Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mirrors Edge for the win. Naprosto inovativni hra s prekrasnou grafikou a EA ji hned pohřbí. Fuckin EA.
  • Ach jo to jsou zase EA kecy jak na vydání nový značky musí být novej nextgen. Kdyby se ti pitomci zamysleli a uvědomili si co za pitomosti s kratkou herni dobou ( zdravim specops se sice slušnym příběhem ale s 5ti hodinovou hrací dobou prodávanej za plnou cenu ) nebo příběhem o ničem vydavaj tak by si možná taky uvědomili proč hráči odmítaj za takový škváry vyhazovat peníze. Ale hlavně že to má super grafiku. Mno jo kluci je krize a holt už nebudete moct dělat co chcete protože lidi už si hodně rozmyslí kterou hru si koupí.
  • PS3Hrac
    No jo EA mám hodně peněz tak proč by se namáhali se 7 let starým strojem přece EA známe vývoj Grafika 50%,Marketing 40% a hratelnost a zábava 10% prostě EA...
    • Hry jsou zabavne, jak jen vyvojarum technika dovoli. Vzhledem k tomu, ze technicka stranka her se az na vyjimky zasekla nekde u prvniho crysis v roce 2007, nelze cekat zadny prevrat v hratelnosti. Samozrejme, ze i cernobily tetris muze byt zabava, ale hratelnost "matrixu" bude vzdycky vyssi. Uz jen proto, ze si v nem ten tetris muzes zahrat (receno s nadsazkou) *3*
    • walltar
      Ale právě si napsal recept na úspěšnou hru .... ani zákazníci jim nedávají důvod se namáhat.
      • PS3Hrac
        no právě přijde 10 letý kluk s mamkou do obchodu a protože mu poradili kamarádi totálně primitivní hru dělanou ''For Kids'' tak to chci chci chci a toho panáčka taky a potom to takhle dopadá. *15*
      • Pouze a jenom zákazník dává, či nedává důvod se namáhat. To "ani" tam nepatří.
        • Přesně tak, kdyby to lidi nekupovali, nezbylo by jim nic jiného, než se pořádně snažit. Jenže naše společnost je čím dál tim víc konzumní a řídíme se hlavně tim pozlátkem... :/
          • No jo, jenomze nekupovat znamena nemit co hrat. Nebo piratit. To prvni podstoupit nehodlam (jo, sem nolifer a kazdymu je potom houno) a u toho druheho se poradaji hony na carodejnice jen se otom nekdo zmini. Ale aspon mi ten clanek pripomnel, ze jsem si chtel zas zahrat Mirror's Edge *1*
          • Odjakživa bylo na světě vždycky více průměrných, nenáročných lidí dávajících na první dojem, než těch vynikajících, náročnějších, přemýšlivějších. Nic se tedy v tomhle ohledu ve společnosti nezměnilo.
            • deridon
              no u her si nejsem tak jistý, tohle co je dnes v herním průmyslu, žačalo tak okolo roku 2006/2007.. prostě to byl rozmach a začaly v tom být strašné peníze a už to nebylo pro užší publikum.. začal to být prostě business
  • irdzi
    Mě by zase logicky sedělo tvrzení, že udělat dobrou, (svým způsobem)mainstreamovou, novou značku se vyplatí vždycky a echt v momentě, kdy ostatní chrlí jedno pokračování za druhým. Navíc na konci cyklu má konzoli mnohem víc lidí než na začátku - tím pádem bych očekával taky větší prodeje ke konci cyklu. Na začátku vždycky vycházejí hry, který za moc z dlouhodobýho hlediska nestojej, ale sází na hezčí grafiku ... takže aby ty jejich "nový" značky nebyly něco milionkrát viděnýho jenom v hezčím obalu ...
  • TheStadji619
    Musíme zastavit "nevyhnutelný konec cyklu" jako v Mass Effectu 3 :D *1*
  • Cosi
    Marně si vzpomínám, co bylo na Mirror's Edge špatně, krom teda nezajímavých animaček. Může mi to někdo připomenout?
    • Khanemis
      Na Mirror's Edge není podle mě vůbec nic špatného, poprvé jsem se k ní dostal teprve před několika měsíci, čímžpádem jsem se vyhnul jak všemu hypu tak oslnění technologií, a musím říct, že je to naprosto perfektní hra. Je jiná a chce to si na její styl zvyknout, ale je prostě výborná. Je to unikát, který se hned tak nevidí. Ani ty tolik proklínané boje mi vůbec nevadily, nebylo to na nich postavené a pokud člověk chtěl, mohl se jim zcela vyhnout (a když ne, tak si jednoduše postřílel nepřátele a byl klid). Dokonce i ty animačky se mi líbily, byly jednoduché, ale patřilo to ke stylizaci hry. A právě ta stylizace ME je prostě úžasná, vzhled hry, přístup k dokonale čisté antiutopii, kde stále svítí slunce a vše je nablýskané (a jak z reklamy na Apple produkty), je jedinečný umělecký zážitek. Mirror's Edge má, narozdíl od naprosté většiny her nejen z posledních let, srdce a myšlenku. A nejen to, ještě se ke všemu skvěle hraje. Kolik titulů si může dovolit říct to samé?

