi přišly natahované.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit