Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 3x sem prosel early access , uz se fakt moc tesim , grafiku neresim , chci pribeh a moznosti a toho tady je pozehnane
  • Už mam predobjednanou sběratelku xboxove verze. Nemůžu se dočkat.
    • Morraw
      Myslíš Day one edici nebo tu se soškou ? Druhá jmenová tu totiž není běžně dostupná. Xzone už o zrušení informovalo.
  • Grafika se mi nelíbí a město v útrobách mezigalaktického slimáka mi teda Torment taky nijak nevokuje.

    Přijde mi, že Pillars i Divinity vypadaly líp...
    • Numeneru jako pen and paper "svět" stvořil týpek, co dělal na Planescape "světě" pro ADnD a "duchovně" i na to odkazuje. Tím pádem převzali tvůrci tuto myšlenku i pro prezentaci PC hry a hrozně to prodávají. Přímo v pravidlech jeho text:
      The first was a product line I worked on a long time ago called Planescape®. It was a setting full of mystery. It never
      allowed itself to be pinned down. Planescape was weird and wild and imaginative. It was a setting about mood and
      ideas and amazing vistas more than it was about nailing down every little detail. It experimented with narrative voice
      and different kinds of presentation that stressed story, emotion, and flavor. So I knew it could be done.
    • Planescape byl ze sveta ADnD, tohle je z nebo podle ,,Numenery,,.

      http://www.numenera.com/what-is-numenera/
      • Kremser básní, jak město v útrobách slimáka je "typický Torment". To si nemyslím. Numeneru ani dračí doupě neřeším.
        • No nevim v Tormentu jsem navstevoval spoustu bizardnich mist, takze pokud v Numenere budu take navstevovat spoustu bizardnich mist = vnitrek mezigalaktickeho tvora, tak to odpovida tomu, co jsem delal v Tormentu
      • Myslím že Chumbaba naráží na to, že má jít o duchovního nástupce Tormentu, což mezigalaktický slimák úplně není..
    • Souhlasím, že slimák nemá s původním Tormentem nic společného, na druhou stranu, v tom ADnD Planescape settingu se asi podobné věci děly - četl jsem kdysi nějakou trilogii z tohoto světa a její část se odehrávala na obrovské mrtvole nějakého dávného boha, která plula někde v prostoru...
  • Divím se, že zrovna takovou hru udělali i na konzole. Běží to na jakýkoliv šunce a číst několik biblí na TV ze 3 metrů mi nepřijde jako pohodlný zážitek.
  • Wasteland 2 a průměrná hra ?!? Ani náhodou !
    • Paulcz
      podprůměrná :)
  • Chim
    ... izometrických RPG značek ...

    Cože? *7*
    • A proč že to neni izometrie z odborného hlediska?
      • Paulcz
        Izometrie - tři osy navzájem svírají úhel 120° a všechny délky se nanášejí ve stejném měřítku (1:1:1). (https://cs.wikipedia.org/wiki/Axonometrie). Takové zobrazení v žádné hře snad ani není. Většinou se používá dimetrické - 127° + 2x 116° atd.
    • Fordzy
      Zase budeš tvrdit že to není izometrické. *1* Si prostě nikdy nedáš pokoj. Ber to tak, že se tomu prostě říká žánr "izometrických RPG".
      • On sa snažil vyzerat ako skuseny herny developer ktoreho tituly su celosvetovo zname ale nevyšlo mu to a bol to skorej taky vykrik zo studne
    • Budu hádat. Ani jedna z těch her neni izometrická, co?
      • profesionali/herni kritici :D z najvacsieho a najlepsieho webu v cz/sk :D
      • Chim
        Tak i průměrně inteligentní orangutan při pohledu na screeny z těchto her by měl jasno. Pro herního novináře je to ale zdá se pořád neřešitelný hlavolam.

        Zase mě tu za trest aspoň týden neuvidíte. Neplačte, sami jste si to zavinili.
        • snorgrind
          Ja bych to tak nehrotil. Isometrickej pohled pro vsechny hry s pohledem "shora" je hodne zazitej. Kdyz zacnes takhle slovickarit tak by isometrickej nemohl byt ani starej fallout. To opravdu chces tohle ?
          Pro priste bych ti doporucil vzit si prasek a vesele to ignorovat.
          • Tak je na "znalci" novináři aby nešířil dále fámy, že pohled shora = izometrický.
            Je dobře, že to připomíná a je blbě, že to novináři ignorují.

            Takto se totiž opakovaná lež stává pravdou i když to je pořád lež. Vidíme to třeba v novinách... Přitom stačí tak málo. Neignorovat pojmy které existují. Jak by to vypadalo, kdyby si každý pojmy vykládal sám? I když se to děje tak to je blbě a pak se ten člověk pouze ztrapní...
            • @Tonda

              Ještě nadladit a podladit. *5*
            • zaty: Tomu věřím, všimnul jsem si, že to používá třebas Vávra. Ale to nemění nic na faktu, že to je špatně a nelogicky. Tak nevím, jestli je horší "odladit", nebo místo postava napsat "charakter" *4*
            • Tonda: Možná jsem zdeformovaný tím, že pracuji jako vývojář, ale slovo odladit je fakt v kontextu vývoje aplikace nebo hry běžně používáno minimálně 15 let.
            • Paulcz
              Stačilo by psát: "z nadhledu".

              Pokud řešíte "odladit" zkuste si pustit některé z videí kde jsou lidé z redakce Games (Homola, Pecháček, Smutný..) se svou prapodivnou mluvou. Je to něco co kdysi připomínalo češtinu s něčím co kdysi připomínalo angličtinu.. peklo :)
            • Hele, kdybysme se měli šťourat v každý volovině, neděláme nic jinýho. Umělá inteligence ve hrách taky nemá s opravdickou AI nic společnýho. Ber to tak, že izometrická hra je zažitej termín, a ač to zhusta neni skutečná izometrie, lepší nemáme. Myslim, že označení "RPG z pohledu zvrchu a jakoby naštorc" by se asi úplně nevžilo.
            • zaty: Podle mě můžeš něco naladit, sladit, vyladit, možná poladit. Potom třeba psa nebo kočku můžeš odčervit. "Odladit" by tedy znamenalo hru ladu zbavit.
            • Co je na slově odladit patvar? Je to úplně normální slovo, český ekvivalent ke slově debug, tedy vyhledání a odstranění chyb v programu.
            • snorgrind
              To je sice hezky, ale podle me nema smysl rozdelovat jeden zanr her na nekolik dalsich podle specifickyho zobrazeni herniho sveta jen proto, ze je to tak spravne. To se hodi spis na technickej rozbor hry.
            • Každý ví, o co jde, a dělat kvůli takové konině chytráka je ubohost. Mně třeba víc vadí často opakované patvary typu "ODladit" hru. To je totální nesmysl, objeví se to tu skoro v každém článku, ale nikomu to zřejmě nevadí, takže to asi budou za chvilku říkat všichni.
        • Ty jsi ale troubelín.
        • A po obědě žádné viržínko!!!
  • trochu mi vadí, že to nebude nadabované. Taky ty fonty na čtení by mohly být mnohem větší. Nechápu proč text zobrazovat jen dole v malém okýnku, když má k dispozici celou obrazovku.
    • Textové okno jde už v EA zvětšovat dle libosti
    • Velikost textu i font by mělo být možné ve finální verzi změnit. Stejně tak okýnko ve kterém se zobrazuje text v těchto hrách bývá možné upravit, takže bych se toho nebál.
    • Protoze retro hipsterina
  • Pro mne bude rozhodujici jestli tam bude tuna textu (jestli jo tak nehraju). Jinak by bolo fajn vydat to i na tablety. Preci jen 2d neni na PC to prave orechové
    • Veskoslav
      Maxíčku, jdi si zase hačnou do kouta.
    • tohle je daleko nad tvoji mentalni uroven, ani se nesnaz *3*
    • Chim
      facepalm-smajlík
    • budou tam 2tuny textu. nemusis se tomu dal venovat. hezky vecer
  • Ty vole, kdybych vedel, ze za mi prachi bude Fargo zvat pisalky z games na chlebicky, tak to nikdy nebackuju111
  • tesim tesim at uz je to tady :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit