Dosavadní záběry ze Cyberpunku 2077 jsou matoucí, ve hře nebudou cutscény z pohledu třetí osoby
-
Matoucí jsou hlavně tyto články-nečlánky.
-
Kecy. Pro každého je imerze něco jiného. Pokud chtějí 100% imerzi, tak at udělají fps a tps jako v TES. Tohle jsou jen PR hemzy.
-
-
Souhlas, za mě z toho spíš smrdí že animace v tps jsou rozbitý nebo vypadají blbě a nechtějí tam tu možnost proto dávat, protože moc práce.
-
-
Nevím jak ostatním čtenářům, ale mě by bohatě stačil jeden článek o C2077 týdně.
Třeba by potom bylo více času na recenze her. Na druhou stranu chápu že vám každý vydavatel hru nepošle a taky že recenze zabere mnohem víc času než něco jako tenhle "článek". -
No fajn, já s tou jejich imerzí (ať už to znamená cokoliv) nemám problém, ale potom teda chci aby byla nekompromisně vyhozena třetí osoba z řízení vozidel, jinak se ten záměr rozplyne jak pára nad hrncem...
-
pro mne teda bude "immersion breaker" spis pokud budu prohanet motorku z pohledu treti osoby... na to zvyklej teda nejsem :D ale tak zahledl jsem tam i pohled z poza riditek tak snad to bude volitelny :)
-
Kdyby to byla VR hra, tak neřeknu, ale nemyslím si že Imerzivní zážitek potřebuje fps pohled, třeba Kingdom Come je imrezivní a je to super ale vadilo mi že postavu nevidím tak často. Jinak FPS kameru uvítám
-
-
Ty si zároven odporuješ v jedné větě nebo jak ? nebo by si radi FPS s možností přepnutí do 3ps ?
-
-
Líbí se mi že hra bude z první osoby, hrál jsem tak Skyrim ale tam se mi líbilo že jsem se mohl na dlouchách cestách pěšky kochat svou zbrojí z třetího pohledu, zároveň jsem ve skyrimu měl pocit že v rozhovorech z první osoby jsou rozhovory velice neosobní. Ale co já vím CD project asi ví co dělá.
-
-
Tohle je už o dost lepší taky nechápu že 3rdps jenom, rád bych měl možnost se přepnout nicméně tohle nemá být ani jedno Zaklínač ani Skyrim a Fps pohled bude působit více autenticky zase. Hele aspon uvidíme postavu v inventáři to stačí ne ?
-
-
-
-
Dovolim si nesouhlasit se zaverem clanku, ze "....tady jde o pribeh nekoho ciziho, ktery vam nekdo vypravi...". Na me spise dane kroky pusobi tak, ze cilem je aby to prave nebyl pribeh nekoho ciziho, ktery vam nekdo vypravi, ale aby to byl pribeh hrace, ktery proziva a v tom je pointa te uvazovane imerze. Napriklad v Zaklinacovi hrac proziva pribeh nejake definovane postavy, neni to "on", podobne treba v Deus Ex je to postava Jensena a tak dale, se kterou se hrac vice ci mene uspesne ztotoznuje. V Cyberpunk by ale ta osobnost postavy V mela vice reflektovat osobnost hrace, v tom prave chapu podstatny rozdil v Cyberpunk, ktery se tvurci podle i drivejsich rozhovoru snazi navodit.
-
Výborně. Jakýkoliv posun v "immersion" ve hře vítám. FPS pohled je a vždy byl ideální cestou. 3rd person už mi leze krkem.
-
herní trh je tak otravně specifický. když někdo píše knihu, tak o ní neví nikdo nic, dokud nevyjde. když někdo dělá film či seriál, tak vyjde trailer, promo fotky a maximálně nějaké leak záběry z natáčení. ale hry, kde ten vývoj produktu musí být šílený a mnohokrát se mění, ukazují všechno možné snad už od prvního měsíce práce. každá capina je probíraná a hodnocená roky před vydáním. že to těm tvůrcům za to stojí.
-
-
Pokud chcou mít na chleba, tak prostě musí využít díru na trhu ikdyž je to třeba náročné.
-
-
Maxianimal: Ide o tom, že potom detailný editor tváre postavy a možnosť na seba v inventári nahadzovať oblečenie takto stráca akýkoľvek význam.