Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na tuhle hru se těším už docela dlouho. Poslední hra Briana Farga byl tuším Bards Tale, který mezi hráči naprosto zapadnul. Hunted zapadne zřejmě taky, zejména pokud bude jen pro dva (kolik lidí hraje hry ve dvou a kolik sólo?). Pokud se ale povede single player, rád si jí zahraju.
  • Co je to za modu cpat vsechno pro dva a vice hracu? Uz me to prestava bavit, hry maji minimalni single kampan a soustredi se na multiplayer nebo coop. Multiplayerove hry mam rad, ale stejne tak i single, kde me nikdo neotravuje, nekeca hovadiny a mam na hrani svuj klid. Ale asi sem vyjimka a mam tak do budoucna teda smulu.
    • Z toho co jsem vim tak by snad Hunted mit SP mel a to ve stylu Resident Evila 5, doufejme jen, ze ai druhy postavy bude nalezite odladena..
      • oprava: Z toho co vim. Jinak taky me zajima tady jen SP, MP bych ani nemel s kym hrat.
    • Spades
      mas spoustu singleplayerovek - dead space, asassins creed, mass effect, fallout 3, new vegas, dragon age, bioshock, singularity

      multiplayer je skoro vsude, ale nejpodstatnejsi je asi jen v halo, BF, cod, starcraft, warcraft

      coop her je nejmin. Z dobrych znam jen amry of two a gears of war. Mozna jeste halo
      pokud radsi diablo do coop, tak jeste ta
  • smejki
    Poznámka: Hru vydává Bethesda. Vývoj dělá inXile, kterou založil Brian Fargo. Brian Fargo je ten pán, který representuje starý Interplay ještě před jeho pádem do jámy pekel. Vedle Farga se zde mj. nachází i otec Falloutu Tim Cain. Takže... vypadá to, že se Bethesda rozhodla zastřešit starou ex-IPLY/Black Isle gardu. Nejdřív New Vegas v podání Obsidianů (první půlka Black Isle) a teď InXile s vlastním projektem (druhá půlka Black Isle).Bethesdí recepty na tvorbu her mi sice zrovna nevoní, ale tahle ambice se mi zamlouvá, hodně.
    • Fallout NW:
      Mark Morgan - hudba, ano, není pochyb

      Josh Sawyer - design - v iplay se na pozici designera propracoval až u icewind dale, takže už přišel k hodně hotovýmu, ale dejme tomu. u NW pracoval opět už s hotovým enginem, kterej nedával moc prostoru pro kreativtu.

      Chris Avellone - design - jeho přínos především díky planescapu a falloutu 2 je nesporný. ovšem u NW byl opět jako designer a opět nebyo moc co předvést s hotovým enginem....i když musím uznat, že v rámci toho co bethesdí havoc nabídl ukázali ještě dost.

      a to je tuším vše. nikdo ze starého iplaye se tuším nepodílel na word designu, zone level designu, mission designu....a je to krutě znát....dostat NW do ruky stará iplay garda byla by to rozhodně jiná, parádní hra. takhle to zůstává na šedém průměru (ano jsem si vědom všech těch ocenění, které v rámci minulého roku stejně nebylo komu jinému udělovat)
      • smejki
        1. Morganova hudba byla jen přimíchána. Hudbu dělal Inon Zur (Fallout 3, Fallout Tactics mj.)

        Fallout se zrodil spoluprací asi 5-6 hlavních mozků. když je rozmeteš mezi dvě firmy, zbydou ti hodně malé počty. nejvíc samozřejmě záleží na hlavních designérech, což Sawyer (Van Buren, Icewind Dale) a Avallone (Fallout 2 - New Reno, Vault City; Planescape Torment) jsou. Tim Cain je právě v InXile. Leo Boyarsky je v Blizzu, Chris taylor dělá na Fallout Online u Interplyae (nechápu proč). tím jsou nejdůležitější lidi vystřílení. Naopak se objevily nové talenty, za všechny třeba Eric Fenstermaker, který je autorem velmi chválené lokace "Vault 11"

        Nemohu se ale ubránit dojmu, že jsi přesvědčen o tom, že gamedesign je závislý na technologiích - "ovšem u NW byl opět jako designer a opět nebyo moc co předvést s hotovým enginem"
        • děkuju všem za zajimavé informace... docela mě těší představa toho, jak po Skyrimu přijde další fallout na novém enginu a všíchni tito lidé budou pracovat společně na dalším dílu, pokud se něják inteligentně srovná ten trapný soudní spor o Fallout značku..
    • Dík za info, máš u mě bezvýznamné plus *4*
      • smejki
        mimochodem zajímavé trojdílné interview s Fargem. O vzestupu a pádu IPLY, o Hunted, o Bethesdě, o F3, o průmyslu dneška... atd:
        http://www.youtube.com/watch?v=41h2lx_t89g
        http://www.youtube.com/watch?v=Hp2FsFgd9Uo
        http://www.youtube.com/watch?v=apg08u6n2YM
  • That was a giant eye ... :D WTF ?
  • Péťo, nebudeš tomu věřit, ale už teď vím o někom, kdo tu hru určitě bude chtít až se o ní dozví a teď už jen záleží na tom, aby se hra povedla...fantasy, only kamarád a rubanice...ještě by to tam chtělo ten LAN(Aleš ví *1* ) a bude to hra přesně pro něj.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit