Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdo se děsí textu.. začala se dělat čeština, takže to bude jednodušší:
    www.mujweb.cz/farflame/torment.htm
  • Morraw
    Na Steamu je jedna zajímavá negativní recenze, ptže jse spíše jen upozorněním, že hra obsahuje obrovské množství textu. Nepochybuju, že právě kvalitní text bude jednou z největších předností hry.
    • Textu je tam jak v Shadowrun Honkong. Ale bavilo mě je číst. Atmosféru mají hodně planescapovskou. :)
    • Obsah textu je údajně větší, než LOTR trilogie. *8*
    • I kvalitniho textu tam muzou narvat moc.
      Neprislo vam ze v Pillars to bylo prez caru ? Moje nejsilnejsi vzpominka z te hry je jak sem skucel pokazde, kdyz tam vyscrolloval dalsi text prez pul obrazovky. Dokonce sem to pak prestal cist coz se mi jeste nestalo u zadneho rpg. ()
      Mozna je to jenom tim, ze me nezaujal ten herni svet.
      • Tak čekat od toho nějakou beztextovou záležitost, to si myslím by zklamalo většinu podporovatelů.

        Hra nemusí každému sednout, proč by ne, ovšem pokud to má být do jisté míry pokračování (alespoň formou), bez značného kvanta textu se to neobejde. Pak je samozřejmě otázka kvality, jak už zde zaznělo, ale pokud to bude na úrovni původní hry, tak se opravdu nebojím.
      • Morraw
        Tak u kvalitní knihy taky nenadáváš nad množstvím kvalitního textu. Záleží co od Numenery očekáváš.
        Nejvíc textu měly tzv. "backer stories". Ty jsem přečetl fakt všechny. Bez tohoto mi zbývající obsah textu přišel na takové rpg normální.
  • rok 2016 bude RPGčkama velmi nabitý, samé pecky
    - Grim Dawn
    - Kingdom Come
    - Mass Effect Andromeda
    - Numenera
    - Divinity: Original Sin 2
    • Rance X by taky mohl vyjít.

      A Giga dělají novou Baldr hru napsanou Murasakim, to by taky mohlo být dobrý, když počítáme akční hry s RPG elementy.

      - Evelýn, po otci dráteník, příjmením Gáčan
    • - Dark Souls 3
      - Deus Ex Mankind Divided
      takto RPG pozitivní rok tu dlouho nebyl, a to ještě ani netuším, jaká překvapení připraví indie scéna
      • Ani jedno, z toho co jsi napsal, RPG nebude. Spis mix akce s par RPG prvky.
  • Story driven true rpgček je dnes jako šafránu. Škoda že se nikdo neobtěžuje core herní systém plný statistik a taktiky nasadit na skutečně moderní aaa engine jako třeba ue4. Přes to se na tenhle titul nedá netěšit stylizovaná izo grafika prostě má svoje kouzlo a pokud dokáží rozvinout svět alespoň z půlky zajímavý jako původní pláňě, a odvyprávět v něm strhující příběh a předložit notnou řadu rébusů, jak soubojových, tak úkolových, tak se máme na co těšit.
    • No oni pracuji i na Bard's Tale, zkus se podivat, jestli to neni ono. Moc informaci k tomu zatim neni, ale v traileru to vypadalo na pribehove rpg v modernim engine.
    • toto tu bude dobre vyzerat este aj o 10 rokov, na modernom ue4 engine to bude o 4 roky beznadejne hnusne
      • To nie je nutne pravda. Grafická štylizácia nie je závislá na technológii a naopak. Ale je pravda, že lepšia technológia zvádza k požitiu "foto-realistickej" grafiky, ktorá bohužiaľ stárne omnoho rýchlejšie ako tá štylizovaná.
  • Rád bych vyjádřil pochyby o tom, že se to vyrovná Planescape: Torment.

    - s úctou Evelýn, po otci dráteník, příjmením Gáčan
    • PreidaQ
      Taky si myslím. Nikdo mě nikdy nepřesvědčí, že snažit se udělat nástupce Tormentu je dobrý nápad.
      • No vývojářům to zajistilo práci na tři roky takže pro ně to asi dobrý nápad byl :).
        Jestli z toho bude i dobrá hra .. to se teprve uvidí.
  • Už se nemůžu dočkat, ja na to zas zavistivý Vávrův pohůnek smejky bude plejt.
  • xxxy
    opravte si nazov, numenera nie numebera

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit