Přejít na výpis diskuzí
F1 2015 běží na novém enginu a nabídne podporu hlasového ovládání
26.3.2015 | Petr Poláček
9 příspěvků
-
A otazka za vsechny prachy, budou mit nove F1-cky split-screen? (rozdelene obrazovky). Jestli ne tak budu muset zustat u 2013 :-(
-
Tohle ať už si Codemasters strčí do pr****. Vzhledem k jejich exkluzivní smlouvě na F1 a téměř neomezeným rozpočtem nevidim jedinej důvod, proč nevydaj F1 hned se začátkem sezóny a postupně a pravidelně hru updatují tak, jak se vyvíjí i ve skutečnosti (vývoj aut atd.). Kdo by chtěl, tak by si samozřejmě odjezdil celou sezonu třeba za měsíc, ale postupně by na konci roku byla poměrně vyšperkovaná a velmi aktuální F1 hra, kterou bych si zahrál třeba i s přimhouřením očí k "fyzice". Takhle ta hra bude působit zastarale už při závodě v Belgii na konci srpna... Nemluvě o té Codemasterské nemastné grafice s podivným omšelým filtrem a generický a plochý hudbě. Z celé F1 od Codies neni cítit ani špetka smradu po skutečný F1 atmosféře.
-
PC asi nezvladne hlasovy ovladani jak to tak vypada. *8*
-
Hmm nový engine, znemaná to, že to pre staré konzole konečne prestatne vychádzať, a čo je s novým dirt, pred pár mesiacmi ohlásili, že robia na novej dirt hre a po tom ako by sa po nich zľahla zem....
-
Kéž by reálný F1ničky byly alespoň tak zábavný jako surrealistické F1ničky. :) Jako kdysi ještě v minulém desetiletí.
-
-
To neni úplně pravda. F1 je bohužel masově sledovanej sport a lidi chtěj konzumní zábavu. V posledních letech to jde od desíti k pěti, ale éra 2009-2013 byla super co se týče dění na trati (vyjma dominance Vettela). V potaz se musí brát, že F1 byla vždy závodem jak pilotů, tak týmů a proto nemůžeš do F1 dávat všem stejný auta (což se bohužel postupně kvůli pravidlům děje), na to jsou tu jiný závodní série. Kdoví, jak to bude zase za pár let, ale neni vůbec pravda, že dřívější závody byly zábavnější nebo akčnější. Bylo těžší řídit auto, ale zkuste se někdy mrknout na nějakej závod z 80. let. Ty rozestupy mezi auty byly obrovský a málokdy se bojovalo dlouhodobě těsně. V letech 00-05 tu sice byly nejrychlejší stroje, ale s kontrolou trakce, tudíž ty nároky na řízení nebyly tak těžký (oproti jiným dobám).
F1 neni akční zábava. Svojí délkou závodů má blíž k vytrvalostním závodům, a tam se nedrtí auta na 110% celou dobu. F1 je strašně komplexní, ale bohužel my konzumní lidi chceme super akci celý dvě hodiny... To si ale musíme najít jinej sport. Dřív byli lidi rádi, že viděli nejrychlejší auta projíždět tratí na telce nebo kolem sebe když byly na okruhu, ale to už nám dnes nestačí, bohužel. -
Protože jsou to blbci. Ať vyvíjí nová auta všichni společně a pak má každý tým stejné auto, jen jinou barvu. Tam by se ukázalo, kdo je ten nejlepší jezdec, a mělo by to grády.
-
-
To je pěkná blbost. Takových závodů jsou tu spousty. Navíc i tak když budu stejná auta, tak zejména u F1 se musí nastavit veliká spousta detailů. A každý závodník používá trochu jiný setup. Bohužel někdy se ukáže, že to nebylo úplně ideální. Takže stejně bude rozhodovat i technika.
Navíc díky konkurenci stájí se právě posouvá technická úroveň a vývoj jde dopředu. Jinak by z toho byl Škoda octavia cup.
Problém je jinde. Většina nových pravidel je prostě na nic. A mění se moc rychle.
Viz nové motory. Nesmyslný šestiválec. Přidali sice turbo, ale přiškrtili to spotřebou paliva. Řešit spotřebuje u něčeho, co najede 500km za 14 dní je blbost.
Ihned poté, co stáje vyvinuli nové motory je zmrazili. Takže ted budeme min 3 roky koukat na dominanci mercedesu, protože má nejlepší motory (páč odpískal poslední sezonu s V8 a soustředil se jen na vývoj nové V6), ale protože je vývoj zmrazen, tak ostatní stáje nikdy tu propast nedoženou. Leda by se práce na motorech znovu povolila, nebo se změnila specifikace.
A tak bych mohl pokračovat. -
-
Tak napřed napíšeš, že je to blbost a pak si stěžuješ, že je Mercedes napřed s motorem. Kdyby měly všechny týmy stejné auto, Mercedes napřed nebude!
-
-
-