Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    neznie to zle. uvidíme, v akom stave sa hra dostane do plnej verzie. síce žiadne prevratné novinky neprináša, ale podľa dojmov aj komentárov sa zdá, že so stávajúcimi prvkami pracuje dobre.

  • SixThe9th

    Reakce na Jan-Solc 

    Ano, k tomu jsem neco napsal uz vyse. Nesouhlasim vsak s tvrzenim, ze jde o chybu o designu. Je to tuha mechanika, ale planek cesty kazdou urovni je dopredu znam. Ta navic obsahuje radu krizovatek, ktere umuznuji dalsi takticke rozhodovani. Je-li bo absolvovat vice souboju nebo spise doplnit manu/zivoty, etc. tohle vetsinou funguje dobre. Prijde mi to osobne navic jeste lepsi nez v nekonecny backtracking v DD, ktery byl casto umorny az otravny. 


    Co se druziny tyce, mel bych pro tebe par tipu. Predne zacni na nejnizsi obtiznosti, na hrbitove postav hlavne arenu a mauzoleum (XP a zdravi), ty idealne upgraduj co nejrychleji alespon o jeden stupen behem prvniho dungeonu. Nez zacnes s alchymii, napln nejprve idealne vsechny druziny a ty pak upgraduj at ti nepochybi ke konci urovne. Spise nez trenovat jednu super druzinu, zkus mit co nejvetsi pocet jednotek alespon na 3. urovni a nekolik elitnich. Skupinu skladej tak aby fungovala co mozna nejsynergicteji, pridel artefakty idealne jen na svym nejsilnejsim monstra. Pokud si troufnes skrizit zbrane s elitnim oddilem hrdinu, mas dvoji moznost - poslat tam nejdriv cannon fodder a oslabit je, protoze na rozdil od bosse, tito se neregeneruji anebo tam poslat svoji elitu rovnou. U bosse podobne, paklize nemas prectenou jeho taktiku a mozne slabiny - posli kanonefutr na prvni bitku a az si budes jistej, jak na nej posli nejsilnejsi eskadru, idealne pak mit alespon 2 vyrovnane druziny schopne se s nim utkat. S touhle strategii jsem prosel prvni dve urovne pomerne hladce. Navic kdyz potom restartujes, otevre se repertoar ozivitelnych nemrtvych, takze ja jich mam ted napr. k dispozici 12 z 16. 


    Ja mam vitku spise k tomu, ze rada z nich je prakticky nepouzitelna a tim padem spise na okrasu, coz mi v DD zas tolik neprislo. 

  • Tahle hra mě hodně překvapila (příjemně). Je originální, zábavná, má ale jeden obrovský nešvar, který snad je otázkou early acessu a vývojáři ho ještě nějak vyřeší. Ve hře existuje totiž jen cesta vpřed, žádné odbočky, náhodné boje, aréna nic takového. V čem je problém ptáte se? Teoreticky by to ničemu vadit nemuselo, kdyby mechanika hry nebyla taková jaká je. Zkušenosti, ba i stavební materiály na výrobu monster totiž lze získat pouze z boje, které jsou fakt dost tuhé. Navíc jakmile boj prohrajete (což se může stát raz dva) přijdete o celou družinu monster, které jste si třeba několik hodin piplali. Jen tak mimochodem totéž se stane i když vám třeba hra uprostřed boje spadne, nebo vypnou elektriku. Čili velmi snadno se Vám třeba může stát že procházíte dungeonem, vypipláte si skvělou družinu na kterou jste hrdí a dolezete k bossovi, který vás rozmetá na cucky. OK je to těžká hra řeknete si zkusím to znovu. Postavíte si čerstvé nové rekruty, které ale samozřejmě nemáte už jak vytrénovat, protože existuje pouze cesta vpřed, a zkušenosti získáváte pouze z boje. Čili hra Vás donutí jít do boje s Bossem s družinou rekrutů, kteří samozřejmě dostanou na p*del ještě víc než vaše ostřílená monstra. Takhle si to ještě jednou dvakrát zkusíte než vám dojdou stavební materiály, které se ale taky získávají z boje. Takže jste v pasti a zbývá jen začít od znova. Řekl bych že to je hodně chybný herní design a pokud je to záměrem, tak hodně hloupý záměr. Hra je hodně tuhá, dost často i hodně založená na náhodě a tohle je úplně špatný způsob herního postupu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit