Přejít na výpis diskuzí
Druhá sezóna The Wolf Among Us se kvůli změnám v Telltale posouvá na příští rok
28.5.2018 | Václav Pecháček
18 příspěvků
-
A ždímáme prachy z debilních oveček dál...
-
-
Tak zrovna TWAU byla fakt dobrá hra ä Fables svět převedla hezky.
-
-
No vono i s klackem se dá zabavit na docela dlouho... ale hloupost by byla za něj platit, že?
-
-
To máš pravdu.
Ale když nebudeme odbíhat ke klackům, tak twau byl super, takže druhá série zní rozhodně dobře. To že jsou klacky zdarma nevidím jako důvod proč nekoupit fajn hru. Ale ty třeba vidíš souvislost :-D -
Náhodou to bylo dobré jen prostě to selhalo díky konci... a pokud bude pokračování ještě lepší tím lépe.
-
-
-
-
Radšej adventúry s nelogickými blbnami ako tieto nehry.
-
První řada byla dobrá, hlavně myšlenka pohádkových postav v reálném světě. Co bylo horší, byla rozhodnutí, která absolutně nic nezměnila. Na konci jste měl stejný výběr odpovědí a jste hrál za klaďase nebo hajzlíka. Tímto nešvarem trpí všechny většina her co jsem od Telltale hrál.
-
-
Uz jsi zkousel novej Detroit? Asi prvni hra, kde ty rozhodnuti maji nejakou vahu a kdyz hrajes ruzne fakt se nedockas stejneho finale :-) Trvalo to dlouho nez nekdo neco takoveho dotahnul do konce ale konecne se stalo.
-
-
Nemám PS ale myslím, že kvůli Detroitu a God of War si ho půjčím :) Nejlepší byl Life is Strange z interaktivních filmů. *13*
-
-
Taky řeším, že bych si PS kvůli Detroitu půjčil. Akorát jsem narazil na problém nekrabicovek - mám známého, co by mi půjčil Detroit. Mám známého, co by mi půjčil PS4. Akorát každý z nich je na opačné straně republiky...
-
-
-
Jo přesně jak píšeš tím jsou telltale hry známé na druhou stranu zzase když je tam příběh a tak to zas tak nevadí nebo aspon mě ne.Navíc si člověk na tohle dost rychle zvykne. Na Among the wolf 2 sjserm ale zvědavý to zase jo.
-
-
Ono hlavně, hráči už od Telltale víceméně ví, co čekat. Že je to vyloženě interaktivní film, kde ta interakce spočívá hlavně v QTE, většinou dobře napsaném příběhu a rozhodnutích, které příběh sice nějak ovlivní, ale ne opravdu zásadně.
-
-
No jo je už třeba to trochu ozvláštnit do budoucna nebo se toho přejedí i ty nejvíce otrlé.
-
-
-
Otázka je, jestli je za každou cenu nutné, aby byly konce různé a byly tam rozhodnutí, které skutečně něco změní. Nejlepší adventury historie taky měly jen jeden lineární příběh s jediným koncem (většinou).
-
-
Ono abych se přiznal, já nějaké větvení příběhu zrovna moc nemusím. K adventurám přistupuju jako k zajímavému příběhu, který si chci projít celý. Chci vidět všechno, co pro nás autoři připravili. Nemám rád, když vynechám některou část příbehu (nebo třeba i rozhovoru) jen proto, že jsem někde něco zvolil jinak.
-
Bez toho ale trosku postrada smysl to vydavat jako hru. At to pusti do sveta jako serial a bude to totez, jen s tim budou mit min prace :-) Celej smysl toho proc delat film interaktivni vidim prave v tom, ze ho muzes ovlivnit.
-
Nejlepší adventury historie byly založeny na logických hádánkách, které ve hrách od Telltalle ale plně absentují. Telltallovky s původními point n click adventurami nemají v zásadě víceméně, krom vyprávění příběhu, nic společného
-
Velmi dobrý postřeh, správný úhel pohledu, tak jsem se na to nepodíval. Určitě souhlas ale jen by neměl Telltale dávat hlášku, jak jsou rozhodnutí důležitá a jak ovlivňují hru.
-
-