Přejít na výpis diskuzí
Dr. Proton a klonové z přídavku pro Duke Nukem Forever
12.12.2011 | levis
16 příspěvků
-
DNF je kur.. povedená hra která v pohodě nějáký Codko převálcuje se zavřenýma očima. Codko se už vyrábí za účelem vytřískání prachů. Jinak CODMW3 totální propadák. Grafika absolutně na pí.. hratelnost je úplně stejná jako CODMW, CODMW2. Duke je pro mně kandidát na hru roku.
-
no DNF sa ani TROCHU nepodaril
-
Duke NF - totální průjem - takže další přídavek je pouze kupa hnoje.
-
Jediný DLC které mě zítra zajímá je Back to Karkand! :))))
-
-
amen
-
-
lol *1*
-
-
-
Super! Ani jsem nevěděl, že je nějaký takovýhle přídavek ve vývoji - o to víc mě to potěšilo. DNF se sice možná trochu nepovedl, ale zábavný být dokázal. Stejně tak zábavná dokáže být dnes i prapůvodní koncepce Duka a jiných podobných her, zejména pro ty hráče, kteří na těchto hrách prostě vyrůstali a nesmazatelně se jim vryly do paměti. Jej, co já se Duka 3D nahrál - to byly stovky hodin! Ne jako dnes, kdy si z toho obrovského kvanta různých akčních her něco jednou zahrajete a za měsíc už si na to ani nevzpomenete. Dříve to prostě bylo jiné. Ach ty zlaté časy… *2*
Před pár dny jsem z nostalgie rozehrál Shadow Warrior, protože se o něm někdo zmínil ve Fight Clubu a ve mě to vyvolalo nával dávných vzpomínek. Pro neznalé - SW je stařičká hra od stejných tvůrců jako Duke. A musím přiznat zjištění, že mě i po tolika letech stále baví, a to mnohem víc než ty dnešní "super-realistické" střílečky, co si hrají na válku a podobné konfliktní situace plné cool efektů. Nevím čím to je, ale ta hratelnost mi přijde mnohem zábavnější a upřímně lituji všechny mladší hráče, že neměli možnost tak jako já vyrůst na těchto starších hrách. Ty měly totiž opravdu své osobité kouzlo, které v dnešních hrách postrádám čím dál víc. A to je škoda *7*
Takže abych to shrnul – jsem rád, že pro DNF vznikl nějaký přídavek, protože dnes je skoro každý takový počin vzácností. Určitě ho s chutí vyzkouším. Staré hry typu Duke, Shadow Warrior, Doom a podobně nikdy nebyly o dokonalosti, realističnosti a bůhví čemu ještě. Vždy šlo jen o hratelnost a zábavnost, a o tom by přece měly být všechny opravdové "hry" *3* -
-
nj DN3D, SW alebo Blood na rovnakom engine boli jednoducho klasiky *3* V dobe keď malo prostredie pár tisíc polygónov a kreslené sprity ktoré majú aj dnes neobyčajné kúzlo, sa mohli vývojári sústrediť viac na gameplay ... a tak to aj vyzeralo. Všetko má svoje +-
-
-
A jak to bude dlouhý ta singl část? Uvažuju o koupi ale záleží na tom jak to bude dlouhý, nedělám si žádný iluze za 800MSP ale snad pár hodin...
-
A současný humor je jaký, smím-li to vědět? Duke je prostě klasika.
-
-
Pokud považuješ házení exkrementem za kvalitní humor, nemáme se očem bavit... *3*
-
-
Ano máš pravdu neni se o čem bavit. Hru jsi nepochopil to je celé.
-
inteligente..
-
-
* pro Core
-
-
Koho tohle ještě může zajímat? "Humor " jako z '96 roku, naprosto nepovedené vzkříšení Duka. Zbytečné kopání do dávno vychladlé mrtvoly... Šeď, nuda, podpůměr. *12*
-
-
Ve světě, kde se CoD sralbotky prodávají jak rohlíky, nikoho jeden Duke nezabije...
-