Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hrál jsem oba a dvojka je pro mě stokrát lepší.
    • Blue.Shark
      A co se ti třeba na dvojce líbilo víc v porovnání s jedničkou? Zajímal by mě pohled z druhé strany, jelikož já dvojku moc nemusím.
  • Kto by dnes hral supcom dvojku ked existuje FAF a jednotka?

    Všakže.. jedine čo bolo v dvojke ocenitelné bol lepši pathfinding a niektoré zaujímave suport experimentálky. Inak je všetko daleko lepšie v jednotke
  • total annihilation pak sc, ale sc 2 .... hmmm nee!
  • Eraser110cz: Dvěma slovy? Byl složitější. Více slovy: 3 tiery + 1 experimentální dávaly hře neskutečné možnosti. Na větších mapách stačilo na jednom místě udeřit a zničit jen pár budov a než tam protivník přesunul svoje jednotky, tak zmizet a uhodit jinou skvadrou jinde. Nebo prostě postavit ranec atomovek a hurá na něj. Nebo postavit experimentální jednotky. Nebo prostě jeden obrovský masivní útok tier 1 jednostkami a ubít ho už jenom tím množstvím a neustávajícími posilami. Dvojka mě nechytla, ale jedničku hraju doteď.
    • jenom kdyby byl SC 1 lepe optimalizovaný... mapy 40x40km natož 81x81 jsou prakticky nehratelné, mám tu PC za 60 tisíc a jako kdybych šlapal na mašině z roku 2005... bohužel nikdo se už nepohraje s SC 1 kvůli optimalizaci... to je jediná chyba té hry
  • bude recenze na planetary annihilation? asi ne co
    • Blue.Shark
      Planetary Annihilation pořád není oficiálně venku. Na recenzi si ještě chvilku počkáš.
  • Blue.Shark
    Tímhle článkem jste mi udělali obrovskou radost. Revamp sleduji už asi druhým rokem a měl jsem pocit, že o něm skoro nikdo neví...teď vidím, že o něm alespoň někdo ví. *4*
  • Může mi někdo přesně říct v čem byl supreme commander 1 o tolik lepší než dvojka. Hrál jsem jenom dvojku a bavila mě dost.
    • už si to moc nepamatuju a z dvojky jsem hrál jen demo ale je tam jiný system ekonomiky (jednodušší). Tuším ani nemužeš jít do mínusu s masou a energií a hra ti nepovolí stavet budovu nebo jednotku, pokud na ní nemáš. Čili se nemuže stát že ti skolabuje ekonomika. pokud se nepletu není tam ani limit na max množství energie/masy.

      pak tam mají jednotky mnohem menší dostrel a dosah radaru, co meni hratelnost a hra je rychlejší.
    • Blue.Shark
      Mně třeba dvojka zklamala po příběhové stránce. Jednička sice skoro žádný příběh neměla, ale ani ho nepotřebovala, protože každá mise byla zábavou klidně na tři hodiny. Příběh dvojky se mi zdá hrozně špatný...cítím tam snahu přijít s něčím, co tam ale ve skutečnosti nepasuje. Kdyby nechali rozhořet další válku a během kampaně jen informovali o stavu boje, působilo by to na mě lépe.

      Další věcí je to, jak celá hra vypadá. Může to být jen mým vkusem, ale ztvárnění jednotek se mi prostě nelíbí a připadá mi dokonce horší, než v prvním dílu (speciální místo v pekle si zasluhuje Cybranasaurus Rex, což je naprostý výsměch původním monumentálním jednotkám). Dále mě hrozně zklamalo snížení účinnosti a všestrannosti experimentálních jednotek - tvůrce modu Total Mayhem pro Forged Alliance dobře podchytil to, jak mají experimetálky vypadat. Je fakt, že pár dobrých nápadů se tam objevilo (jmenovitě předčasné vypuštění experimentálek, silnější Commander, má hnidopišská stránka ocenila i výzkum), ale z nějakého důvodu je pro mě prostě první díl zábavnější...po síti už ale jen s Total Mayhem modem.
    • Kallessin183
      Rozdíl je především v tempu. Zatímco u dovjky jsem měl hrozný pocit, že vítězství je o síle armády, tak jednička mi přišla více strategická. I slabší rmáda může vyhrát, pokud zvolí správnou strategii.

      Jinak je tam větší množstvé jednotek a hra s více hráči (nebo boty), dokáže vykouzlit monumentální scénérie. Když se proti sobě žene pět set jednotek a nad hlavama jim sviští atomovky, nezapomenutelné...
    • Xcomik
      Propracovanější ekonomika kdy musíš používat hodně často logistiku toho zda stavět elektrárny nebo mass extraktory kdy je upravovat na vyšší level apodobně. Mnohem větší mapy, plné využití jak pozemních tak vodních či leteckých podpor na řadě map. Experimentální jednotky jsou naprosto epické hodně vydrží a je zase dost problém je postavit (stojí opravdu hodně). Nevím jak u dvojky ale u jedničky byl perfektní multiplayer mohl si zakládat alianci v matchi poslat ženistu svému kolegovi a rázem mohl stavět to co ty a opačně navíc si mu mohl poskytnout suroviny či energii a opačně. No a pokud jde o Singl tak ten dvojka ani zdaleka neatakovala co se jedničky týče a Forgeded alliance (vždycky když sis myslel že si protivníka porazil se odkryla další část mapy která byla ještě více epičtější než ta předešla opravdu singl byl hodně povedený (né kuli příběhu frakcí) ale kůli tomu gameplay to dvojka rozhodně tak propracované neměla obzvláště datáč byl fakt skvělý

      Je ale potřeba podotknout že Supreme Commander je oproti dvojce značně hardcore záležitost než jsem hru naučil mého kámoše hrát 3x s tím sekl a raději chtěl pařit Tiberium Wars pak když se to naučil tak nežíká nic jiného než že by šel zapařit Supko (ani se mu nedivím ta hra je enormě velká rozsahem možností) dvojka je proti jedničce prostě takový chcípáček
    • Neumim rict presne proc ale mě treba jednička bavila mnohem déle. Ta dvojka byla taková více arkádová nebo jak to říci. Jednou jsem to dohrál a dobrý, ale už mě to nebavilo a nelákalo. Jedničku jsem hrál kampan nekolikrat a nespocet skirmishu. K multine jsem se tedy nikdy nedostal, ale verim ze ta by byla jeste lepsi.
    • SC1 je de facto Total Anihilation v moderním provedení. Je to o dost masivnější, kvůli rozměrnům map a velikosti jednotek to je pomalejší a kromě taktiky rozhoduje i dlouhodobější strategie (výrazně víc než ve druhém díle). Není tam výzkum vylepšení, pro lepší jednotky je prostě podřeba postavit pokročilejší továrnu. Obří experimentální jednotky byly skutečně obří ve srovnání s ostatními.
      Už to je nějakej ten pátek, co jsem to naposled hrál, ale ta hra měla úplně jinej feel než dvojka. Ne že by dvojka byla špatná hra, ale k jedničce se vracím i dneska, dvojku jsem rychle odložil.
  • klasické strategie mě už dnes moc nebaví, ale rád se občas na youtube podívám na záznam z hraní online her Supreme Commandera... ty masivní bitvy, atomovky apod... mám to na steamu, tak to chcu přes víkend zkusit, i když jsem to zkoušel už kdysi a neměl jsem trpělivost do hry pronikat
    • Klasické strategie mě osobně hodně moc chybí! Je jich čím dál méně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit