Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    docela hustý číslo na Steamu. Nečekal jsem, že se vrátí taková masa hračů. 

    • Derp_1337

      Docela husté číslo na Steamu je těch 68% pozitivních hodnocení. Asi to nebude až tak "nejlépe hodnocený datadisk" , jak se říká.

      Na Games rececenzovali PS5 verzi a ta je v pořádku, ale ta PC verze má očividně tristní optimalizaci. Hráči masivně trpí s FPS propady a mini vytuhnutími uprostřed bojů, což je problém, když potřebuješ časovat své pohyby.

    • Smegma

      Tak je hlad po kvalitní tvorbě.

  • koukam ze tu docela dost lidi pise ze nedohrali zaklad kvuli obtiznosti. Doporucil bych teda Seamless coop mod, muzete to dat ve dvou a je to podstatne snazsi, hru si uzit, treba fakt nemate nervy na to se s tim trapit a vymyslet buildy (i kdyz za me to je nejzabavnejsi vec na celych souls). A takhle si to muzete proste uzit..vetsinou teda ;)

  • A ja sa neviem dostat ani za Maliketh-a...Tam niekde je pre mna bod, ze nechce sa mi ucit kazdy tah enemaka na milisekundu a na PS4Pro cakat vecnost na reload.

    • medveddd

      To se ti vůbec nedivím, musel jsem si u něj dát pauzu, Maliketh je fakt nechutnej... :D

      • Ale dal som dole Black blade kindred ! Co je teda mega hajzlik. ;) 

  • Ja som pôvodnú hru dohrali na platinu. Predstava, že mám opäť rozohrať toto DLC v NG+4 ma desí . 

    Obtiažnosť bola frustrujúca, pretože som sa zameral len na finálneho bossa s iným koncom kvôli trofeji.

    Obdivujem každého kto sa vráti do hry po 2.5 roku.

    • Muzes to rozehrat znova s jinym buildem. Podruhe je to navic mnohem jednodussi

    • Carnage666

      Podle všeho má mít DLC vlastní scaling aby když tam přijde člověk co má všechny staty na max. jen nechodil a nezabíjel všechno jak v easy mode. Takže počítám že je jedno jestli si  v NG+0 nebo třeba +7.

  • Nabízí ta hra něco zajímavýho kromě mlácení potvor, nějakýho toho endorfinu po zabití bosse a hezkejch vizuálů světa?

    • A co víc bys chtěl?

      • Chce si ponadávat na oblíbenou hru. Tak mu to neber.

        • Byl to upřímnej dotaz, dohrál jsem DS1, DS2 a Bloodborne a zajímalo mě jestli je tu něco navíc (teda kromě open worldu) oproti těm již dohraným. Přijde mi to trochu na jedno brdo.

          • lito

            byl to upřímný trolling. Je to dva a půl let stará hra, troufnu si říci, pokud jsi nebyl ty dva roky v komátu, tak o té hře víš o čem je. 

            • JamesFaith

              No, ne každý má potřebu studovat hry, které zatím nehrál.

              Já o ER také vím absolutní minimum čistě proto, že v době vydání by ho můj počítač neutáhl a teď je hluboko v restech za věcmi, co mě zajímají víc.

    • Nabizi hratelnost. 

    • Nene. Ta hra má nejvíce GOTY v historii, hodnoceni základní hry 96% na MT a 95% pro datadisk čistě za mlaceni potvor.

      • No já soulsovek dohrál několik (DS1, DS2, Bloodborne, LOTF) a vesměs byly přesně o tomhle, tak se raději ptám

        • lito

          tak jasně určitě. Vynechám naraci, lore, world building, level-desing, exploraci a x dalších věcí .Ono, klidně si to piš, tady píše x bláznů, ovšem ty hry se nestaly fenoménem kvůli mláceni nepřátel, to musí být jasné i tobě. 

          Ale pokud chceš vědět o čem je Elden Ring, tak Elden Ring je hlavně o exploraci. Je to ve stylu Zeldy.  Ale určitě to bys na internetu nikde nenašel za ty dva roky, co je hra venku.

          • Lore tam nějakej je, level desing moc ne, spíš design, explorace byla v těch předchozích soulovkách dost lineární. Nevím jakej x dalších věcí. Primární náplň těch her je mlácení potvor a osobně si teda myslím, že právě proto (a díky tý satisfakci z porážení tuhých bosů) se staly fenoménem (slušně vyladěnej gameplay loop, ikdyž třeba kamera mi občas pila krev).

      • Alespoň že si to umíš přiznat 🙂

    • medveddd

      ne

      • Díky za informaci.

  • Pěkně napsaná recenze.

  • Jarisko84

    Konec recenzie je ako citat z diskoelysium :D  ..

  • medveddd

    To zas bude vzteku. Těším se moc!

    • zanek.s

      Říká se tomu masochismus a plýtvání časem. Nikdy bych to nehrál, kdyby nebyl "easy" mod a i tak to bylo místy těžký. Ale atmoška celkem fajn  😉

      • Já se považuji za hráče "čučkaře", ale Elden Ring jsem dohrál. Stejně tak Bloodborne (včetně DLC) a Demon Souls, oboje i s platinovou trofejí. Nemyslím si tedy, že by From Software hry byly jen pro elitní skupinu nadlidí a bohů, jak často plyne z diskuzí k nim. Je to pouze o trpělivosti a umění učit se z vlastních chyb, nic jiného v tom není.

        • Gulivera84

          Presne muj nazor, mam to stejne, hraji obden 2h, pomaly ae tim prokousavam, ano umiram hodne, ale da se to, vzdy ti ta hra nabídne jeste jinej uhel, jediny kde sem narazil byl novej Falen Older, tam de ti Devs pomatly, to uz je jako zas moc....Ale vseobecne myslim ze Elden Ring je stech her nejjednodušší na hrani....

        • Tak já říkám pořád, že Souls hry nejsou těžké, jsou jen jiné.

          Pokud k nim člověk sedne a zkusí tam bojovat stejným buttonmashing jako staičlo třeba v Zaklínači, no tak pak se nedostane nikam. Pokud se hned nenaštve, na chvilku ze zastaví a zkusí pochopit, jak se ta hra vlastně hraje, tak to pak není nějaký extrém. Pak se tam dá běhat hodiny bez úmrtí. A v některých hrách (třeba Doom Eternal) člověk umírá mnohem častěji i na normal obtížnost a nikdo z toho vědu nedělá. Jen u Soulsovek se obtížnost vyzdvihuje už tak nějak z principu, i když to není úplně pravda. (hlavně u open world Elden Ringu, kde když někde něco nedávám, můžu jít jinam)

          • twicer

            To srovnání s doomem je takové zvláštní, v žádném z posledních dílů jsem neměl pocit, že umírání je součástí hratelnosti, kde bych se u každého většího boje učil pohybové vzorce jednotlivých potvor, abych se dostal dál a porazil nějakou větší potvoru. 

            A naopak na nejvyšší obtížnosti je to spíš bitevní tanec se správným střídáním zbraní a stím spojené změny pozic vůči nepřátelům.

            Doom ze mě tahá rychlé reflexy a prostorovou orientaci a Souls metodický postup bez panikaření.

      • Tak a zavíráni riftů v DA:I není plýtvání časem, že?

        • zanek.s

          Hrát hry je obecně plýtvání časem. Ale ono nás to baví, takže ok. Z mého pohledu ale zavřu rift za 3 minuty a jdu dál. Nebo můžu řezat jednu potvoru hodinu dokola a nikam dál stejně nejdu. Najdi 7 rozdílů 😉 Ale v poho. Mně se ER (a DS) taky líbil jen prostě škoda že nejde nastavit obtížnost. Věděl jsem že píchnu do vosího hnízda souls fans 🤣

          • Víš jak, já hrál Origins na těžkou obtížnost, takže proti tomu je Elden Ring procházka ;).

          • Svým způsobem máš pravdu. Nějaká možnost nastavení obtížnosti by mohla být zajímavá. Na druhou stranu je otázkou, jestli by ta hra neztratila trochu ze svého kouzla. A pak je taky důležité, co bys do té změny obtížnosti promítl.

            Vezmu jako příklad jinou obtížnou hru: Celeste. Náročná plošinkovka, ve které můžeš jednu místnost opakovat třeba stokrát, ale je tam okamžitý návrat do akce, takže to není zásadním způsobem frustrující. Ta hra má nastavení obtížnosti, ve kterém můžeš zpomalit čas, vypnout některé mechaniky nebo dokonce nastavit nesmrtelnost. Možná to někdo využije (minimálně to může být užitečné pro někoho s hendikepem), ale mně to prostě ani nenapadlo (respektive napadlo, ale vždy jsem to hned zavrhnul). Ta hra je o překonávání výzev a ne o procházení prostředím. A svým způsobem o tom jsou i soulsovky.

            Pokud jsou mechaniky nastavené dobře a hra se na tu věc vysloveně soustředí, je pro většinu hráčů zábavné hrát obtížnou hru. U jiných her, které jsou více tažené příběhem, už může být vysoká obtížnost spíš otravná. Když pak ta výzva ani není zábavná, tak se nestydím to přepnout na easy nebo obtížnou pasáž přeskočit, když je možnost.

            • ER má easy mode. Máš tam spirity, se spiritama to není o moc těžší než Zaklinač 3.

              • zanek.s

                Reakce na příspěvek:

                Ano. S tím modem jsem to hrál a bavilo. I když "easy" je jak jinde hard 😉Super atmosféra. Počkám na češtinu od Farflame a i ten datáč si koupím. W3 jsem hrál na max obtížnost 

            • zanek.s

              Mě by stačilo aby šel udělat build tanka (rytíře), který to na těsno zvládne i bez módu (cheatu). To se mi povedlo v soulovce Remnant 2 a sám jsem měl radost že nemusím "podvádět". Tam šel udělat tank s vysokým léčením a šlo to i bez možnosti nastavení jiné obtížnosti. 

      • medveddd

        Není to holt pro každého, a to je naprosto v pořádku :)

        Plýtvej tedy časem u svých oblíbených žánrů her :)

      • Sierra117

        tak jsme rádi, že to víme :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit