Přejít na výpis diskuzí
Dragon Age: Inquisition předvádí svět a nový grafický kabátek
6.3.2014 | Aleš Smutný
49 příspěvků
-
Chci družinu (fakt mne nějak neber FPS RPG ala Skyrim či Zaklínač), chci pořádný vztahy mezi postavami, chci zajímavý příběh (ne za každou cenu bombastický plný neustálých zvratů), chci lehký management postav i boje, jako byl v jedničce a pak budu naprosto spokojen *5* Všechno ostatní bude jen příjemný bonus, který ale asi nedocením.
-
-
A trpajzliky bys nechtel ?
-
-
Hlavně už ne Oghrena
-
-
-
Ked to bude ako DA2 kde som kosil hordy spawnujucich sa nepriatelov ala cod tak s panom bohom...
-
ak to bude končiť, so Sandalom na vrchu veže s mágiou, pripájajúc nejaký artefakt s troma možnosťami na výber, tak nech si to nechajú rovno teraz...
Ak to má byť rovnaká príbehová srágora ako ich posledné tituly, tak to si radšej spokojne vystačím s DA:O, ME1... -
Ať ukážou cokoli, vždy si obyčejný čecháček najde důvod ke kritizování. *9*
Tož reakce na "odborníky" -
-
Tohle stezovani si na 'cechacovstvi' je mnohem trapnejsi nez jakekoliv narky nad hrou. Jsem na to alergicky a to nejen na hernich forech. To mate tak male sebevedomi o svem narode nebo jsou lidi tak naivni?
-
-
Nádherný ♥
-
epicke nieco :) tesim sa , snad to nepokazia ako dvojku , verim im
nech to ma co najviac dobreho z DA 1 , a pripadne mass effectu kedze ako ide doba hry sa ulahcuju pre kretenov co nevedia hrat -
-
Verit jim chce hodne viry. Nebo neznalosti...
-
-
bioware sklamal len kvoli EA, no chyb z dvojky sa dufam poucili a zas spravia kvalitne rpg, a tak isto aj mass effect, su to az moc dobre hry na to aby ich uplne pokazili, cize nemusim ani verit , je jasne ze 6 bodove hry to nebudu
-
-
-
Pokud si dají záležet hlavně na možnostech skupiny, pak jen tohle bude stačit k tomu, aby se hra ujala mezi ostatními 2014 RPG hrami ^_^
-
Některé lokace z videa mě hrozně připomínaj Gothica 3.
-
-
Když ukázali hradby a hned vedle stromy vzpomněl jsem si na Gothic 2 a Khorinis.
-
přesně to mě napadlo když sem viděl ty venkovní lokace, gothic..kéž by..
-
-
Mému srdci by udělaly radost souboje z jedničky, upřímně kolik takových rpgček tady je? Momentálně žádná. Nevidím jediný důvod, proč by ty souboje neměli čistě taktické. Radší čtyři těžké nepřátele, kde výborně využiji všechny kouzla, než 256456484 nepřátel s 10 HP, kde můj kouzelník bez nutnosti nějaký pozice automaticky vypálil salvu fireballu, pak se můj válečník roztočí a rozbije dalších 1564854 nepřátel z leva a já si mezitím mohu hrát na mobilu slovní fotbal. Mám obavy, ze možnost víceméně akčního hraní učiní taktický režim jako sekundární možnost. Snad se jim to povede, protože Origins jsem měl vážně rád.
-
-
Yep, "odborně" se tomu říká Trash Combat *4* ... V jeho absenci také doufám.
-
Teda DA:2 se vytýkalo hodně věcí a se spoustou z nich souhlasím, ale vytýkat jí nedostatečnou obtížnost už mi přijde fakt dost mimo. Ta hra dokázala bejt slušnej hardcore a jestli jsi si dal nejvyšší obtížnost, tak jsi se bez zastavování hry každý 3 vteřiny neobešel.
Tak snad to nezvořou, když to bude první DA hra, na kterou se bude radost dívat. -
-
No jo, ale byla obtížná debilním gamedesignem :D :D
-
-
-
Je to hezké ale takhle vypadá muj Skyrim s modama... Takže to neni nic čim bych se chlubil.. Spíš standard. Neviděl jsem moc postavy a NPC ale přišlo mi to trochu MMO a pohádkové. Doufam že brnění nebude moc jump-suit. To mě uplně odrovnalo na TESO, jak tam všechny brnění vypdaj jako jump.suit s texturou kovu. Nemělo to ten feeling oblečení. Prostě jen textura na tělo. žádný tvar nic. To se mi na některých fantasy hrozně nelíbí. Je to takové levné... Vlastně i mnoho zbrojí ve Vanilla Skyrimu je takových, až mody co sem si tam natahal přinesli zbroje, které vypadají uvěřitelně. V tomhle se mi líbí třeba takový Witcher, kde ty zbroje jsou hezky vymazlené a nejsou to jen jump-suity.
-
-
jump-suit? jump-suit jump-suit. JUMP-SUIT!
cisty Malkovich...
-