Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jenže to byla úplně jiná doba a nároky hráčů taky někde jinde. Za absurdní ceny dnešních her (až do výše stovek mil. dolarů) si můžou hráči sami honbou za polygonama a shaderama. :) 2 mil dolarů je z pozice takového studia naprostý pakatel a skutečně to uživí jen malý tým (je to totiž rozpočet jejich malých her typu Stacking nebo Costume Quest)
  • Cosi
    Od posledního podcastu si pořád říkám, jak by vypadala adventura za 2-3 miliónů dolarů vyvíjená ve "východní" evropě nebo v německu. Přeci jen za milion eur vypadají Minewars opravdu dobře a je to daleko rozsáhlejší hra jak adventura. Nevíte pro srovnání kolik stál třeba takový Posel smrti 2 / 3?
  • Black_Hand
    tak 2,25 milionu byl rozpocet full throttle po zapocitani inflance (dle tima, ktery to nasel nekde na internetu :)). na grim fandango se to jeste nevysplhalo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit