Dojmy z Gamescomu: The Blood of Dawnwalker bude víc než Zaklínač s upíry
-
Ten soubojový systém vypadá dost lacině. Zajímá mě jak se to bude hrát skuetečně. Takto mě to vůbec nezaujalo. Atmosféra je nicméně zajímavá.
-
Chápu, že je to "můj problém", ale jakmile se někde u chystané hry, která na první dobrou zaujala, dočtu o mechanice libovolného druhu časového pressu, okamžitě ztrácím zájem 😥. Chodím si ke hrám odpočinout, ne se stresovat víc než v práci 🤣 (což paradoxně neplatí u hororů, "stres strachu" mi nevadí 🤔).
-
-
Ten časový pres nebude reálně časový, ale spíš výběrový. Prostě budeš moct udělat konečný počet rozhodnutí za den. a i za hru. Podobně jako když máš omezené množství peněz nebo jiných zdrojů.
Podle mého by to mohlo vadit hlavně těm, co chtějí vysbírat všechno, ale jinak si prostě vybereš pár možností a půjdeš dál. Nejspíš tím chtějí omezit tu obvyklou aktivitu před přechodem do další lokace, kdy je jedno, že všichni strašně pospíchají a celý svět je v plamenech, ale hráč (a tím pádem i jeho postava) se rozhodne ještě několik týdnů plnit bezvýznamné vedlejší úkoly.
-
-
No ale to mě na tom právě baví... Proč si jako nemůžu dělat questy a jet hlavní storku podle sebe? Chápu nutnost odehrát či projít určitými milníky pro zdařilý progres příběhem, ale aby za mnou stál týpek a žduchal mě do zad, že teď už ne, teď musím popojít dál a ne, nemůžeš jít ještě támhle do té vsi trochu nalevlit, tak to teda ne. To fakt ne.
No ale nebudu předbíhat, třeba se nim to podaří nějak skloubit ku spokojenosti všech. Ale zatím teda popravdě z toho nemám moc nadšený dojem.
A souhlasím, že ty souboje zatím vypadají jako něco z budgetového rpg od Spiders z roku 2012.
-
-
Tak asi tipuju, že napoprvé musíš vybírat dle času. Ale pak bude nějaký new game+ a tam už třeba nebudeš pod časovým tlakem a splníš si vše na 100%. Hned bych to neviděl černě. Aspoň jednou to projít, jak chtějí tvůrci, a pak určitě bude něco bez času nebo nějaký mod atd.
-
Taky si můžeš zahrát jinou hru, nikde není psáno, že každá hra musí být pro každého.
Když mluvíš o levelování, tak tohle pomůže vyřešit komplikace s balancováním soubojů. Ano, jsou lidé, co se rádi přelevelují a pak si užívají power fantasy (částečně mezi ně patřím), ale u her se silnějším příběhem mě to vytrhává z atmosféry.
-
-
-