Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Po Wolfensteinovi mi další hra ukazuje sílu idTech 5 a musím říct, že onen lehce komixový (shadery tohoto enginu tak trošku působí) nádech textur vypadá skvěle. Už Rage vypadalo neskutečně skvěle a zamrzí, že engine není víc vidět.
  • Už se na to těším *14*
  • Co to tam ctu o nejakym d*bilnim plizeni?!? Tohle mel bejt navrat k hratelnosti Resident Evil 4. Poradna akcni rezba a zadny trapny schovani a namlouvani si, ze ted se u hry bojim
    • kennyB
      Resident Evil 4 byla poslední dobrá hra v sérii, ale akčních her je na trhu víc než dost. Jsem rád, že tam bude nějaké to plížení a schovávání se pod nábytek je skvělej nápad *3*
  • XXHUGOXX
    Paráda. Už je vidieť, že to bude mať strašidelnú atmosféru à la Amnesia The Dark Descent a nie len tupé lakačky à la Outlast. Teším sa !!!
  • Pete.palis
    Lidi, pamatujete na tenhle luxus? ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=KWJHJ0-py5k
    • Jack1947
      Pařil jsem demo pořád na PS2jce, je i film http://www.imdb.com/title/tt0494815/ nebo aspoň má podobný název. To vžívání se do pohledu vojáka ( jestli to bylo ono bylo parádní).
    • kennyB
      Jo, to byla zajímavá hra *3*
  • Jack1947
    No musel jsem využít služeb přehravače od "konkurence"... tady mi to z nějakého podivného a nevysvětlitelného důvodu prostě nejede. (ve FF, zjevně něco s jáwou) Tak je pravda že je to hezky sestřihanej trailer, dá vzpomenout na Silent hill ani ne tak ten (resident evil) se nebál říct že ho mírně řečeno vykrádá - nakonec i ten ívl tam trochu je cítit. Nebudu se zbytečně těšit na něco co bůhví jestli budou moci dodat v takovém pokud možno kompletním balení jak to prezentují.

    Nebýt zklamán, ano a to je hlavní motto. Takže být zvědavý ale dát si pozor ( už jsem psal předtím) holt vždycky je dneska nějaké ale/háček a doufejme že se pletu ... protože takhle by to vypadalo docela hezky i když by spadlo to že jsem byl přesvědčený že to bude FPS ale co tps taky není špatné. *3*
    • Pete.palis
      Ívl je cool teda... *5*
  • Inquisitor
    Ale jo zatim to vypadá výborně. Na tom konci celkem blbý, snažit se zastřelit ducha :)
    • Souhlas, ale tipuji že je to předvedeno z prezentačích účelů.

      Ten duch má podle informací nahánět hráče náhodně po herní ploše (podobně jako Nemesis v RE3) a jeho "specialitou" mí být nesmrtelnost a unikátní (v této hře u tohoto nepřítele) mechanika, kdy pokud jej hráč zkouší střelit, tak se ten duch teleportuje blíž a blíž k hráči. Takže je apriori nevýhodné s ním zápasit a je nutné se mu vyhýbat.
      • Inquisitor
        Tak to potom jo, zní to dobře. Nemesis to dokázal vždycky pěkně rozčísnout. To překvapení, když procházel i skrz zavřený dveře, což v předchozích dílech nebylo, to jsme čuměli. Většinou dveře řešili každý problém :)
        • Jack1947
          No a jak ho pěkně dokurvily v Racoon city to bylo taky dobrý - fackovací panák bez života s Minigunem? uh oh. Resi6 ho pro jistotu neměl vůbec. *7*
          • Nebyl důvod, proč ho mít v RE6.
            • Jack1947
              Tak jasné měli nakonci to obrovské monstrum co ani nebylo pořádně vidět a ten boj s ním netřeba radši ani komentovat. Revelations o chlup lepší ale... zase moc krátké. *9*
      • Zrovna u Ruvika, jak se ten paňáca má jmenovat, je ale škoda, že u něj tuhle herní charakteristiku a pozici ve hře už tak jasně vykecali. Už na jiných E3 videí je naprosto otevřeně ukazováno, co bude zač a k tomu navíc předvádějící kolegové z Bethesdy stejně tak otevřeně a předběžně "radí" jestli má cenu se mu stavět do cesty nebo ne. Když pominu fakt, že si za to člověk může sám, že na podobný videa do vydání načumuje, tak je to zrovna u téhle hry i tak obrovská chyba předem hráče poučovat, co by měl dělat. Třeba právě u zmiňované RE3 bylo sice oznámený, že ve hře bude nějaký "Nemesis", který hráčovi v průběhu hry zatopí, ale až při samotném vlastním gameplayi teprve každej mohl díky překvapení svírat půlky z toho, že se objevil na scéně a záleželo na každým, zda se s ním pustí do boje.

        Avšak u EW při odhalování podobných vykecávaček to ztrácí bohužel potenciál. Za mě měli v případě bližších informací kolem postavy Ruvika klidně držet hubu a nechat si ho jako takový překvapující trumf. Ať se hráč klidně zapotí s tím, že by na něj při prvních setkáních vyplýtval všechny svý náboje, protože přesně netuší s čím má vlastně tu čest a jak se to bude chovat. Ať si z vlastní zkušenosti uvědomí, že je dobré se mu vyhnout a přizpůsobí do budoucna svou taktiku. Ať si dělá do kalhot jen z představy, že borec v kápi tady může bejt. Prostě, když už Mikamiho survival-horor, tak v plné parádě - žádný úlevy, ani předběžný rady, jen vlastní intuice a rozhodnutí, který buď budou při postupu hrou fatální nebo ne.
      • Jack1947
        Takže jak regenerační monstrum z Dead space... snad ho někde člověk opraví. *7*
  • Santo01
    Z té hry cítím tu pravou tísnivou atmosféru, nejen přihlouplé lekačky. Moc se těším. *14*
  • Nyarlathotep
    Plně souhlasím s nadšeným očekáváním pod mým příspěvkem. Hlavně ať to Mukamimu vyjde...
  • Boha at se to povede,jako milovnik vseho hororu nacekam ze se budu bat jako kdysi ale postaci atmosfera hodna dnesni dobe, a hratelnost

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit