Exkluzivní rozhovor o Horizon Forbidden West: Jak vypráví otevřený svět?
-
Aloy jde v noci domů z hospody, uklouzne na kameni a bací se do hlavy.
Druhý den ráno.
"Kde to jsem?"
"Kde jsou všechny moje věci?"
"A skilly?!"
-
-
Doufejme, že to tak nebude. Není to nějaký zásadní problém ale pro uvěřitelnost je dobré když vývojáři na tohle myslí a dokáží příběhově a realisticky zdůvodnit proč všechno vaše legendární vybavení a skilly jsou pryč :D
Teď dokončuji legendární edici trilogie Mass Effect a líbí se mi, že zatímco mezi první a druhou hrou strávíte 2 roky na operačním stole a je tedy pochopitelné, že nic neumíte, tak mezi druhou a třetí hrou nic takového není a vývojáři vás nechají začít hru s tím, že umíte všechno co jste se naučili v druhém díle.
-
-
Uvidíme.
Ale ono u Horizonu by to nemuselo být zase tak nějak těžké, protože tam člověk nějaké epické a legendární vybavení neměl. Takže co se týče výbavy, tak tu jí víceméně můžou nechat tu co měla. Jen v nové oblasti prostě budou silnější potvory, tak si bude potřebovat postupně sehnat lepší? (a podobně se skilly. Ono nemusí všechno zapomenou. Místo toho můžou přijít nové prvky které se bude učit dál.). Jako fakt mi nějak nepřišlo že by Aloy na konci jedničky byla tak nabušená, že by v novém díle musela všechno zapomenout.
-
-
Doufám, že přijde i o tu úpornou zácpu, co jí trápila celý první díl. Na ten utrápený výraz se už vážně koukat nechci :D.
-
-
jj, vypadala jako kdyby se každou chvíli měla rozbrečet. Ale i tak se těším 😉
-
-