      Tolik k vlastnímu názoru. Ale je jasné, že prodejně to taková bomba asi nebyla.
      • mám koupeno hned dvakrát a koupil bych znovu, ale něco mi říká, že EA na tohle sere.
      • DangerousDave
        ja som práve rád, že to nebol nejaký mainstreamový hit, to iba ukazuje, že na tej hre asi naozaj niečo bude. Ako píšeš, je to unikát, je krásne štylizovaná, je náročná ale férová a keď hráč nadobudne potrebný skill a hru začne prechádzať plynulo a využívať náročné skratky (ktorých sú stovky a i také s akými vývojári vôbec nerátali) tak potom je to jeden atmosférický "flow" ktorý v hrách nemá obdoby.
    • D3sert
      Me neskutecne prekvapil akorat ten pribeh mohl byt lepsi (dost brzo jsem to zacal odklikavat), fakt na dvojku se tesim jak malej.
    • Možná souboje, alespoň mě moc nešly...

      Prelička byla, když jsem skoro na konci hry (jak berete tu Barretku) zjistil, že se můžou brát zbraně ze země, do té doby jsem si myslel, že je musím vzít těm lidem a nesmí mě spadnout *1*
      • DangerousDave
        súboje v ME sú častá výtka nie len hráčov ale i recenzentov... a preto je škoda, že nevedia, že sa na súboje (okrem asi troch) môžu z vysoka vy**** ak trochu pohnú rozumom (a v tom je asi problém).
        • Výtka? Fakt? Asi jsem nějakej divnej, ale mě ty souboje přišli naprosto OK, nebyly nějak těžký a bylo to dobrý zpestření mezi vším tím skákáním. Akorát to komplikovaný kombo kdy se rozeběhneš po stěně, odrazíš a kopneš maníka do hlavy mi nešlo, použil jsem ho snad dvakrát za hru. *2*
        • A co když se někdo těm soubojům vyhýbat nechce? *4*
          • DangerousDave
            nech si zahrá nejakú FPSku ... je ich tu milión.
            • vlastik.plaminek
              Dave: To sice jo, ale když už něco dělám, tak to snad udělám pořádně. Já se v ME boji taky snažím vyhýbat, ale někdy se prostě nepovede, ale jak jsem psal výš. Když už tam ta možnost je, tak ať je udělaná pořádně.
            • DangerousDave
              vlastik: práveže boj je väčšinová záležitosť :) a práve preto je dobre že bol v ME odsunutý na druhú kolaj a bol v podstate ibá núdzovou alternatívou pre tých ktorí ešte nemajú dostatočný skill aby preleteli úrovňou plynulo a bez chýb.
            • já souhlasim s Davem, proč musíme střílet a bojovat v každý hře?
            • vlastik.plaminek
              Nech si zahrá nejakú FPSku? Bullshit. Pokud je v té hře možnost bojovat, tak ať je to udělané pořádně. Výmluvy na to, že boj je menšinová záležitost si můžou strčit tam, kam slunce nesvítí.
        • zrovna minulý týden jsem znovu prošel hrou bez jediného výstřelu, včetně problematických garáží :)
          • DangerousDave
            tak sa mi to páči :-) a máš splnené všetky time trials ?
    • Extrémní a u toho typu hry dost nevhodná koridorovitost. Ale i přesto mě ta hra bavila.
    • Robotron3
      Zřejmě prodeje.
  • Phillios191
    Takže nová taktika marketingu... na starý stroje pokračování, remaky a nový IP, které každeho zajimají nejvíc, logicky na nové stroje...kdo chce, zaplatí. Kam se to s těma hraba sakra hrne...
  • Robotron3
    Tohle možná funguje, nebo fungovalo, když si to řekla jedna firma, nebo dvě, ale když teď všude prohlašují, je lepší dát nové značky na start nových konzolí, tak se může stát, že tam budou cpát nové značky všichni a bude nově přeznačkováno :), a pak zase dlouho nic...
    • Ale proc nam neco takoveho davaji vedet v dobe, kdy zadna dalsi konzole nebyla ani oznamena. A az bude, tak to hardwarove asi taky nebude zadnej velkej skok , takze to cely trochu nechapu... Mame napady na hry, ale ne, ne, ne, nebudeme je delat, jen vam rekneme, ze si je setrime na budouci, blize nespecifikovanou dobu, vydani novych konzoli. Hodnota tyhle informace je nulova. A logiku to taky nema, mozna lepsi: 'Mlceti zlato'.

      Jeste je tu moznost, se na vec podivat objektivem kapitana Podtexta: "Setrime si nove znacky, protoze si myslime, ze je budete mnohem vic kupovat az s novym hardwarem! Jen nas trochu trapi, ze ten HW neprichazi, coz na vede k myslence, ktera je tez z nasich hlav, ze kdyz budeme do sveta roztrubovat tehle informaci podobne zpravy, tak ze jejich prichod urychlime!"
  • Nedávejte ten obrázek Faith k článku prosim, nezvyšujte naše utrpení :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit